Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr apr 19, 2024 11:41 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma okt 31, 2005 12:33 pm 
Weet je waar pas dierenleed is? Bij dieren van actievoerders!

Honden die altijd maar in een vies, donker kraakpand zitten, tussen de rotzooi van hun baasjes. Honden die altijd kale plekken van de vlooienallergie hebben. Honden die slecht te eten krijgen, soms niet eens vlees en in zijn natuurlijklijke behoeften gekortwiekt wordt door de overtrokken idealen van zijn baasje nl z.g. vegetarisch hondevoer moet eten, waar hij van die dunne, gele, stront van krijgt.

Die tegen hun wil meegevoert worden naar nog vieze en donkerdere actiecafés, waar ze de hele avond onder de tafel in de zware shagrook moeten liggen, hun oren pijn van de teringherriemuziek waar die krakers naar luisteren. Uit frustratie gaan ze dan vaak met elkaar vechten en lopen wonden op, die meestal alleen behandeld wordt door er sterke drank op te gieten en ze een tostikorst toe te werpen.

Katten, ook vol met vlooien, en ongesteriliseerd en gecastreerd zeikend rondmauwend, en geen wonder, want waarvan de bak nooit wordt verschoond omdat hun baasjes luiwammesen zijn die altijd in hun nest liggen te rotten of druk zijn met het zeuren over het gedrag van anderen.

En tot slot, het grootste dierenleed: Ratten! Arme schattige kleine ratjes die geforceerd worden om meegevoerd te worden op het stinkende lijf van zo'n actievoerder, bij die muffe kringloopkleding ingepropt, en niet zelden gedwongen het spuug van zo'n gepiercede tong te lebberen bij gebrek aan schoon drinkwater.

Dierenrechtenactivisten, doe er wat aan : Verbeter de wereld begin bij jezelf!!!!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma okt 31, 2005 8:24 pm 
:lol: Wat een vooroordelen toch weer! :lol:
Mag ik je er misschien op wijzen dat ik een fulltime baan heb, gewoon in een nette (koop)eengezinswoning woon, dagelijks onder de douche sta en geen huisdieren heb? En er ook niet uitzie zoals jij je blijkbaar een dierenrechtenactivist voorstelt? Ik zou zomaar je buurvrouw kunnen zijn zelfs! :P :lol:
Maar als we zo gaan beginnen weet ik ook nog wel wat vooroordelen over circusgasten hoor! Alleen ben ik er niet op uit om op de man te spelen, zoals jij wel probeert. Blijkbaar kun je een discussie niet met normale argumenten winnen, dus probeer je het maar zo. Beetje zielig hoor! :?


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma okt 31, 2005 8:41 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
Deze discussie heeft toch iets opgeleverd! We weten nu dat Kiwi een dame is.... Dan weten we van haar al meer dan van spasega. Misschien nog een vooroordeel: woont hij/zij in Amsterdam soms? Want ik weet zo gauw geen andere plaats waar (zo veel) figuren wonen als hij/zij beschrijft...


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma okt 31, 2005 8:47 pm 
heuvels schreef:
We weten nu dat Kiwi een dame is....

Hihi, dat was geen geheim hoor. :)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di nov 01, 2005 10:50 am 
Kiwi schreef:
:lol: Wat een vooroordelen toch weer! :lol:
Mag ik je er misschien op wijzen dat ik een fulltime baan heb, gewoon in een nette (koop)eengezinswoning woon, dagelijks onder de douche sta en geen huisdieren heb? En er ook niet uitzie zoals jij je blijkbaar een dierenrechtenactivist voorstelt? Ik zou zomaar je buurvrouw kunnen zijn zelfs! :P :lol:
Maar als we zo gaan beginnen weet ik ook nog wel wat vooroordelen over circusgasten hoor! Alleen ben ik er niet op uit om op de man te spelen, zoals jij wel probeert. Blijkbaar kun je een discussie niet met normale argumenten winnen, dus probeer je het maar zo. Beetje zielig hoor! :?


Goh, waarom voel je je zo aangesproken? het was gewoon een tip hoor, om eens in eigen gelederen naar dierenleed te kijken. Zei ik dan dat het voor jouw persoonlijk opgaat? Of wilde je nou echt ontkennen dat zulke types onder de dierenrechtenactivisten voorkomen?
Zo zie je maar hoe stekelig iedereen reageert als ze in een hokje geplaatst worden.... koekje, eigen (vega) deeg????


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo nov 02, 2005 1:25 am 
Ik plaats niemand in een hokje hoor, volgens mij zie ik hier elke keer alleen maar vooroordelen over dierenrechtenactivisten langskomen. En geen van de dierenrechtenactivisten die ik ken voldoet aan het beeld wat jij blijkbaar van hen hebt, dus ik denk dat het hoog tijd wordt dat je dat beeld eens gaat bijstellen.
En zo stekelig reageerde ik niet eens, ik kon er zelfs nog wel om lachen, om zoveel domheid. :P


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo nov 02, 2005 11:34 pm 
In plaats van je hier mee bezig houden als je je niet aangesproken voelt kun je je beter op de discussie toeleggen. Eerst klaag je dat niemand je vraag beantwoord en als iemand dan alle moeite doet om dat ruimschoots wel te doen reageer je er gewoon niet meer op. (zie circusdieren)


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.