Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel wo apr 24, 2024 9:28 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma jan 09, 2006 8:34 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
Anton schreef:
Tsja zo te zien is die zeikerd van circusleed nog steeds bezig.

Je benadeelt het circus zelf daarmee hoor..

Citeer:
Geweld van circusmensen? Ja komt wel eens voor. Wij zijn ook maar gewone mensen dus waarom zouden wij niet mogen knokken.


Ga je gang hoor.. ram gerust maar op ons in volgende keer :/
Laat maar zien hoe jullie zijn.

Citeer:
Trouwens die dierenactivisten he, die Folkert van de G. je weet wel die vent die Pim Fortuin op een gruwelijke manier vermoord heeft, die zat volgens mij ook bij allerlij van die dierenrechtenorganisaties...... Leuke lui daar. Dacht ook dat hij net als jullie een wereldverbeteraar was. Dat jullie zwaar gestoord en knettergek zijn is mij inmiddels wel duidelijk. Doodmoe word ik van jullie. Begrijpelijk dat sommige mensen daar aggresief van worden! Owja k heb jullie site ook bekeken, mooie layout trouwens! Alleen zonde dat er zoveel onzin opstaat.
Groetjes,
Anton


Ach Volkert was een eikel, een psychopaat... dierenactivisten zijn over het algemeen mensen die geen vlieg kwaad doen. Maar ook daar heb je foute figuren.

Echter bij de circusmensen zien we veel agressie. Zie al die reacties maar van jullie en van mensen in het gastenboek. Tsja.. als je je zo wilt laten zien.. ga je gang. Wij zitten er niet mee als jullie dat doen. Immers benadelen jullie jezelf alleen maar.

Sommige mensen in de circuswereld zijn nog wel aardig. Maar agressievelingen lijken de overhand te hebben...

Bedankt voor het compliment over de layout.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma jan 09, 2006 8:35 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
Anton schreef:
Ach ja beste Kiwi (leuke naam trouwens) ik ben een heel veelzijdig mens! :lol: Je moest eens weten wat ik nog meer allemaal kan! Maaruh mijn bericht ging dus over Folkert van de G. waarom reageer je daar niet op Kiwi? Bang met de waarheid geconfronteerd te worden? Heel aardig dat je me aanspreekt met ''de heer'' zo word ik graag behandeld. :D


Anton, een greep naar Volkert doen is waardeloos.. kom liever met argumenten ofzo.

Overigens zeiden die lui ook iets over volkert voordat ze op ons gingen inrammen.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma jan 09, 2006 9:00 pm 
Anton schreef:
Ach ja beste Kiwi (leuke naam trouwens) ik ben een heel veelzijdig mens! :lol: Je moest eens weten wat ik nog meer allemaal kan! Maaruh mijn bericht ging dus over Folkert van de G. waarom reageer je daar niet op Kiwi? Bang met de waarheid geconfronteerd te worden?

Ik voel me totaal niet aangesproken als je over Volkert van der G. begint, die associeer ik namelijk absoluut niet met waar wij mee bezig zijn. En de moord die Volkert van der G. heeft gepleegd had ook niets van doen met zijn inspanningen voor dierenrechten. Gelukkig niet, dat had de zaak waarschijnlijk alleen maar meer kwaad dan goed gedaan.
En zoals CircusLeed.NL al zei; Volkert is een eikel, met zulke figuren willen wij ook niets te maken hebben.

Anton schreef:
Heel aardig dat je me aanspreekt met ''de heer'' zo word ik graag behandeld. :D

Ik laat in ieder geval zien dat wij WEL altijd netjes en beleefd kunnen blijven, iets wat ik van jullie nog niet heb gemerkt.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma jan 09, 2006 10:19 pm 
en zo kunnen we wel door gaan met mekaar te beschuldigen
overal heb je agresiefe mensen zowel in het circus als bij dieren groeperingen
dus laten we dat onderwerp nu beeindigen want overal gebeurt het

over de website van jullie vind een beetje jammer dat jullie de beelden niet wat verder afnemen om een goed beeld te krijgen
jullie weten het zo te filmen en te fotograveren dat je alleen tralies ziet maar zie nergens de buiten kooien
zo kan mensen die jullie site bezoeken nog geen eerlijk oordeel geven
dus zo is het een beetje erger maken dan het is


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma jan 09, 2006 10:33 pm 
sannie schreef:
over de website van jullie vind een beetje jammer dat jullie de beelden niet wat verder afnemen om een goed beeld te krijgen
jullie weten het zo te filmen en te fotograveren dat je alleen tralies ziet maar zie nergens de buiten kooien

Bij de circussen waar ik persoonlijk ben geweest was gewoon niet meer dan je op de foto's kunt zien. De roofdieren zaten in alle circussen in de transportwagens opgesloten, en konden echt niet vrij rondlopen. De olifanten stonden op een paar vierkante meter, soms zelfs aan een ketting. De apen zaten in een transportwagen. En ga zo maar door, ik heb nergens dieren gezien die genoeg bewegingsruimte hadden om hun natuurlijke gedrag te kunnen uiten. Dus de foto's geven precies weer hoe het was, namelijk; erg triest.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma jan 09, 2006 11:17 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
sannie schreef:
over de website van jullie vind een beetje jammer dat jullie de beelden niet wat verder afnemen om een goed beeld te krijgen
jullie weten het zo te filmen en te fotograveren dat je alleen tralies ziet maar zie nergens de buiten kooien
zo kan mensen die jullie site bezoeken nog geen eerlijk oordeel geven
dus zo is het een beetje erger maken dan het is


Wat Kiwi natuurlijk al zegt. Ik heb bij Renz wel een buitenkooi (niet erg groot) gezien. Daar liepen 4 van de 12 dieren in rond. En dat was even. De trainer was toen bezig met een paar dieren.

Bij circus Ahoy zag ik wel een redelijk grote buitenkooi (in vergelijking met andere kooien). Van Martin Lacey.
Maar daar liepen ze niet echt los in. De meeste zaten net als andere dieren in de transportkooien. Een paar liepen daar in. Maar wat waren die leeuwen opgefokt zeg.. dat was wel heel erg.

De foto's zijn zoals de dieren er constant bij zitten. Komende dagen/weken worden er meer foto's toegevoegd.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma jan 16, 2006 1:57 pm 
Dierenrechtenactivisten gebruiken geen geweld? Pff, ik heb wel anders gezien in Engeland. Toen en stel tuig, en ik bedoel ECHT smerig, vies, tuig, van het soort dat zich 'traveller' noemt, kwam rellen, slaan en brandstichten bij Robbie Roberts. Daar hadden de dieren wat aan, aan vlammen die uit een staltent sloegen!!!!


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.