Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 27, 2024 10:52 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr apr 13, 2007 10:14 am 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
Ron Mikkenie schreef:
Circusleed (en alle andere dierenrechtenorganisaties) gebruiken extremere middelen


Ik heb vroeger mijn actieoproepen wel op indymedia gezet, maar dat doe ik al niet meer. Sommige mensen die de oproep vinden plaatsen het nog wel eens er op. Indymedia is een vrije media portal.
Zelf ben ik niet echt tevreden over ze. Ze pleiten voor vrije mening, maar enige kritiek op groeperingen als de AFA enzo is niet gewenst.

Maar ik plaats GEEN berichten op sites van extreem rechtse groeperingen. En wens NIETS met ze te maken hebben,

Citeer:
Onder de toelopers bevinden zich bijvoorbeeld aanhangers van Voorpost.


Nee zeker niet. Ik werk nu zoveel mogelijk met een vaste club mensen. Mensne die ik ken of die anderen kennen.

Citeer:
Kijk maar wat er met Circus Belly-Wien is gebeurd: Bijna wekelijks acties en ook bijna wekelijks vechtpartijen...


Mag ik je herinneren dat het altijd belly wien is geweest die geweld gebruikt.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr apr 13, 2007 10:36 am 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
Max, niet alleen Antoniem valt in herhalingen maar ook circusleed. Dit is en blijft een eindeloze discussie. Ik vind het al meer dan genoeg dat jij op de koffie gaat met die gasten.
Met die gasten is geen dialoog mogelijk, iets wat Ron heel mooi heeft omschreven.
En het geweld wat gebruikt wordt tegen Circusleed is iets dat ze door hun gedrag zelf hebben uitgelokt.
Wat ik de laaste tijd merk is dat de publieke opinie zich steeds meer tegen de activisten gaat keren. Dat is een hele goede ontwikkeling. Ook de media zijn op dit moment dierencircus vriendelijk.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr apr 13, 2007 10:48 am 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
Er staat wel degelijk een oproep van Circusleed op Indymedia. Oproep is van 9 april jl.
Daarbij een foto van een aap op een fiets, hoe vind je zoiets?


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr apr 13, 2007 12:01 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
magnum schreef:
En het geweld wat gebruikt wordt tegen Circusleed is iets dat ze door hun gedrag zelf hebben uitgelokt..

hahaha

Tuurlijk rechtvaardigd het alles voor het circus he...

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr apr 13, 2007 12:03 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
magnum schreef:
Er staat wel degelijk een oproep van Circusleed op Indymedia. Oproep is van 9 april jl.
Daarbij een foto van een aap op een fiets, hoe vind je zoiets?


Iedereen kan er berichten plaatsen. De circuswereld ook. Jij ook.

Wij hebben dat bericht er niet opgezet in ieder geval. Anders stond er wel afzender Actiegroep Circusleed.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: reactie
BerichtGeplaatst: vr apr 13, 2007 2:01 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Magnum, je schreef dat de media er ruime aandacht aan schenkt en dat is inderdaad ook zo, radio, TV en de schrijvende pers ook, maar ik heb gisteren drie dagbladen nageplozen, op het werk in de pauze de Telegraaf en het Dagblad v/h. Noorden en thuis de Volkskrant, maar in geen van de drie dagbladen en waaronder dan twee landelijke geen enkele berichtgeving omtrent de persconferentie van 11/4 j.l. en over de dressuurdemonstratie, ik weet natuurlijk niet of de andere dagbladen in het land hierover hebben bericht. Dagblad deStem in iedergeval wel, maar ja dat was dan ook in de regio.
Nu moet het belangrijkste nog gebeuren en dat is de politiek ervan te overtuigen en dat met de Partij v/d. Dieren in de kamer, dat wordt nog een zware dobber, ik hoop dat het de circuswereld lukt, maar ja dan zul je met elkaar toch een front moeten gaan vormen en gezamenlijk de politiek moeten gaan benaderen met overtuigend materiaal.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: reactie
BerichtGeplaatst: vr apr 13, 2007 2:31 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Ja Antoniem, het blijft gewoon een herhaling van zetten, over en weer. Maar het circus staat in iedergeval weer landelijk op de kaart na afgelopen woensdag en nu de politiek nog.
Ja er zijn inderdaad nog meer hobby's waarbij geen dieren gebruikt of misbruikt worden.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr apr 13, 2007 2:44 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Citeer:
in die twee jaren hebben de activisten ons niet van mening kunnen veranderen en wij hun helaas ook niet


Zal ook nooit gebeuren maar het zou al fijn zijn als er over en weer begrip komt voor elkaars standpunten. En dit forum kan daar toe bijdragen.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.