Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do apr 25, 2024 12:37 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di dec 28, 2010 9:58 am 
Offline

Lid geworden op: vr mei 07, 2010 5:52 pm
Berichten: 329
Locatie: Doetinchem
@Martijn, het is overmacht 1 van de olifanten is gebleseerd, en heel misschien doet ie woensdag weer mee(Voor deze dressuur is een oneven aantal het beste)!!!
@Guido mooi sfeer beeldverslag!!!

_________________
Henk Onstenk
(circusliefhebber)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di dec 28, 2010 8:34 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Ik ken het verhaal henk, maar toch blijf het jammer.
beetje hopen dat morgen de groep weer compleet is, sowieso zal de groep in Monte Carlo weer compleet moeten zijn denk ik zo :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di dec 28, 2010 8:42 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
De dierenarts doet zijn best en de familie Togni geeft de olifant de rust die nodig is.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 29, 2010 7:32 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mei 07, 2010 5:52 pm
Berichten: 329
Locatie: Doetinchem
:D Vandaag hebben alle 5 olifanten opgetreden!!!!!

_________________
Henk Onstenk
(circusliefhebber)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 29, 2010 9:02 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Mega Kerstcircus - 29-12-2010

Leuk programma, al had ik Tito medina nog wel wat vaker in de piste willen zien.
hoogtepunt was voor mij dat alle 5 de olifanten weer in de piste staan, wat geweldig!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Razendsnelle jongleur!

Afbeelding

Johnny Fischer had zijn broek van 30 jaar geleden volgens mij weer eens uit de kast gehaald, alleen was die een beetje te klein.
sowieso vond ik johnny interessanter met zijn sprongen en enthousiasme dan zijn hele act, die man heeft ondanks zijn hoge leeftijd toch nog flink wat pit.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Volgt nog een deel


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 29, 2010 9:03 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
deel 2

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat was het!
Misschien morgen nog een tekstverslag :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 29, 2010 9:59 pm 
Offline

Lid geworden op: ma nov 21, 2005 8:56 pm
Berichten: 324
Mooi dat nu alle 5 de olifanten meedoen! Toen ik hier met Kerst speciaal voor was gekomen, kwamen er dus maar 3 de piste in.

Feit is dat een van de 5 na de premiere op de 23e tussen speeltent en staltent was uitgegleden.

Gezien het feit dat olifanten nou niet echt bekend staan om hun lenigheid begrijp ik niet dat men geen sneeuw had verwijderd op hun route of (net zoals men in de piste doet) zand had gestrooid.

Het had heel wat erger af kunnen lopen. Gelukkig is het dus goed gekomen!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 30, 2010 9:11 pm 
Offline

Lid geworden op: wo feb 04, 2009 12:27 pm
Berichten: 37
Vandaag naar Den Bosch geweest, leuk om de Togni olifanten weereens in Nederland te kunnen zien.

Helaas hebben de olifanten van 12 uur tot 19:00 aan de ketting gestaan in hun staltent ( heb regelmatig gekeken ).
In mijn ogen is dit onbegrijpelijk, zeker gezien er naast de olifantentent een olifanten buitenperk was wat leeg stond en gezien de sneeuw sporen ook nooit is gebruikt door de olifanten.
De olifanten in Diergaarde Blijdorp stonden vandaag de hele dag buiten ( zelf's de kleine baby ) , erg vreemd dat de olifanten in Den Bosch dus binnen aan de ketting stonden.

Voor de rest erg naar mijn zin gehad, vooral Allison Togni en het olifanten nummer waren top!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di jan 04, 2011 2:51 am 
Offline

Lid geworden op: di dec 15, 2009 12:53 am
Berichten: 44
Dit tweede programma was een waardig vervolg, op de eerste editie. Met als absoluut hoogtepunt natuurlijk de 5 olifanten van Togni (ja, ook ik had het geluk ze allemaal te zien).

Tito Medina was een verademing in vergelijking met Clown Didi vorig jaar. Laatstgenoemde was er wel bij, maar deed nu dienst als co-spreekstalmeester. En dat beviel prima.

Eigenlijk was er geen zwak nummer bij, alleen Johnny Fischer kon ik niet zo waarderen. Zijn Tiroler thema is vervangen voor Lucky Luke, wat ik totaal niet begreep. Wat hebben kleindieren met Lucky Luke te maken? Daarnaast was de muziek nog steeds Skihutachtig (overigens veel te hard over de speakers!) en “de Bremer Stadsmuzikanten” was ook nog steeds 1 van de onderdelen. Vroeger duwde een vosje de kinderwagen met gans, nu deed een hondje dat. Behalve het thema was er dus eigenlijk niets veranderd.

Kerstcircus Den Bosch heeft zich absoluut waargemaakt en blijkt een waardevolle aanvulling op het grote aantal bestaande kerstcircussen. Los van het programma, verdienen ook de bijzonder vriendelijke medewerkers, de originele (en gratis) programmafolder, de extreem schone toiletvoorzieningen en vriendelijk geprijsde consumpties, een dikke pluim! En oh ja, laten we de mooie sjaals (voor maar E3,-!) niet vergeten. Dit kerstcircus komt bij mij vast op de kalender!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di jan 04, 2011 8:26 am 
Offline

Lid geworden op: vr mei 07, 2010 5:52 pm
Berichten: 329
Locatie: Doetinchem
Ik heb de sjaals gemist, jammer :(

_________________
Henk Onstenk
(circusliefhebber)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di jan 04, 2011 8:46 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
henk onstenk schreef:
Ik heb de sjaals gemist, jammer :(


Ze hadden ook mutsen (en dan bedoel ik niet die dames achter de restauratie :lol: )


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di jan 04, 2011 8:49 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Volgens mij waren er alleen maar mutsen (en lampjes, diabolo's en draaibordjes). En uiteraard dames achter de buffetten.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di jan 04, 2011 9:37 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Het enige souvenir dat ik bij een circus koop is het programmaboekje. Maar ongetwijfeld kun je nog wel ergens wat sjaaltjes slijten :D

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo jan 09, 2011 9:20 pm 
Offline

Lid geworden op: zo jan 09, 2011 4:40 pm
Berichten: 2
Locatie: zandvoort
Beste allemaal,
we hebben net de laatste wagens weggereden van de Pettelaarse Schans en het terrein is weer helemaal leeg.
De vergunning voor de derde editie van het Mega Kerstcircus Den Bosch is al verleend en we zijn druk in gesprek met verschillende artiesten en geïnteresseerde partijen die net als dit jaar voorstellingen willen uitkopen.
Als alles goed gaat zal de premiére van het Mega Kerstcircus Den Bosch plaatshebben op vrijdag 23 december 2011 en tot nu toe zal de laatste voorstelling zijn op zondag 1 januari 2012.
We hopen jullie daar weer te mogen verwelkomen, vergeet niet om na afloop nog even wat met ons te blijven drinken in de gezellige cafétent!
Alleen al om af te komen van alle sjaals en mutsen zal het al door moeten gaan.......!
Mochten er nog opmerkingen en/of suggesties zijn die tot verbetering van het circus en de rest kunnen leiden dan hoor ik dit graag.
Martijn en Guido, de foto`s zien er super uit en ik hoop dat jullie die bij de aankomende editie ook weer willen maken!

_________________
www.kerstcircusdenbosch.nl


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo jan 09, 2011 9:56 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Bedankt voor het compliment en die uitnodiging neem ik graag in ontvangst :)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.