Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 27, 2024 6:28 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di mei 15, 2007 12:37 pm 
Kiwi schreef:
A3ana schreef:
Want is het werkelijk zo dat de circusbezoeker gewetenloos is

Nee hoor, niet allemaal. En deel zal gewoon dom of onwetend zijn. Maar iemand die op de hoogte is van misstanden en er dan toch aan meewerkt zonder enige blijk van wroeging is gewoon meedogenloos in mijn ogen.

Maar blijkbaar voel je je nogal aangesproken, er zit dus toch wel een kern van waarheid in wat ik zeg. :lol:


Ja, jou waarheid inderdaad. Blijf daar vooral in geloven maar meet een ander niet met de maat waar jij jezelf meet.

Goed en als jij dat leuk vind ben ik toch dom en gewetenlooos en op de koop toe nog zonder mededogen ook.
Hierover valt veel boeiender te schrijven dan iemand die zo braaf is als jij en wat jij ons wil doen geloven.

Ik ga in elk geval vanmiddag genieten van een prachtige voorstelling van CHR. En doe dit erg veel plezier,


:D


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di mei 15, 2007 2:00 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
CircusLeed.NL schreef:
Zo zet de circuswereld het neer ja.


Alex, het was mijn uitspraak dat er kinderen geronseld worden.
Jouw uitspraak "Zo zet de circuswereld het neer" is dus de zoveelste leugen uit de mond van een dieractivist.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di mei 15, 2007 2:13 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Kiwi schreef:
Als je er blijkbaar fluitend over heen kunt stappen dat andere levende wezens gevangen gehouden worden, beperkt worden in het uiten van hun natuurlijke behoeften en gedwongen worden om dingen te doen die ze nooit uit vrije wil zouden doen, als het je niets doet dat er nog steeds vormen van slavernij bestaan, dan heb je voor zover ik kan beoordelen niet echt een heel erg sterk ontwikkeld innerlijk besef van goed en kwaad. Gewetenloos dus.


Alsof er in de menselijke samenleving nog iets natuurlijks valt te bespeuren. Alle natuurlijke behoeften van de diersoort Homo Sapiëns worden door al dan niet geschreven afspraken bruut onderdrukt.

Enkele voorbeelden:
Het huwelijk (kanaliseren van paringsdrang),
De supermarkt (i.p.v. zelf iets buit maken door jacht of buit van iemand anders proberen af te pakken)
De woning (soms maar 20m2 groot, waarin de Homo Sapiëns gevangen wordt gehouden),
Het dorp of de stad (samenballing van die woningen),
Het werk (onder dwang iets doen wat je baas wil),
De spelcomputer (vervangende bezigheid omdat je niet meer hoeft te jagen en te paren),
Het ziekenhuis (waar de zwakkeren worden opgelapt)
De auto waarin de Homo Sapiëns zich op tegennatuurlijke wijze kan verplaatsen. Het liefst een zo groot mogelijk blikken dildo!

Wedden dat jij daar overal gebruik van maakt of hebt gemaakt?

Wring je, samen met al je collega dieractivisten maar in allerlei fraaie bochten. Wij circusliefhebbers genieten ervan, zoals we ook van een mooi circusprogramma kunnen genieten.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di mei 15, 2007 3:35 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
Ron Mikkenie schreef:
CircusLeed.NL schreef:
Zo zet de circuswereld het neer ja.


Alex, het was mijn uitspraak dat er kinderen geronseld worden.
Jouw uitspraak "Zo zet de circuswereld het neer" is dus de zoveelste leugen uit de mond van een dieractivist.


Zo zet circusweb dat neer (en jij).

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di mei 15, 2007 5:03 pm 
Wat een gezeur toch steeds weer. Het lijkt wel een welles-nietesspelletje. Kunnen de activisten niet gewoon ergens gaan demonstreren waar het echt nodig is, bijv de landen in Oost-Europa. Daar worden dieren wel mishandeld en hebben het echt beroerd in het circus.

Wat betreft het "ronselen" van kinderen in Nijmegen:

Hier ben ik het wel mee eens dat dit is gebeurt. De kinderen is geld aangeboden door een aantal activisten. Deze kinderen zijn later tijdens de voorstelling achter bij de dieren van Circus Herman RENZ gaan kijken en kwamen zo ongeveer tot de ontdekking dat het allemaal wel mee valt met mishandelen en dergelijke. Deze kinderen zijn er getuige van geweest dat de fam Pederson hun act met de zeeleeuwen is gaan oefenen onmdat er tijdens de voorstelling een paar dingen niet goed gingen. Zij hebben gezien hoe de dieren werden geknuffeld. Dit was niet gepland en is spontaan gebeurt. deze kinderen hebben ter plekke hun mening herzien wat betreft CHR.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di mei 15, 2007 8:00 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
RENZfan schreef:
Hier ben ik het wel mee eens dat dit is gebeurt. De kinderen is geld aangeboden door een aantal activisten.


Dat lijkt me sterk. Die activisten werken toch nooit.. waar halen ze zoveel geld vandaan joh?

:roll:

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 11:10 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
CircusLeed.NL schreef:
Ron Mikkenie schreef:
CircusLeed.NL schreef:
Zo zet de circuswereld het neer ja.


Alex, het was mijn uitspraak dat er kinderen geronseld worden.
Jouw uitspraak "Zo zet de circuswereld het neer" is dus de zoveelste leugen uit de mond van een dieractivist.


Zo zet circusweb dat neer (en jij).


En jij (Alex Romijn, Circusleed) koppelt er een mooie leugen aan vast.

Dat liegen moet maar eens afgelopen zijn.

circusleed.NL schreef:
Dat lijkt me sterk. Die activisten werken toch nooit.. waar halen ze zoveel geld vandaan joh?


En over "die activisten"? Toch enige vorm van projectie zichtbaar in jouw reactie? Jij werkt toch ook niet. Je mag dan wel twee bedrijven hebben (RomiSoft en Solarhosting), je bent in eerste instantie student. Die bedrijfsconstructies zul je vooral hebben opgezet om bij opdrachten voor het bouwen en hosten van websites een passende fiscale constructie te bezitten waardoor je de verdiensten uit het bouwen en hosten van websites gescheiden kunt houden van de privé-financiën. Op zich een heel normale constructie, maar je gebruikt je bedrijven wel steeds om je te verdedigen als iemand schrijft dat "activisten niet werken".

En nu zie ik je zelf schrijven dat "die activisten niet werken"

Schaam je. Heel diep!

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 11:16 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
CircusLeed.NL schreef:
Ron Mikkenie schreef:
CircusLeed.NL schreef:
Zo zet de circuswereld het neer ja.


Alex, het was mijn uitspraak dat er kinderen geronseld worden.
Jouw uitspraak "Zo zet de circuswereld het neer" is dus de zoveelste leugen uit de mond van een dieractivist.


Zo zet circusweb dat neer (en jij).


Inderdaad is Circusweb van mening dat deze kinderen voor een karretje gespannen zijn. Of dit het karretje van Circusleed is laten we in het midden. Dat deze kinderen op eigen houtje een protestactie op touw hebben gezet lijkt mij wel bijzonder onwaarschijnlijk.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 1:09 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
Ron Mikkenie schreef:
En jij (Alex Romijn, Circusleed) koppelt er een mooie leugen aan vast.


Nee, heuvels erkent het ook. En jij ook.

Citeer:
En over "die activisten"? Toch enige vorm van projectie zichtbaar in jouw reactie? Jij werkt toch ook niet. Je mag dan wel twee bedrijven hebben (RomiSoft en Solarhosting), je bent in eerste instantie student.


Ik werk wel degelijk. Ik werk 3 a 4 dagen per week als webmaster voor een organisatie. Dat is naast mijn bedrijf en het studeren.

Citeer:
Die bedrijfsconstructies zul je vooral hebben opgezet om bij opdrachten voor het bouwen en hosten van websites een passende fiscale constructie te bezitten waardoor je de verdiensten uit het bouwen en hosten van websites gescheiden kunt houden van de privé-financiën.


Bedrijf is opgericht op een moment dat ik nog niet zo met actie voeren bezig was. Het idee was er al langer daarvoor. Heb klanten in de dieren/natuurorganisatie wereld.

Citeer:
Op zich een heel normale constructie, maar je gebruikt je bedrijven wel steeds om je te verdedigen als iemand schrijft dat "activisten niet werken".


Ja, maar dat is toch logisch. Ik ben een activist en ik werk. Net als vele andere activisten. Er zijn natuurlijk ook activisten die een uitkering hebben. etc.

Citeer:
En nu zie ik je zelf schrijven dat "die activisten niet werken"


Je snapt wel de knipoog in het bericht he..

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 1:11 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
heuvels schreef:
Inderdaad is Circusweb van mening dat deze kinderen voor een karretje gespannen zijn. Of dit het karretje van Circusleed is laten we in het midden. Dat deze kinderen op eigen houtje een protestactie op touw hebben gezet lijkt mij wel bijzonder onwaarschijnlijk.


wat ik begreep was dat deze kinderen aanwezig waren naast de activisten die er normaal staan? Of niet?

Als het alleen kinderen waren en verder geen activisten, dan is dat wel iets wat ik niet goed keur. En je moet niet zomaar kinderen van straat plukken voor geld.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 3:00 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
CircusLeed.NL schreef:
heuvels schreef:
Inderdaad is Circusweb van mening dat deze kinderen voor een karretje gespannen zijn. Of dit het karretje van Circusleed is laten we in het midden. Dat deze kinderen op eigen houtje een protestactie op touw hebben gezet lijkt mij wel bijzonder onwaarschijnlijk.


wat ik begreep was dat deze kinderen aanwezig waren naast de activisten die er normaal staan? Of niet?

Als het alleen kinderen waren en verder geen activisten, dan is dat wel iets wat ik niet goed keur. En je moet niet zomaar kinderen van straat plukken voor geld.


De kinderen sjouwen bordjes met leuzen rond. Vast niet om vliegen mee te meppen...
Afbeelding

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 10:15 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
heuvels schreef:

De kinderen sjouwen bordjes met leuzen rond. Vast niet om vliegen mee te meppen...
Afbeelding



En dat waren de enige die daar waren?

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 10:29 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
nee, er waren ook anderen, die duidelijk al wat ouder waren.

Afbeelding

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do mei 17, 2007 1:01 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
De kinderen mochten de pamfletten uitdelen aan de voorbijgangers zodat de jongvolwassen activisten hun handen vrij hadden om de tekstborden voor hun hoofd te houden. Alleen als er opeens 3 fotografen op het grasveld staan dan komen ook zij handen en borden tekort om hun gezichten te verschuilen achter de borden. Zodoende konden er enkele foto's worden gemaakt van de Nijmeegse activisten die in 2006 ook betrokken waren bij de vechtpartijen bij een ander circus.

Toevoeging om 13.11 uur: De pamfletten die de kinderen uitdeelden waren ook bundelgewijs aanwezig bij de jongvolwassen activisten. Voor het op de grond gooien van deze pamfletten is een van de jongvolwassenen nog door de politie aangehouden en bekeurd.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo mei 20, 2007 8:41 pm 
Offline

Lid geworden op: do jan 04, 2007 6:54 pm
Berichten: 350
Ron Mikkenie schreef:
Alsof er in de menselijke samenleving nog iets natuurlijks valt te bespeuren. Alle natuurlijke behoeften van de diersoort Homo Sapiëns worden door al dan niet geschreven afspraken bruut onderdrukt.

Enkele voorbeelden:
Het huwelijk (kanaliseren van paringsdrang),
De supermarkt (i.p.v. zelf iets buit maken door jacht of buit van iemand anders proberen af te pakken)
De woning (soms maar 20m2 groot, waarin de Homo Sapiëns gevangen wordt gehouden),
Het dorp of de stad (samenballing van die woningen),
Het werk (onder dwang iets doen wat je baas wil),
De spelcomputer (vervangende bezigheid omdat je niet meer hoeft te jagen en te paren),
Het ziekenhuis (waar de zwakkeren worden opgelapt)
De auto waarin de Homo Sapiëns zich op tegennatuurlijke wijze kan verplaatsen. Het liefst een zo groot mogelijk blikken dildo!

Wedden dat jij daar overal gebruik van maakt of hebt gemaakt?


Hier gaan we weer... je zegt het zelf: wedden dat jij daar gebruik van maakt... de persoon zelf dus die daarin vrij is, die die keuze zelf maakt!

En niet: die gedwongen werd omdat er anders op hem gemept werd of omdat ie anders geen beloning kreeg!!! (zoals in het geval van de dieren dus)

_________________
Bescherm de dieren tegen de beesten!


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.