Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 12:52 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo nov 24, 2010 11:30 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Het WinterCircus van de Familie Clown

Hooggeëerd publiek, tijdens de gezelligste dagen van het jaar is het sfeervol vertoeven in het hart van Weert. De leukste familie van Nederland, de Familie Clown, zal op de nieuwe markt hun kleine heerlijk verwarmde nostalgische circus tent omtoveren tot een echt wintercircus!

Eén van de oudste clowns van Nederland, Clown Opie heeft natuurlijk zijn vrouw Clown Omie meegenomen om er een vrolijk circus festijn van te maken. Hun kleinzoon, de uit Weert afkomstige Clown Frodie, kan met zijn malle fratsen en vrolijke liedjes natuurlijk niet ontbreken. De clowns hebben zelfs nog een verassing uit het circus meegenomen…

Samen presenteren ze een 60 minuten durend theater circus spektakel voor de hele familie! Clowns, levende ganzen en natuurlijk veel sensatie, de familie clown staat ook garant voor warmte en gezelligheid, en hierbij zullen de kinderen zeker niet vergeten worden. Voor alle kinderen is er nog een lekkere kerst traktatie te verwachten. De voorstellingen worden verzorgd op tweede kerstdag zondag 26, maandag 27 en dinsdag 28 december 2010. Elke dag worden er 3 shows verzorgd, en wel om: 12.00, 14.00 en 16.00 uur. De prijzen voor dit gezellige, sfeervolle wintercircus zijn ook heel vriendelijk, tribune plaats € 6.50 en een Loge plaats: € 7.50


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do nov 25, 2010 10:51 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Website http://www.defamilieclown.nl

Echt iets voor de lokale kleine kindertjes. Dit circus zul je niet in onze agenda aantreffen.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do nov 25, 2010 11:49 am 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Maarja een paardenshow die toevallig met kerst in Nederland is zie je wel in de agenda terug.

Voor een zo compleet overzicht van zowel kleine als grote circussen zou ik hem toch opnemen.
Dit geheel speelt zich zelfs af in een Circustent!
De Basis ligt op clownerie voor het gezin dus waarom een paardenshow wel en een clownsshow niet?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do nov 25, 2010 12:06 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Dankzij "De Familie Clown" is het aandeel van circussen met wilde dieren gedaald naar 19%...

Bron: wddtu&pvdd

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do nov 25, 2010 12:12 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
MartijnH schreef:
Maarja een paardenshow die toevallig met kerst in Nederland is zie je wel in de agenda terug.

Voor een zo compleet overzicht van zowel kleine als grote circussen zou ik hem toch opnemen.
Dit geheel speelt zich zelfs af in een Circustent!
De Basis ligt op clownerie voor het gezin dus waarom een paardenshow wel en een clownsshow niet?


Tja, er is moeilijk een grens te trekken. Als de kerstsite eenmaal in de lucht is, zal ik eens kijken of ik hem er tussen kan frommelen. Het criterium om iets in de agenda te zetten is wat mij betreft: het moet iets zijn waarvoor je naar een andere gemeente gaat om te bezoeken, maar nogmaals, het is een vage scheidslijn.
Die paardenshow heb ik toevallig gezien en dat vond ik lijken op circus met een overdosis paarden.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do nov 25, 2010 3:02 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
En dit een Circus met een overdosis clowns :mrgreen:

ik zou hem op de kerstpagina mss in een aparte categorie "Theatercircus" of "Familievoorstelling" plaatsen.
of gewoon een kopje overige voor paardenshow etc.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za nov 27, 2010 10:07 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Alle triviale circusactiviteiten zet ik middenonder op de Kerstwinterpagina,
De "echte" circussen linksboven en de theaterachtige "echte" circussen rechtsboven.
Al zijn de grenzen soms moeilijk te bepalen...

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.