Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do apr 25, 2024 9:53 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 101 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr mei 12, 2006 12:32 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
idee voor een nieuw SBS6 programma?

Ik wed dat Adriana het langer uithoudt in een circusverblijf dan Kiwi in de wildernis...


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr mei 12, 2006 3:23 pm 
Maar ik wed dat ik in die tijd wel heel wat gelukkiger ben dan zij, zich vervelend in haar kleine hokje. En dan leef ik liever kort en gelukkig dan lang en doodongelukkig. 8)
Maar ik heb het niet zo op van die realityprogramma's, dus als je het niet erg vind doe ik niet mee. :wink:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr mei 12, 2006 3:46 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
heuvels schreef:
idee voor een nieuw SBS6 programma?

He.. wel op neutraal terrein dan he? :)

Citeer:
Ik wed dat Adriana het langer uithoudt in een circusverblijf dan Kiwi in de wildernis...


Kiwi heeft wel deels in de wildernis van afrika rondgezwerft.. Hoewel ze daar natuurlijk een pro meehad die de omgeving kende... Maar ze heeft het overleeft :P

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr mei 12, 2006 3:57 pm 
heuvels schreef:
idee voor een nieuw SBS6 programma?

Ik wed dat Adriana het langer uithoudt in een circusverblijf dan Kiwi in de wildernis...


Dat denk ik dus ook :wink: :D




Kiwi schreef:
Maar ik wed dat ik in die tijd wel heel wat gelukkiger ben dan zij, zich vervelend in haar kleine hokje. En dan leef ik liever kort en gelukkig dan lang en doodongelukkig. 8)



En doodongelukkig Ikke? In een circusverblijf (LOL) :lol: :!: denk het dus niet. Zal me prima vermaken,...
Ik zal me geen moment vervelen,
Jij daarin tegen gaat de uitdaging niet eens aan. Wel een hoop bla,bla,bla als "dierenliefhebber" maar als het ervan komt,..geef je niet thuis en blaast op voorhand al af. Zie je reactie hier onder.


Kiwi schreef:
Maar ik heb het niet zo op van die realityprogramma's, dus als je het niet erg vind doe ik niet mee.
:wink:


Ik ga de uitdaging graag aan omdat ik mij verzekerd weet van de goede zorgen in en om het circus! :D


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr mei 12, 2006 4:04 pm 
A3ana schreef:
En doodongelukkig Ikke? In een circusverblijf doodongelukkig (LOL) :lol: :!: denk het dus niet. Zal me prima vermaken,...
Ik zal me geen moment vervelen,
Jij daarin tegen gaat de uitdaging niet eens aan. Wel een hoop bla,bla,bla als "dierenliefhebber" maar als het ervan komt,..geef je niet thuis en blaast op voorhand al af. Zie je reactie hier onder.

Nou ja zeg, dat heeft niets met wel of geen uitdaging aangaan te maken, ik heb gewoon een hekel aan die realityprogramma's, of mag dat ook al niet meer? Zoals Alex al zei: ik heb inderdaad in Afrika in de wildernis rondgetrokken, in de open lucht geslapen, ik heb in Brazilië in de Amazone mijn eigen voedsel bij elkaar moeten zoeken, dus doe nou niet net of ik het niet aan zou durven! Ik weet namelijk zeker dat ik het langer zou uithouden dan jullie allemaal verwachten (of hopen).

En je kunt wel denken dat je je prima vermaakt als je opgesloten zit, en misschien is dat wel zo (als het je leuk lijkt om de hele dag in een klein kooitje zonder enig speelmateriaal te zitten), maar ik weet zeker dat je liever vrij rond zou lopen, daar is ons hele strafrechtstelsel namelijk op gebaseerd; vrijheidsbeperking wordt NIET als prettig ervaren, om het maar even eufemistisch te zeggen.
En ook in gevangenissen word je ongetwijfeld prima verzorgd, net zoals dieren in de meeste circussen, maar een goede verzorging is niet het enige wat je nodig hebt om gelukkig te zijn.
Of snap je dat niet?


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr mei 12, 2006 4:18 pm 
Met je reactie draai je rond de pot!

Geeft niets,..



Je hebt inderdaad je eigen eten bij elkar gezocht tot je honger kreeg en het vliegtuig naar huis nam of naar je hotel, met een goed gevulde minibar o.i.d. Yeps zo kan ik ookoverleven!

Maar de echte wildernis is wel even anders en geen safaritocht,..

En ik wil niet meer in herhaling vallen, maar ik ga het nog eenmaal zeggen ik denk toch echt dat ik het langer vol hou en het jaar wel overleef in het circus verblijf dan jij in de wildernis!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr mei 12, 2006 4:26 pm 
A3ana schreef:
Je hebt inderdaad je eigen eten bij elkar gezocht tot je honger kreeg en het vliegtuig naar huis nam of naar je hotel, met een goed gevulde minibar o.i.d. Yeps zo kan ik ookoverleven!

Je weet niets helemaal maar dan ook helemaal niets van me, dus hoe kun je zoiets beweren? :shock: :roll:
Ik zeg ook helemaal niet dat je een jaar in een klein kooitje niet zult overleven, ik zeg dat ik gelukkiger zou zijn in de wildernis dan jij je vervelend en opgesloten in een kooitje. En zoals ik al zei: ik zou liever korter leven en wel gelukkig zijn, dan goed verzorgd worden, lang leven maar me kapot vervelen en niet mogen doen wat ik zelf zou willen. En dat is de meest normale reactie van mensen en andere dieren, je huichelt als je dit zou durven ontkennen.
En ik draai niet om de pot, jij reageert gewoon niet op de dingen waarvan je weet dat ik gelijk heb. Maar dat is hier op het forum meer regel dan uitzondering.

A3ana schreef:
"dierenliefhebber"

En dan nog iets; ik ben zeker dierenliefhebber tussen aanhalingstekens omdat ik geen dieren wil misbruiken voor mijn eigen genot? :roll: Ik houd heel wat meer van dieren en ik heb heel wat meer respect voor ze dan jij in ieder geval!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr mei 12, 2006 5:09 pm 
Kiwi schreef:
A3ana schreef:
Je hebt inderdaad je eigen eten bij elkar gezocht tot je honger kreeg en het vliegtuig naar huis nam of naar je hotel, met een goed gevulde minibar o.i.d. Yeps zo kan ik ookoverleven!

Je weet niets helemaal maar dan ook helemaal niets van me, dus hoe kun je zoiets beweren? :shock: :roll:
Ik zeg ook helemaal niet dat je een jaar in een klein kooitje niet zult overleven, ik zeg dat ik gelukkiger zou zijn in de wildernis dan jij je vervelend en opgesloten in een kooitje. En zoals ik al zei: ik zou liever korter leven en wel gelukkig zijn, dan goed verzorgd worden, lang leven maar me kapot vervelen en niet mogen doen wat ik zelf zou willen. En dat is de meest normale reactie van mensen en andere dieren, je huichelt als je dit zou durven ontkennen.
En ik draai niet om de pot, jij reageert gewoon niet op de dingen waarvan je weet dat ik gelijk heb. Maar dat is hier op het forum meer regel dan uitzondering.




Jij krijgt gewoon niet het antwoord wat je wil horen, dat is wat anders! Ik ga je geen gelijk geven dan zou ik pas huichelen.
En in principe doe je precies hetzelfde wat je mij en andere mede forumers verwijt op zaken reageren waar je weinig of geen weet van hebt. Want ieder is toch immers overtuigd van zijn of haar gelijk. Maar als je hier van uitgaat hoef je geen forum te beginnen. Geen discussie aan te gaan. Gewoon mondje dicht. En ieder voorzich, maar daar wordt de wereld saai van. Een forum is toch juist om te discussieren,?
Wanneer ik zeg dat je rond de pot heen draait, Je op safari gaat, overnacht in wildernis en je eigen eten bij een moet zoeken noem ik. Ik geen leven in de Wildernis je kunt namelijk op elk moment er uit stappen het vliegtuig naar huis nemen, of naar je hotel naar je goed gevulde minibar of weet ik wat. Dit noem ik geen wildernis of overleven sorry!
Dit is een vrij gekozen vakantie-tochtje, iets anders dan naar texel wel is waar maar ongeveer zoiets. Je gaat op een gegeven moment weer naar je veilige huisje terug. Dat mensen dit overleven noemen prima,..
Ik ga mijn antwoorden op mijn visie over het circusverblijf niet herhalen dit is intussen wel bekend!



Kiwi schreef:
A3ana schreef:
] "dierenliefhebber"

En dan nog iets; ik ben zeker dierenliefhebber tussen aanhalingstekens omdat ik geen dieren wil misbruiken voor mijn eigen genot? :roll: Ik houd heel wat meer van dieren en ik heb heel wat meer respect voor ze dan jij in ieder geval!


Ach, wat moet ik hier nu mee???? :cry:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr mei 12, 2006 5:20 pm 
A3ana schreef:
Jij krijgt gewoon niet het antwoord wat je wil horen, dat is wat anders! Ik ga je geen gelijk geven dan zou ik pas huichelen.

Dus jij bent waarschijnlijk de enige persoon ter wereld voor wie gevangenisstraf geen straf zou zijn? :?
En het gaat me niet om een antwoord wat ik wil horen, het gaat gewoon om een algemeen bekend staand feit wat je nu probeert te ontkennen omdat het niet in je straatje past!

A3ana schreef:
Wanneer ik zeg dat je rond de pot heen draait, Je op safari gaat, overnacht in wildernis en je eigen eten bij een moet zoeken noem ik. Ik geen leven in de Wildernis je kunt namelijk op elk moment er uit stappen het vliegtuig naar huis nemen, of naar je hotel naar je goed gevulde minibar of weet ik wat. Dit noem ik geen wildernis of overleven sorry!
Dit is een vrij gekozen vakantie-tochtje, iets anders dan naar texel wel is waar maar ongeveer zoiets. Je gaat op een gegeven moment weer naar je veilige huisje terug. Dat mensen dit overleven noemen prima,..

Wie heeft hier gezegd dat het over een vakantie ging dan? Binnenkort vertrek ik weer om onderzoek te doen naar het gedrag en de leefomgeving van dolfijnen en andere zeezoogdieren, dat is dan ook vakantie zeker in jouw ogen? :?
En jij gaat er toch ook van uit dat je na je verblijf in je vervoerskooi in het circus weer naar je veilige huisje mag? Of geef je je nu op om daar de rest van je leven door te brengen? :shock:

A3ana schreef:
Ach, wat moet ik hier nu mee???? :cry:

Dat vroeg ik me dus af over die aanhalingstekens...


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr mei 12, 2006 5:50 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
A3ana, je zegt dat Kiwi niet ingaat op wat je zegt, maar je doet dat juist ook. Zoals kiwi gezegd heeft denk je dat een hapje en drankje genoeg is om gelukkig te zijn. Maar nu vraag ik me af, hoe jij de verveling tegen gaat als je 90% van de dag opgesloten zit in een vervoersverblijf? Of wat jouw vermaak gaat zijn als je op een stukje afgezet terrein staat?
Hoe ga je dan de dag door komen?
En hoe ga je het vinden dat etenstijd en drinktijd niet door jezelf bepaald wordt?

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr mei 12, 2006 7:16 pm 
Je hebt het over verveling??
Maar dat is nu hetgeen wat ik anders zie.
Maar goed wanneer ik dan toch in dat hokkie zit, er zijn sowieso uren dat een mens slaapt. Want ik ben een mens toch? Dus die uren kom ik sowieso wel door. Dat zijn er al 8 van de 24. Dan elke dag eten neem daar gerust de tijd voor. Dan zijn er al 10 voorbij van de 24.
Dan ben ik de beroertste niet en zou braafjes mijn best doen om naar mijn "verzorger", te luisteren en mijn "oude" acts voor hem of haar weer keurig op te oefenen en op te voeren. No problem!
Buiten de optredens als ik weer mijn hokkie in moet, kan ik of extra oefenen of het publiek bezighouden ook daar heb ik geen enkel probleem mee. Heb hier namelijk al enkele tijd ervaring mee, ben alleen bang dat er meer publiek buiten de circustent zal staan als er binnen. En of "mijn verzorger" daar blij mee zal zijn! :lol:
En onderweg rust ik toch gewoon uit! Ik kom het jaar echt wel door!
:P


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr mei 12, 2006 7:45 pm 
Ik denk (hoop) dat je zelf ook wel weet dat je ons (en ook jezelf) nu voor de gek houdt. Ooit naar Big Brother (ook zo'n fantàstische realityshow :roll:) gekeken? Die mensen werden gek van verveling, terwijl die nog van alle gemakken waren voorzien!
Het is moeilijk om je ongelijk onder ogen te zien, dat snap ik ook wel. Maar ik houd erover op, als mensen al niet eens de feiten onder ogen willen zien en/of willen erkennen in een discussie omdat ze anders denken dat ze de tegenpartij gelijk moeten geven... triest hoor. :(


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr mei 12, 2006 8:38 pm 
Kiwi schreef:
Ik denk (hoop) dat je zelf ook wel weet dat je ons (en ook jezelf) nu voor de gek houdt. Ooit naar Big Brother (ook zo'n fantàstische realityshow :roll:) gekeken? Die mensen werden gek van verveling, terwijl die nog van alle gemakken waren voorzien!
Het is moeilijk om je ongelijk onder ogen te zien, dat snap ik ook wel. Maar ik houd erover op, als mensen al niet eens de feiten onder ogen willen zien en/of willen erkennen in een discussie omdat ze anders denken dat ze de tegenpartij gelijk moeten geven... triest hoor. :(


Jammer hè! dat je niet te horen krijgt wat je wilt horen!
Ik hou met mijn antwoord niemand voor de gek, integendeel.
Dat kun je niet van iedereen meer zeggen tegenwoordig :wink:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr mei 12, 2006 11:59 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 27, 2005 10:42 pm
Berichten: 338
Locatie: leeuwarden
Wanneer houden jullie eens op met dit kinderachtige gedrag en maak een einde aan deze zinloze discussie


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za mei 13, 2006 12:04 am 
joop schreef:
Wanneer houden jullie eens op met dit kinderachtige gedrag en maak een einde aan deze zinloze discussie

Deze discussie is zeker zinloos, omdat A3ana durft te ontkennen dat gevangenisstraf een straf is, want dat is nu dus wat ze beweert. Ze ontkent feiten. En dat heeft er totaal niets mee te maken wat ik wel of niet wil horen.
Maar goed, dit wetende hoeven we haar niet meer serieus te nemen, als ze deze feiten zelfs al niet toe durft te geven... :lol:


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 101 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.