Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 1:07 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo mei 28, 2006 3:16 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
joop schreef:
Tsa er is altijd wel wat nu waren er geen olifanten Circus Belly heeft ze nog nooit gehad en ja dan die kortingsbonnen volgens mij gebruikt ieder circus dat maar ja jullie weten er altijd wel een negatieve draai aan te geven


Belly had vroeger wel olifanten. Hebben ze verkocht. Zover ik het verhaal weet is een van de olifanten overleden nadat deze verkocht was aan een duits circus.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo mei 28, 2006 3:25 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
Ik kan je geruststellen want de olifant leeft nog steeds en is bij ons in goede handen.

Wat betreft de flyer... dit is een krantenartikel uit Duitsland. Dit is door jou makkelijk te controleren. Het is alleen vertaald uit het Duits.
Was een kopman van Peta in Duitsland.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo mei 28, 2006 4:53 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
magnum schreef:
Ik kan je geruststellen want de olifant leeft nog steeds en is bij ons in goede handen.


jaja..

Citeer:
Wat betreft de flyer... dit is een krantenartikel uit Duitsland. Dit is door jou makkelijk te controleren. Het is alleen vertaald uit het Duits.
Was een kopman van Peta in Duitsland.


En wat heeft dat artikel met ons te maken sowieso?

En hoe heette deze persoon voluit ook al weer? Iets als Eddy G ofzoiets stond er in. Kan ik het zelf even controleren.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: reactie Assen
BerichtGeplaatst: zo mei 28, 2006 6:30 pm 
max schreef:
Magnum, ik hou de foto's nog even voor mij, maar mocht zich eens de gelegenheid voordoen, dan kom ik er zeker mee voor de dag

Je weet wel dat je toestemming moet hebben van de betrokkenen wil je zomaar een foto op een openbaar forum plaatsen? Anders kunnen (en zullen!) we je aanklagen voor schending van het portretrecht. En ik hoop dat Sjaak daar ook rekening mee houdt.

magnum schreef:
Nogmaals bedankt circusleed voor de gratis reclame. Dankzij jullie is het bezoek in Assen erg goed te noemen.

Zo'n 150 tot 250 bezoekers per voorstelling, in een tent die het veelvoudige kan bevatten? En dat noemen jullie goed? :lol: Wat een aanfluiting is het dan normaal zeg! :lol: Niet zo gek dat circussen aan het uitsterven zijn als er geen hond meer komt kijken! :D

magnum schreef:
En Max had gelijk, tussen de 20 en 30 demonstranten waren er, hoofdzakelijk wereldvreemde mensen met als enige doel in het leven: het overal tegen aantrappen en demonsteren tegen alles.

Max had zeker geen gelijk; er waren meer dan 40 demonstranten. En als je hieraan twijfelt: de politie zal dit kunnen bevestigen.
En weer heeeel volwassen om meteen weer mensen van wie je helemaal niets weet te gaan beledigen. Maar ja, ik verbaas me nergens meer over hier... :roll:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: reactie Kiwi
BerichtGeplaatst: zo mei 28, 2006 7:24 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Ik kan je geruststellen, de foto's die ik gisteren gemaakt heb van jullie zal ik zeker niet openbaar gaan maken, niet op Circusweb en ook niet in de Circusnieuwsbrief waar ik voor schrijf, dit om jullie even gerust te stellen, dus maak je maar niet bezorgd, dat jullie portretten in het openbaar gebracht worden, want ik wil geen kort geding van jullie aan mijn broek krijgen. max.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo mei 28, 2006 10:22 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
Heeft circusleed toestemming gevraagd aan de circusmensen om hun foto's wel te plaatsen om vervolgens hun eigen koppen onherkenbaar te maken???????????

Verwijder dan ook maar snel die foto''s. Portretrecht weet je nog, stel schijnheiligen.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo mei 28, 2006 11:48 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
magnum schreef:
Heeft circusleed toestemming gevraagd aan de circusmensen om hun foto's wel te plaatsen om vervolgens hun eigen koppen onherkenbaar te maken???????????


Wij maken onze gezichten onherkenbaar vaak omdat circusmensen agressief zijn en we de veiligheid van onze activisten willen waarborgen.
Daarnaast.. als we niet met de blur tool aan de slag gaan en gewoon de foto's verkleinen, dan kan je ook amper wat zien van de gezichten. Dus het gezeik erom heen dient geen enkel doel.

En over foto's van circusmensen. Wanneer een maatschappelijk doel gediend is, dan hebben we er geen probleem mee om foto's te publiceren van circusmensen. Maar we zullen niet het stukje film van jouw op de site publiceren als je daar bang voor bent.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma mei 29, 2006 12:54 am 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
Het blijkt nu wel dat je door je antwoorden heen bent. Je gaat nu wartaal spreken. Ik kan het me ook wel een beetje voorstelllen want op een bevolking van ruim 16 miljoen inwonerts slechts 30 demonstranten op de been te krijgen stemt je natuurlijk ook niet echt tevreden, al beweer jij anders. Wat mij betreft einde discussie. Tot de volgende keer.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma mei 29, 2006 1:06 am 
Je bedoelt dat het nu wel blijkt dat jij door je antwoorden heen bent? Anders zou je niet hoeven stoppen met discussiëren lijkt me.
En zoals gezegd, het waren meer dan 40 demonstranten, altijd nog meer dan die 'tegendemonstratie' van Belly Wien waar niemand ook maar iets van gemerkt heeft. :lol:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: denk na wat je doet
BerichtGeplaatst: ma mei 29, 2006 7:00 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jan 02, 2006 9:34 pm
Berichten: 46
Kunnen jullie alleen maar ruzzie makken

elkaar beledigen en meer van dat soort nuttenloze dingen
tegen elkaar roepen

Ik ken Belly al een aantal jaar
en ik kan met een gerust hart zeggen dat de
mensen daar zeer goed met de dieren om gaan
ze doen geen dieren pijn en zijn niet ondervoed

en ja dierenleed mensen misschien lijken de hokken een
beetje te klein maar je kan niet met een wagenpark van
burges zoo aan komen zetten (jullie gaan toch ook op vakantie
zonder je magnetron -bijgenaamt kramperen- )

sommige activisten vind ik echt te ver gaan en dan is het wel
(Circusje pesten)

doe eerst eens wat aan de landen waar ze bruine beren laten roken
of op een motor laten rijden of kijk eens naar artis (geen circus maar de dieren daar hebben nog minder ruimte dan bij welk circus dan ook)

en dan kunnen jullie weer eens kijken bij de circusen

nou vind ik ook dat sommige mensen van belly ook niet helemaal goed
bezig waren met die rellen (maar daarin tegen om zomaar door wat activisten je dieren telaten aftuigen is ook niet goed) - ze komen dus op om hun dieren te beschermen- en of je nou circus hater, dieren activist of circus lief hebber bent zeg ik voor iedereen DENK NA WAT JE DOET

bij deze hoop ik dat het hoofstuk belly rellen en activisten ten einde is
voor allen partijen

Frank


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: denk na wat je doet
BerichtGeplaatst: ma mei 29, 2006 7:36 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
frank1982cas schreef:
en ja dierenleed mensen misschien lijken de hokken een
beetje te klein maar je kan niet met een wagenpark van
burges zoo aan komen zetten (jullie gaan toch ook op vakantie
zonder je magnetron -bijgenaamt kramperen- )


Ik ga niet mijn hele leven achter elkaar kamperen en daarnaast... IK HEB EEN KEUZE!
Circusdieren zitten lange tijd van hun leve in te weinig ruimte en dat is zeker neit goed vor de dieren.

Citeer:
doe eerst eens wat aan de landen waar ze bruine beren laten roken of op een motor laten rijden of kijk eens naar artis (geen circus maar de dieren daar hebben nog minder ruimte dan bij welk circus dan ook)

Artis is wel een van de slechte dierentuinen. Ben ik met je eens, maar daar hebben sommige dieren zelfs toch echt vaak meer ruimte dan die bij het circus.

Citeer:
nou vind ik ook dat sommige mensen van belly ook niet helemaal goed bezig waren met die rellen

Als je een geschiedenis hebt van 20 jaar lang gewelddadigheden tegenover vreedzame activisten en politieagenten, dan moet je het niet zo afzwakken lijkt mij.

Citeer:
(maar daarin tegen om zomaar door wat activisten je dieren telaten aftuigen is ook niet goed) -


Dierenactivisten tuigen geen dieren af. Alleen gestoorde mensen doen dat. Belly Wien beschuldigde in Nijmegen activisten ervan dieren vrij gelaten te hebben en bewerkt met mes. Maar totale onzin. Activisten die opkomen voor de dieren gaan niet dieren bewerken met een mes.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma mei 29, 2006 10:21 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
magnum schreef:
Ik kan je geruststellen want de olifant leeft nog steeds en is bij ons in goede handen.


Ja 1 van de twee wel.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mei 31, 2006 12:47 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
Anton Werkman schreef:
Helaas wouden die niet veel van mijn goede bedoeling weten en richten ze meteen een filmcamera op mij. Is het trouwens een leuk filmpje geworden?


Een heel mooi filmpje ;)

Citeer:
Ik dacht dat deze mensen altijd zo graag in discussie gingen maar dat viel een beetje tegen, veel te lullen hadden ze niet. Na het zien van deze mensen wist ik al wel genoeg en was mijn mening dat dit clubje uit zielepoten bestaat alleen maar sterker.


haha.. nou ja.. discussies zijn er met jullie wel genoeg geweest.

Citeer:
Donderdag had ik de dierenvriendjes weer verwacht maar helaas bleven ze toen thuis. Bang voor een drupje regen ofzo?


Woensdag kwamen tegen de regels in allerlei circusmensen langs lopen. Sommige met een dreigende blik. We vonden het donderdag niet veilig genoeg om er te gaan staan.

Citeer:
Vrijdag waren ze er gelukkig weer om hun gezeik te verkondigen. Op zaterdag had ik hoge verwachtingen van mijn vrienden van circusleed, ze zouden immers met 200 man komen demonstreren!

Nou ja.. het was de bedoeling dat we met 50 tot 100 man in assen zouden zijn. 200 zou nog mooier zijn geweest natuurlijk :)

Citeer:
Rekenen kunnen deze mensen ook al niet want ik heb maar een kleine 30 man geteld.

zeker 40, dus rekenen kan je ook niet ;)

Citeer:
Wat een tuig dit volk! Kraakpandfiguren, gothics, hanekammmen ze zagen er precies zo uit als ik me voorgesteld had en je kon ze van 50 meter afstand nog ruiken zo stonken deze vieze mensen.

Als je opgelet had, dan had je gezien dat er veel meer diversiteit was.

Citeer:
Op zondag gingen de dierenactivisten denk ik allemaal naar de kerk want ook toen was er geen demonstratie.

We hadden zaterdag al een mooie afsluiting.

Citeer:
Ik bedank Circusleed voor de extra promotie en relcame van ons circus! We hadden in Assen gemmideld 500 bezoekers per voorstelling en dat is een mooi aantal. Wij hopen dus dat actiegroep circusleed voor ons de publiciteit wil verzorgen!


De premiere dag was nog redelijk bezocht, maar de andere dagen hadden jullie opvallend minder bezoekers. Dus jullie hebben toch niet erg goed gedraaid. En het zullen er minder en minder worden.

Maar Belly Wien gaat 'down'. Nergens in NL zullen ze straks niet meer welkom zijn.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mei 31, 2006 1:44 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Citeer:
Maar Belly Wien gaat 'down'. Nergens in NL zullen ze straks niet meer welkom zijn.


Nergens niet? Betekent dat niet zo iets als overal wel?

(Normaal maak ik geen opmerkingen over iemand zijn taalstijl maar nu kon ik het echt niet laten hoor... :wink: )


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.