Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel zo apr 28, 2024 11:59 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di mar 20, 2007 10:09 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Alsof je als mens wel de keuze hebt gehad zo'n 9 maanden voor je geboorte. Heeft ooit iemand zijn eigen ouders ervan weten te weerhouden? Kortom: niemand heeft de keuze gehad!

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di mar 20, 2007 10:46 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
tieske schreef:
Als we gera allemaal mogen geloven dan ben ik, als dierenrechtenactiviste, dus een terrorist, ik ben bloedlink!

Zoals zij het zegt ben ik misschien wel zo "ziek" dat ik jullie adressen ergens ga opzoeken om dan 's nachts jullie strot over te snijden.
Of ja jullie huis en auto te vernielen.

Ik deug voor niets, ik "verdoe" mijn tijd met mensen het leven zuur te maken en ik ben maar een rotte appel hier op deze planeet....

Het zijn niet je exacte woorden gera, maar je geeft me wel het gevoel dat je zo over me denkt en eerlijk gezegd ken je me niet eens, je weet niet wie ik ben of hoe ik ben, waarom zeg je dan zulke dingen over me?



In ieder geval weet ik dat ik totaal niet voldoe aan je omschrijving hoor en alles wat ik doe voor dieren gebeurt echt met liefde voor hun en niet vanuit "haat" voor de mensen die het de dieren aandoen. Maar ja goed als jij er anders over denkt.....


Gera is niet de enige die zo tegen je aan kijkt. Donder op naar een ander forum. Zelfs mijn hond wil je gezeik niet meer lezen.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: reactie
BerichtGeplaatst: di mar 20, 2007 11:23 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Wat wordt een mens hier moe van, houden jullie dan nooit een keer op, met dat geruzie. Ga dan onderling eens goed in dialoog met elkaar, wellicht werkt dat beter. We zijn het dan niet eens met elkaar v.w.b. het circus met dieren, maar dierenrechtenactivisten, strijden toch ook wel voor het eventueel stoppen van echt dierenleed, ik wil hierbij niet in herhaling vallen, maar lees hierover b.v. de topic, welke nu helaas gesloten is en wel "dieren in commercials"en ook nog wel andere rubrieken.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mar 21, 2007 12:46 am 
Ook ik speel mee met de postcodelotery. Deze gelden worden gebruikt voor diverse goede doelen. Ja ik weet dat de dierenbescherming hier ook van profiteert. Ik vind dit niet slecht, zolang zij het belang van ALLE dieren in de wereld goed in het oog houden en hier geen hetze mee gaan voeren tegen het gebruik van circusdieren.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: reactie
BerichtGeplaatst: wo mar 21, 2007 1:45 am 
max schreef:
Wat wordt een mens hier moe van, houden jullie dan nooit een keer op, met dat geruzie. Ga dan onderling eens goed in dialoog met elkaar, wellicht werkt dat beter. We zijn het dan niet eens met elkaar v.w.b. het circus met dieren, maar dierenrechtenactivisten, strijden toch ook wel voor het eventueel stoppen van echt dierenleed, ik wil hierbij niet in herhaling vallen, maar lees hierover b.v. de topic, welke nu helaas gesloten is en wel "dieren in commercials"en ook nog wel andere rubrieken.


Max, we laten ons toch niet op ''ons eigen grondgebied''
(dit circusforum dus) de mond snoeren door een stelletje
activisten?
Omgekeerd lopen wij hun forums toch ook niet te terroriseren
door onze overtuigingen aan ze op proberen te dringen?


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mar 21, 2007 2:28 am 
volkomen mee eens circusfan.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mar 21, 2007 10:32 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
De Dierenbescherming doet weldegelijk mee aan de hetze tegen circusdieren. Kijk maar eens op: http://www.wildedierendetentuit.nl/coal ... u0001.html of op http://www.circusleed.nl/partners.php

Ook zijn er plaatselijke afdelingen van de Dierenbescherming die extra actief zijn met flyers op hun website. Bijvoorbeeld: http://www.dbrivierenland.nl/circus.html

Het is weliswaar slechts een enkel aspect van de, verder goede, werkzaamheden van de DierenBescherming. Je weet echter nooit waar dit op uitdraait.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mar 21, 2007 10:40 am 
Offline

Lid geworden op: do jan 04, 2007 6:54 pm
Berichten: 350
Ron Mikkenie schreef:
Alsof je als mens wel de keuze hebt gehad zo'n 9 maanden voor je geboorte. Heeft ooit iemand zijn eigen ouders ervan weten te weerhouden? Kortom: niemand heeft de keuze gehad!



Ja maar ik zit niet achter tralies en ik hoef geen onnozele kunstjes te doen zodat zij dat lekker in de pocket kunnen steken.
Ze hebben me niet gemaakt voor het geld he en om zodoende dus te profiteren van me.

_________________
Bescherm de dieren tegen de beesten!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mar 21, 2007 10:41 am 
Offline

Lid geworden op: do jan 04, 2007 6:54 pm
Berichten: 350
magnum schreef:
Zelfs mijn hond wil je gezeik niet meer lezen.


Sorry maar ik kan het niet laten nu ff even belachelijk te doen als jij:
Wauw een hond die kan lezen! Doet ie mee aan superhond 2007?

_________________
Bescherm de dieren tegen de beesten!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mar 21, 2007 12:17 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Citeer:
magnum schreef:
Zelfs mijn hond wil je gezeik niet meer lezen.


Zelfs onze olifant wordt al doodmoe van dit soort reacties.

Afbeelding


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: olifant??
BerichtGeplaatst: wo mar 21, 2007 12:38 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Hoi Sjaak,
Je bent wel snel met sluiten hoor, mag ik ook ff. Inderdaad wat Ron zegt, heel veel dierenbeschermingsafdelingen houden zich niet meer bezig met waar ze voor gesponsord worden. Ik heb ze in Den Haag gezien bij het Russisch Staatscircus en toen droegen die lui van de dierenbescherming van die belachelijke maskertjes, om bang van te worden. Net zoals de Stichting Aap zich plots gaat bemoeien met allerlei circusdieren, laten ze het bij de apen houden en proberen hun eigen apen in leven te houden, wat ook niet altijd lukt. Ik heb er al allerlei documenten van hoe ziek apen daar zijn. Ik vind gewoon dat er een duidelijk signaal moet zijn, voelbaar in de portemonnee, want die lui zijn op andere manieren niet te stuiten. Het gaat gewoon om het grote geld, en niet om de waarheid, dus neem nu maar aan dat ik niet ongefundeerd van alles zit te verzinnen.
En wat betreft Tieske, ik ken haar niet, maar weet wel dat zowel Circusleed als WDDTU zich bedient van allerlei hardnekkige leugens, waar ze zelf van weten dat het leugens zijn, alleen het zijn zulke leuke kreten om het publiek te bespelen. Laten ze maar met actuele info komen welke circusdieren bij welke circussen in Nederland aantoonbaar slecht behandeld worden. Ze roepen al jaren wat, en daar spelen andere belangen bij, naieve meisjes zoals Tieske sluiten zich daarbij aan zonder echt te checken of het allemaal wel klopt waar ze achter staan. Noem nu bijvoorbeeld alleen al de getallen die ze richting politiek roepen over medestanders, 78 % van de mensen zouden tegen circusdieren zijn, maar eh... bij een anticircusdierendemonstratie in Amersfoort kunnen ze absoluut niemand op de been krijgen om te demonstreren. Bij Gaia in Belgie pochten ze ook altijd over grote aantallen medestanders en dat is aantoonbaar niet juist geweest. Dus Tieske, met zulke vrienden als dat jij hebt heb je geen vijanden meer nodig!


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.