Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel zo apr 28, 2024 10:20 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do jul 05, 2007 10:43 am 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
Ron Mikkenie schreef:
Verder verwacht ik van Circusleed toch ook een aardige portie opgedirkte propagandataal :wink:


Van circusfans ook he ;)

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do jul 05, 2007 11:52 am 
Kiwi schreef:
er is waarschijnlijk gewoon niet meer genoeg beeldmateriaal voorhanden


Nee, want waar vind je nou foto's van mishandelde circusdieren als er in Nederland geen circusdieren mishandeld worden?


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do jul 05, 2007 1:08 pm 
Dat zeg ik niet.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do jul 05, 2007 11:07 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Er is dus duidelijk een scheur ontstaan bij Circusleed nou Kiwi niet meer meewerkt en haar foto's niet meer door Alex mogen worden gebruikt.

Het gedrag van Alex schrikt dus niet alleen circusbezoekers en circusleifhebbers af; het schrikt zelfs dierenrechtenactivisten af! Anders dan had Kiwi heus nog wel meegewerkt aan Circusleed. :wink:

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2007 11:01 pm 
Offline

Lid geworden op: do jan 04, 2007 6:54 pm
Berichten: 350
Zijn jullie hier niet beschaamd?! Een topic beginnen over persoonlijke dingen van mensen.
Dat er een scheur is, is een algemeen geweten. Maar het is wel erg laf om achter mekaars elkaar zwart te maken en om als 3de (circusweb) daarvan te profiteren en activisten over één kam te scheren.

Je weet niet eens wat er voorgevallen is (ik ook niet) dus ga dan niet meteen vertellen dat sommigen mensen afschrikken of weet ik veel wat zonder dat je weet wat er aan de hand is.
Doe ik ook niet. Zijn mijn zaken ook niet trouwens want voor zover ik begrijp is het niet enkel "beroepsmatig" (in verband met het forum) maar ook privé, en daar moet je uit blijven. Maar ja ik snap wel dat circusmensen daar op kicken... het leed van anderen. Net zoals jullie erop kicken dieren belachelijk te maken en er de spot mee te drijven, of dat jullie het niet erg vinden om geld over hun ruggen te verdienen en om ze in kleine kooitjes te stoppen.

Schande, maar ja verbaast me eigenlijk niets.

_________________
Bescherm de dieren tegen de beesten!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do jul 12, 2007 8:29 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Circusleed is "uit elkaar gevallen", of beter geschreven: een aantal personen heeft afstand gedaan. Dat wordt in deze topic geconstateerd, besproken en bevestigd door Alex. Dat wil niet zeggen dat Circusleed niet meer bestaat. Net zoals het circus elk jaar andere artiesten contracteert zo gaat Circusleed in een nieuwe bezetting door.

Om dat de bespreken, daar is niets beschamends aan.
Je wijst vermanend naar circusliefhebbers, maar je vergeet dat de eerste meldingen waaruit je kon opmaken dat er iets "mis" zou zijn van een dierenrechtenactiviste kwamen. Ze heeft haar onderschrift intussen verwijderd, zodat je het niet meer kunt nalezen.

Steek dus eerst de hand in eigen boezem, voordat je vermanend gaat wijzen naar de mensen aan de andere kant van het fragiele lijntje; de circusliefhebber. En als je dat niet wilt of kunt: trek dan je conclusie en ga maar ergens anders spelen.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do jul 12, 2007 4:16 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 23, 2007 8:03 am
Berichten: 198
Locatie: Lier België
tieske je bent zielig!!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do jul 12, 2007 5:17 pm 
Offline

Lid geworden op: do jan 04, 2007 6:54 pm
Berichten: 350
Kan me geen bom schelen wat jij en anderen van me vinden Gert.

_________________
Bescherm de dieren tegen de beesten!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Kampement Appelscha.
BerichtGeplaatst: vr aug 10, 2007 11:42 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Het is maar goed dat er vandaag 10/8, morgen 11/8 of overmorgen 12/8 geen circus in Appelscha de tenten heeft opgeslagen om voorstellingen te verzorgen, want ze zouden het dan weleens zwaar te verduren hebben kunnen krijgen met zo'n 300 dierenactivisten daar in Appelscha.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za aug 11, 2007 12:45 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Citeer:
Maar het is wel erg laf om achter mekaars elkaar zwart te maken en om als 3de (circusweb) daarvan te profiteren en activisten over één kam te scheren.


Hoho Tieske, je slaat de plank finaal mis. Ron is Circusweb niet hoor. Circusweb streeft er naar om de circuswereld vanuit alle gezichtshoeken te belichten. Dus ook de anticircusdierenlobby mag hier hun zegje doen. Maar Circusweb als zodanig is geen partij in deze materie.
En het is inderdaad waar dat een lid van Circusleed destijds Circusweb gebruikte als platform om zijn/haar ongenoegen over een ander lid van Circusleed te ventileren.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za aug 11, 2007 10:20 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Sjaak, je zult bedoelen dat "een ex-lid van circusleed destijds Circusweb als platform om zijn/haar ongenoegen over een ander lid van Circusleed te ventileren".

Dat ex-lid had, als goed en bekend natuurfotograaf, foto's beschikbaar gesteld voor de circusleed website. Die mochten ook niet meer worden gebruikt. Daarmee is de metamorfose van de website meteen verklaard.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.