Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 1:51 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mei 31, 2006 1:46 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
hahaha ;)

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mei 31, 2006 7:22 pm 
Offline

Lid geworden op: zo mei 28, 2006 5:53 pm
Berichten: 170
meneer Heuvels, als we dan toch bezig zijn, " helaas wouden die niet veel van mijn goede bedoelingen weten " zoals heer werkman beschreef lijkt mij taalkundig ook niet in orde. " wouden zijn bossen en wilde zijn de mensen die er in wonen " zij een beroemd schrijver ooit.

Sorry, dit kon ík even niet laten


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mei 31, 2006 8:54 pm 
Offline

Lid geworden op: zo mei 28, 2006 5:53 pm
Berichten: 170
meneer Werman,

Door de manier waarop u zich verwoord, d.m.v het gebruik van schunnige taal en scheldwoorden zou de indruk kunnen ontstaan dat circusmensen onfatsoenlijk volk is zonder niveau. De grootste schreeuwers bereiken het minst. Ik kan me best voorstellen dat deze activisten(of je het er mee eens bent of niet) geen zin hadden in een conversatie met u, u klinkt erg agressief. De opmerking over grammatica was een vrolijke knipoog naar de heer heuvels die hier mijn inziens best om kan lachen. Humor is toch juist iets wat bij het circus hoort. Probeer een beetje te relativeren, en nodig nadat u uw taalgebruik iets heeft bijgesteld de activisten eens uit voor een kopje koffie, zij zijn vast bereid hun haar te kammen als de hanenkammen u storen(ook niet beledigend bedoeld, gewoon een grapje om de hete discussie wat te bekoelen) sterkte gewenst :wink:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mei 31, 2006 9:17 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
Anton Werkman schreef:
De laatste reactie van Circusleed richting mij valt me een beetje tegen. Ik merk steeds vaker dat jullie uitgelult zijn.


Omdat we minder terugzeggen zijn we direct uitgeluld? Misschien zijn we het gewoon zat om met circusmensen in discussie te gaan, terwijl ze toch vasthouden aan hun gedachten dat wat eten en drinken direct goede zorg betekent voor de dieren.
We hebben het druk. Daarom niet altijd meer een lange reactie :)

Citeer:
Je hebt bijv. ook niet gereageerd op de dierenactivist met het hondje waar ik het over had.


Wilde je dat dan? Nou, je zegt dat die hypocriet is ofzo, maar je hebt niet eens die activist gevraagd wat de geschiedenis is van die hond, misschien moet je dat volgende keer eerst even doen.
'alle dieren vrij' betekent vrijheid van geweld en gedwongenheid tot optreden. Wij willen een beter leven voor de dieren. En sommige dieren kunnen niet terug naar de dieren, maar ze kunnen wel uit hun nare leven gehaald worden en een veel beter leven krijgen.

Citeer:
Dat jullie zeggen dat het circus in Assen slecht gedraaid heeft klopt van geen kant! We hebben gemiddeld per voorstelling 500 man publiek gehad in de tent en dat is een mooi aantal om uit de kosten te komen.

Hier klinkt een diepe zucht geloof ik.

Citeer:
Zondag met de afbouw vonden wij overal die flyertjes van jullie, zijn waarschijnlijk door iedereen weggegooid. Hadden jullie niet even mee kunnen helpen opruimen? Dit is natuurlijk pure milieuvervuiling!

Zonde inderdaad, maar tsja, we moeten de mensen informeren over het leed daar bij jullie. Maar we hebben veel flyers verspreid en steunbetuigingen gekregen. Dus wat betreft ons was het een succes. En we zullen vaker bij Belly Wien staan. Dus tot de volgende keer maar weer he ;)

Citeer:
''Woensdag kwamen tegen de regels in allerlei circusmensen langs lopen. Sommige met een dreigende blik. We vonden het donderdag niet veilig genoeg om er te gaan staan.''

Een echte vent ben je dus ook niet. Mietje!


Zelf was ik die dag er niet eens ;) Maar je weet wat je collega's doen met activisten. Een paar mensen daar laten staan is gewoon niet verantwoord met dat stelletje agressieve lui.

Citeer:
Meer diversiteit was er echt niet hoor, jullie zagen er allemaal uit als een stel waardeloze figuren!


En jij zag er uit als een clown! :? :roll:

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di jul 11, 2006 5:30 pm 
anoniem schreef:
meneer Heuvels, als we dan toch bezig zijn, " helaas wouden die niet veel van mijn goede bedoelingen weten " zoals heer werkman beschreef lijkt mij taalkundig ook niet in orde. " wouden zijn bossen en wilde zijn de mensen die er in wonen " zij een beroemd schrijver ooit.

Sorry, dit kon ík even niet laten


ZIJ een beroemd schrijver ooit?
Heheheheh.
Pot en ketel...


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.