Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel zo apr 28, 2024 5:58 am

Alle tijden zijn UTC+02:00


Forumregels


Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Althoff
BerichtGeplaatst: za feb 11, 2006 12:31 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jan 30, 2006 4:57 pm
Berichten: 103
Locatie: amsterdam
Hallo!!! Ik heb een vraagje: weet iemnad al iets over hoe de show van circus althoff eruit gaat zien??? Welke dieren komen er, welke artiesten, word het circus groter, komen er meer dingetjes die je kunt kopen???? In ieder geval: komen jullie nog in amster of rotterdam?? :?: :D De show van vorig jaar in rotterdam was geweldig!!!!!! Bij de krokodillen kroop mijn zoontje heeeel dicht naar mij toe, bij de argentijnse dans zaten wij vol genot naar deze schitterende act te kijken, naar de paarden keken wij ademloos en naar de acrobaten keken wij met spanning: als het aan mij ligt zie ik jullie dit jaar weer!!!!! :D :wink: :arrow: Veel groetjes van warren


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: alhoff
BerichtGeplaatst: zo mei 07, 2006 10:58 pm 
hey

ik ben naar circus althoff geweest, ik weet niet of je deze voorstelling al had gezien maar ik zal even vertellen wat erin voorkwam, van wat ik nog weet:

er waren koeien in de show, echt heeel leuk ze konden echt hele leuke kunsjes, wat ik niet van koeien verwacht.

en er was een act met een dodenrad.. naja laten we maar zeggen draaiende ladder waar iemand overheenliep endergelijke

er was een grote trampoline waar efrem trucjes op deed (van efrem heb k les gehad, hij is vet goed)

en verder moet ik nu naar bed:P ciao!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo mei 07, 2006 11:19 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Hoi,
Leuk dat je een verslagje maakte van Althoff. Maarruh..... wanneer ben jij geweest? Vast vorig jaar want nu hebben ze andere nummers, ook mooi!
ilovecircus2


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma mei 15, 2006 4:12 pm 
goede vraag.
ik denk in november of december
was inderdaad vorig jaar


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma mei 15, 2006 9:04 pm 
De nieuwe show (2006) heeft onder andere:
* Muzikale en reprise clowns
* Antipodiste
* Paarden
* Koeien
* Vliegende motoren door een metalen ruimte
* Blouse Brothers, akrobatiek
* Jongleren
* Kenia akrobatiek, mensen die vliegend over de piste gaan!.

En nog iets wat ik vast vergeten ben!...

Het is een hele leuke show. Altijd Anders.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: reactie Althoff
BerichtGeplaatst: do mei 25, 2006 7:36 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Het Circus Althoff komt dit seizoen nog naar Rotterdam en wel in de maand juli, ze hebben vind ik een prachtige show met aan het slot een wel zeer aparte finale, choreografisch in elkaar gezet door Katarzyna, de echtgenote van Alberto, werkelijk een schitterend slot. max.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo mei 28, 2006 1:09 am 
Zooow, en hoe weet jij dat allemaal????


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: reactie ricardo
BerichtGeplaatst: wo mei 31, 2006 8:54 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Ik heb als redacteur van de Circusnieuwsbrief nogal zo mijn contacten met de circussen en dan hoor je nog wel eens wat. Ik weet nog veel meer maar dat kan en mag ik nog niet naar buiten brengen, waar de circussen nog komen of wat er nog voor byzondere dingen op het programma staan, de juiste data's van Circus Althoff in Rotterdam zullen dan ook z.s.m. bekend worden gemaakt via de agenda van het circus en ook via de Circusnieuwsbrief, ook kan ik reeds mededelen dat Althoff deze zomer nog weer op Texel zal gasteren. max.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mei 31, 2006 11:42 pm 
volgens mij zeg je al te veel!.
Ik vind dat circussen dit zelf moeten melden als zij dat willen.
Niet dat circusvriendjes van horen zeggen iets hardop roepen.

Ik wil je niet persoonlijk benaderen maar het is zo, je ziet ze nooit, je hoort ze alleen klagen etc.., maar helpen ONEE.

Groetjes,
Ricardo


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do jun 01, 2006 2:16 am 
Quirico schreef:
volgens mij zeg je al te veel!.
Ik vind dat circussen dit zelf moeten melden als zij dat willen.
Niet dat circusvriendjes van horen zeggen iets hardop roepen.

Ik wil je niet persoonlijk benaderen maar het is zo, je ziet ze nooit, je hoort ze alleen klagen etc.., maar helpen ONEE.

Groetjes,
Ricardo


Enerzijds mee eens, maar in dit geval (wat Max) betreft sla je de plank mis. Max is als redacteur van de CircusNieuwsbrief veel in contact met de directies en wordt zodoende op de hoogte gehouden van komende schema's. Als een circus eenmaal in zijn stadje staat of wil gaan staan zal hij zeker hand en spandiensten verlenen en eventueel een goed woordje voor ze doen bij de gemeente.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do jun 01, 2006 12:00 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
Max, je bent toch ook regelmatig bij ons. Ik hoor je echter alleen maar over de andere circussen praten.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: reactie
BerichtGeplaatst: do jun 01, 2006 12:17 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Ik noem toch nog geen juiste datum, maar dat van Althoff, Texel was al nagenoeg bekend en ik noem toch nog geen speeldata's. En wat Hans betreft, prima geantwoord, zodra er een circus bij mij in Assen komt, help ik ze oveel mogelijk, b.v. met de uithang, flyeren etc. en ik voorzie ze ook van de aktuele gemeentegids waarin de adressen staan die ze nodig hebben zoals van radio, tv en de schrijvende pers ook voorzie ik ze van een aktuele plattegrond v.w.b. het uitzetten van de reclameborden, dus ik doe voldoende voor de circussen welke in Assen komen. En Magnum ik scheer wat dat betreft het buitenlandse zowel als het binnenlandse circus over een kam. max.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: reactie magnum
BerichtGeplaatst: do jun 01, 2006 2:38 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Om nog even terug te komen op de reactie van Magnum, kan ik jullie zeggen dat ik dit seizoen voor het eerst weer sinds jaren bij het circus Renz-Berlin ben geweest in Hardenberg met Ruben en hebben daar ook genoten van de voorstelling en wel een gevarieerde, met ook een aantal ingehuurde artiesten met vooral de diaboloact van mr. George als een van de hoogtepunten en ook bij het circus Bellie-Wien in Assen heb ik genoten van de show, wat 1 familie presteerd om met zo'n kleine groep een show van 2.5 uur in elkaar te zetten een pluim hiervoor en ik zal zeer zeker ook dit najaar een aantel keren de show bezoeken van het circus Arena, maar toch als nederlandse circusliefhebber zijn toch je gedachten als eerste bij de Nederlandse zaken, welke ook alle een prima voorstelling bieden. Het is net als in de sport je bent toch chauvinistisch ingesteld, als Nederlander. max.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do jun 01, 2006 10:13 pm 
Zaten er maar in elke gemeente zulke circusfans als MAX!.
Althoff zoekt trouwens voor Rotterdam en omgeving nog circusfans o.i.d. die mee willen helpen met flyeren/reklame maken. Lijkt me leuk en gezellig. Mail me om je op te geven. Geef je snel op, want alleen met jouw hulp zullen Schiedam en andere plaatsen in Nederland geheel Althoff stad worden.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: reactie Ricardo
BerichtGeplaatst: do jun 01, 2006 10:33 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Bedankt voor je toffe reactie. Inderdaad laat iedere rechtgeaarde circusfan het circus helpen wanneer het in je woonplaats komt. Voorzie ze tijdig van de broodnodige informatie en help ze als het kan met flyeren, uithang etc. De circussen kunnen een dergelijke hulp goed gebruiken en ze zullen je er dankbaar voor zijn en zo maak je met elkaar dat het circus eventueel dan toch nog beter zal draaien. max.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.