Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel zo apr 28, 2024 10:20 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do feb 15, 2007 7:33 pm 
tieske schreef:
A3ana schreef:
Beste Tieske

Ik weet niet waar je het vandaan haalt hoor!
Waar staat dat ik zeg dat je:
Achterlijk bent?
Je woorden in de mond leg?
Of dat je je mening niet mag geven?

Als je die indruk hebt, heb je dat echt mis!
Ik vind het heel erg dat je dit durft te schrijven. :cry:


Dat zeg je nergens letterlijk adrianna.
"Woorden in de mond leggen" is trouwens een uitdrukking...
Ik heb ook niet gezegd dat je zei dat ik men mening niet mocht geven, ik zette er gewoon vraagtekens achter.

Enneuh, jij vat dit weer persoonlijk op, waarom beantwoord je men post niet over de inhoud? (over de stropers, de frustratie, het feit dat ik zeg dat ik best weet dat die dieren niet in het wild kunnen uitgezet worden, ...)

Dit forum is bedoeld om over dieren , circus en dergelijke te praten, niet om te praten over persoonlijke opvattingen. Ok ik zet het er wel bij in mijn posts, maar ik zeg ook nog andere dingen, jij schrijft posts waar er alleen maar persoonlijke dingen in staan.
Als ik over jou over met jou persoonlijk wil spreken dan zal ik je email wel vragen, mijn post is bedoel voor de dieren, antwoord daar dan ook op in plaats van je zo aangevallen te voelen.

Ik krijg daardoor alleen maar de indruk dat ik gelijk had met wat ik schreef en dat je er daarom niet wil op reageren, omdat je dat gelijk niet wil toegeven. Daarom vat je het persoonlijk op.

[/url]


Wat kun jij op de hete brei heen draaien zeg!
Jij kunt schrijven wat je wilt, en verwacht van mensen voor het gemak dat ze daar overheen lezen. En dan gewoon je inhoudelijk gaan antwoord geven ook. Sorry maar zo zit ik niet in elkaar. Wanneer jij zegt. Dat ik ergens geschreven zou hebben dat je achterlijk bent of je mening niet mag geven. Dan kan ik niet doen of jij dit niet geschreven hebt. En dan mag ik vragen om opheldering. En wat mij betreft kun je dan alle antwoorden krijgen die je maar wilt.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do feb 15, 2007 7:42 pm 
Offline

Lid geworden op: do jan 04, 2007 6:54 pm
Berichten: 350
ja natuurlijk dat begrijp ik. ik weet ook dat mijn post soms "hevig" zijn omdat ik boos ben en ik ben niet de enige die zulke post plaatst hoor, maar als ik dan zulke posts lees dan reageer ik wel op de inhoud, dat probeer ik althans.

Maarja mensen verschillen in meningen en gedragingen, daar kun je niet over discussiëren.
Wat ik gewoon duidelijk wil maken is dat ik niet perse tegen jou inkom ofzo, wel tegen wat je zegt, en dus moet je t niet persoonlijk opnemen.

Om het duidelijker te maken: ik ben vegetariër, maar maar heel weinig van men vrienden zijn dat ook, als we daarover praten laait de discussie vaak hoog op MAAR discussie is niet gelijk aan ruzie.
Achteraf vergeten we dit ook en zijn we even goeie vrienden, want het is niet omdat we het op dat gebied niet eens zijn, dat we het niet goed met mekaar kunnen vinden.

Ik haat ze ook helemaal niet omdat ze vlees eten, alleen vind ik dat gedeelte niet zo prettig aan hun maar onze vriendschap is daar niet op gebaseerd.

Daarom zeg ik dit ook dat je je niet persoonlijk aangevallen moet voelen. Begrijp je me?

_________________
Bescherm de dieren tegen de beesten!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do feb 15, 2007 8:01 pm 
Ik begrijp het allemaal!
Meer dan je vermoed,..

Het is juist goed dat je ergens voor staat, en leeft zo je doet.
Niks mis mee.

In dit stukje kwam je wel erg op de man over en niet inhoud. En dit vond ik in elk geval niet prettig.

Goed ik zal ook mijn fout hierin hebben gehad, dus zand erover!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do feb 15, 2007 8:15 pm 
Offline

Lid geworden op: do jan 04, 2007 6:54 pm
Berichten: 350
A3ana schreef:

zand erover!


Helemaal mee eens :!: :)

_________________
Bescherm de dieren tegen de beesten!


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: za feb 17, 2007 2:59 pm 
Door luipaarden gedode vrouw begraven in Geel


GEEL - Een 500-tal rouwenden hebben zaterdagmorgen in de Sint-Dimphnakerk in Geel afscheid genomen van Karen Aerts, de 37-jarige vrouw die zondag door twee jachtluipaarden gedood werd in de Olmense Zoo in Balen. De urne werd even na 10 uur de kerk binnengedragen.

Op het altaar stond een grote afbeelding van Karen, samen met haar hondje. "Karen vond in moeilijke tijden altijd troost bij haar geliefde dieren, haar beren, poezen, honden en ook haar cheeta's. Ze hield zich niet bezig met het afwegen van risico's. Ze was gelukkig bij haar dieren; onbevooroordeelde, vertrouwde wezens bij wie ze zichzelf kon zijn. Karen is gestorven waar ze graag was", sprak de pastoor.

Tijdens de uitvaartplechtigheid werd een videomontage getoond van Karen in de Olmense Zoo. Op de beelden was te zien hoe ze bij de jachtluipaarden in de kooi mocht om hen te knuffelen en met hen te spelen. Op de achtergrond klonk het liedje "The Wind Beneath My Wings" van Bette Midler. Tijdens de dienst klonk ook muziek van Adam & The Ants, Karens favoriete zanger.

Haar liefde voor luipaarden en de verwantschap die ze met hen voelde, bleek eveneens uit het verhaal 'Cheeta's wenen ook' dat in de kerk werd voorgelezen. Er volgde tot slot nog een bloemlezing uit teksten die Karen's vrienden en familieleden over haar geschreven hadden.

Op het einde van de uitvaart kreeg iedereen een gebedsprentje. Op de voorkant prijkte een foto van Karen. Achteraan een tatoe-ontwerp van haar lievelingsluipaard Fabo die vorige zomer overleed in de Olmense Zoo. Karen zocht nog een geschikt plekje voor hem op haar lichaam, maar had niet meer de kans gekregen om de tatoe effectief te laten plaatsen.

Bron Het Nieuwsblad


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.