Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 7:25 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 15 6 7 8 9 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mar 01, 2006 1:14 am 
CircusLeed.NL schreef:
Ik voer hier ook geen discussie om de circusfans te overtuigen. Het gaat om degene die er tussen staan.


Degene die dit forum bezoeken zijn grotendeels circusfans. Wat voor zin heeft het dan nog voor circusleed (of Alex) om die discussies voort te zetten.?? Jullie zitten wat dat betreft in het verkeerde forum. Wij zijn niet meer te overtuigen. :P


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mar 01, 2006 10:30 am 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
Lisa schreef:
Degene die dit forum bezoeken zijn grotendeels circusfans. Wat voor zin heeft het dan nog voor circusleed (of Alex) om die discussies voort te zetten.?? Jullie zitten wat dat betreft in het verkeerde forum. Wij zijn niet meer te overtuigen. :P


Mensen die zoeken naar circussen komen hier ook terecht en die nog open staan daarvoor raken misschien geinteresseert in de discussies hier.
Daarnaast staan er wellicht ook nog circusfans hier open voor discussie en argumenten. Wij zijn ook circusfans.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mar 01, 2006 10:33 am 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
Maar we zullen binnenkort wel weggaan. Zoals eerder gezegd werd word het van beide kanten nu wel herhaling inderdaad. En daarnaast komt er op onze website ook een forum binnenkort.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mar 01, 2006 10:56 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Citeer:
Zoals eerder gezegd werd word het van beide kanten nu wel herhaling inderdaad


kan je wel zeggen ja, maar je moet er wel tegen kunnen als de liefhebbers van het klassieke circus af een toe een kritische noot op jullie forum plaatsen natuurlijk.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mar 01, 2006 11:18 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
heuvels schreef:
Citeer:
Zoals eerder gezegd werd word het van beide kanten nu wel herhaling inderdaad


kan je wel zeggen ja, maar je moet er wel tegen kunnen als de liefhebbers van het klassieke circus af een toe een kritische noot op jullie forum plaatsen natuurlijk.


Als ze mee willen discussieren mogen ze van mij komen. Forum komt er speciaal voor om te discussieren. Maar ze moeten er niet komen om alleen een bericht te plaatsen van 'circus met dieren moet blijven bestaan' enzo. Daarvoor is een forum nl. niet bedoeld.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma mar 06, 2006 11:12 pm 
Voor mensen die serieus over dieren in het circus willen discussiëren (en dus niet alleen maar dreigementen of beledigingen willen uiten) heeft CircusLeed hier een eigen forum ingericht.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mar 15, 2006 2:22 am 
Citeer:
Actiegroep CircusLeed roept 2006 uit tot het jaar van de circusacties

Zolang er tijdens deze acties maar geen vernielingen worden vericht :wink:

Maar vaak zijn het de kleine comedianten circussen die de algemene circus reputatie sterk omlaag brengen wat weer nadelig uitvalt voor de grotere zaken, zoals het in duitsland is gegaan.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mar 15, 2006 1:08 pm 
Offline

Lid geworden op: za okt 29, 2005 9:24 pm
Berichten: 159
Eftelfan schreef:
Citeer:
Actiegroep CircusLeed roept 2006 uit tot het jaar van de circusacties


:arrow: stoppen jullie volgend jaar dan eens eindelijk met die stomme acties?


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mar 15, 2006 5:46 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
jasper bosch schreef:
:arrow: stoppen jullie volgend jaar dan eens eindelijk met die stomme acties?


Als de circussen niet meer met dieren mogen werken of als ze zelf besluiten te stoppen met de dieren. Dat kan hoop ik eind van het jaar zijn. En anders gaan we door totdat het gestopt is.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mar 15, 2006 7:31 pm 
Offline

Lid geworden op: za okt 29, 2005 9:24 pm
Berichten: 159
CircusLeed.NL schreef:
jasper bosch schreef:
:arrow: stoppen jullie volgend jaar dan eens eindelijk met die stomme acties?


Als de circussen niet meer met dieren mogen werken of als ze zelf besluiten te stoppen met de dieren. Dat kan hoop ik eind van het jaar zijn. En anders gaan we door totdat het gestopt is.


dat kan dan nog wel ff duren dan!! maar waarom vind je dit wel erg en dat vrakens en zo worden geslacht niet? hier gaan ze niet dood ze worden juist goed verzorcht bij veel circussen zelf supper maar die varkens of andere dieren gaan allemaal dood voor eten en daar maak je geen website en actie's voor?? ik ben geen vegatarieer hoor maar ff om het kort te houden bij het circus gaan ze niet dood ze worden goedbehandeld bij die slacht huisen gaan die dieren dood en dat word wel op een nog wel goede manier gedaan maar gaan wel dood dus waarom geen slachthuisleed.nl ofzo???


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mar 15, 2006 8:25 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
jasper bosch schreef:
dat kan dan nog wel ff duren dan!!

Nee hoor. Wacht maar af... het is een verrassing..

Citeer:
maar waarom vind je dit wel erg en dat vrakens en zo worden geslacht niet?

Dat vind ik ook erg. Heb nergens gezegd dat ik dat niet erg vind. Misschien moet je mijn berichten allemaal eens lezen? Overigens ben ik veganist.

Citeer:
hier gaan ze niet dood ze worden juist goed verzorcht bij veel circussen zelf supper

Er gaan wel dieren dood bij het circus hoor... en de verzorging is NIET GOED. Niet zoals het moet zijn. De dieren hebben namelijk amper de ruimte en dat is slecht voor hun. Dat zie je ook wel aan hun afwijkend gedrag.

Citeer:
maar die varkens of andere dieren gaan allemaal dood voor eten en daar maak je geen website en actie's voor??

Ik voer ook regelmatig actie daar tegen.

Citeer:
ik ben geen vegatarieer hoor maar ff om het kort te houden bij het circus gaan ze niet dood ze worden goedbehandeld bij die slacht huisen gaan die dieren dood en dat word wel op een nog wel goede manier gedaan maar gaan wel dood dus waarom geen slachthuisleed.nl ofzo???


Alle andere onderwerpen hadden al aandacht van actiegroepen en organisaties. Het leed bij circussen had nog niet echt een groep die zich daar op concentreerde. Tenminste er was geen actieve campagne daar tegen. Daarom is actiegroep CircusLeed ontstaan.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do mar 16, 2006 4:55 pm 
Citeer:
Alle andere onderwerpen hadden al aandacht van actiegroepen en organisaties. Het leed bij circussen had nog niet echt een groep die zich daar op concentreerde. Tenminste er was geen actieve campagne daar tegen. Daarom is actiegroep CircusLeed ontstaan.

Ik vraag me af of er bij jullie acties geen vernielingen worden aangericht, of het overplakken van circus plakaten :wink:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do mar 16, 2006 5:20 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
Eftelfan schreef:
Ik vraag me af of er bij jullie acties geen vernielingen worden aangericht, of het overplakken van circus plakaten :wink:


Onze acties zijn aangemeld en we protesteren door middel van protestborden, spandoeken, megafoon en flyers.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do mar 16, 2006 7:50 pm 
Offline

Lid geworden op: za okt 29, 2005 9:24 pm
Berichten: 159
CircusLeed.NL schreef:
Eftelfan schreef:
Ik vraag me af of er bij jullie acties geen vernielingen worden aangericht, of het overplakken van circus plakaten :wink:


Onze acties zijn aangemeld en we protesteren door middel van protestborden, spandoeken, megafoon en flyers.


maar vernielen wel iemands uitje die met het gezin voor het eerst naar het circus gaan. ik snap dat jullie het zielig vinden maar verpest het niet voor de mensen die er naar toe gaan en die in het circus werken dat overplakken is kinderachtig,gemeen,en reuze stom. je verpest hun baan geen mensen in de tent geen geld dat is vast niet zo met jullie baan denk ik jullie verdien wel genoeg. jullie denken dieren te redden maar jullie redden niet alleen dieren (dat doen jullie ook niet maar dat proberen jullie) jullie maken ook mensen armer als de tent leeg is (door jullie kinderachtige acties) verdien de mensen van dat circus ook minder geld en dat vinden jullie leuk????


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do mar 16, 2006 9:22 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
jasper bosch schreef:
maar vernielen wel iemands uitje die met het gezin voor het eerst naar het circus gaan.
ik snap dat jullie het zielig vinden maar verpest het niet voor de mensen die er naar toe gaan


Wij verpesten niets. We bieden de mensen een flyer aan en de keuze is aan hun. Ze weten dat ze ergens naar toe gaan met dieren en weten dat er dierenactivisten wellicht kunnen staan. Dat is namelijk ook wel met het circusverbonden ;)
Maar we verpesten niets, want we belemmeren nooit de toegang tot het circus. We vragen ze alleen om na te denken.

Citeer:
en die in het circus werken dat overplakken is kinderachtig,gemeen,en reuze stom. je verpest hun baan geen mensen in de tent geen geld


Zoals hierboven gezegd. Plakken wij niets af als actiegroep CircusLeed. Wij voeren alleen legale protesten. Een burgerrecht.
De mensen kunnen kiezen voor een andere baan. Zonder dieren. Het is hun keuze dieren leed toe te brengen. Het circus kan kiezen om dierenvrij te gaan. Dat is voor iedereen plezierig.

Citeer:
dat is vast niet zo met jullie baan denk ik jullie verdien wel genoeg.


Ik verdien niet zoveel hoor. Mij gaat het ook niet om veel verdienen ofzo.
Daarnaast wel grappig. Want meestal roepen ze dat wij geen baan hebben etc.

Citeer:
jullie denken dieren te redden maar jullie redden niet alleen dieren (dat doen jullie ook niet maar dat proberen jullie) jullie maken ook mensen armer als de tent leeg is (door jullie kinderachtige acties) verdien de mensen van dat circus ook minder geld en dat vinden jullie leuk????


Hun vinden blijkbaar dieren leed toe brengen leuk. Dan is het hun eigen schuld dat er dierenactivisten zijn die protesteren daar tegen.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 15 6 7 8 9 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.