Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel di apr 30, 2024 11:10 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00


Forumregels


Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: althoff
BerichtGeplaatst: ma mar 10, 2008 2:43 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jan 30, 2006 4:57 pm
Berichten: 103
Locatie: amsterdam
Wie weet iets van de nieuwe show van circus Althoff??? Welke artiesten


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: althoff
BerichtGeplaatst: ma mar 10, 2008 6:33 pm 
Offline

Lid geworden op: za dec 17, 2005 10:43 pm
Berichten: 291
Locatie: Brugge, België
Na 35 seconden zoeken op hun site kwam ik op een persberichtje uit:

CIRCUS ALTHOFF:

TRADITIE ZOALS HET HOORT;
EERLIJK EN HEERLIJK CIRCUS;


Na succesvolle producties als “FEELINGS”& ÖLE” presenteerde Circus Althoff in 2007 een eerlijke en traditionele show die het publiek ruim twee uur boeide.
Dit uitzonderlijke spektakel kreeg van ons de naam ”SAMEN SPELEN” vanwege dit succes wordt dit in 2008 voortgezet met een groot aantal nieuwe nummers en artiesten is weer een fantastische show gemaakt welke het absoluut waard is ons Circus te bezoeken.

De opening is gelijk al een mooi spektakel uit het wilde westen waarin indianen en cowboys de hoofdrol spelen.

Een circus zonder dieren is voor velen geen circus meer wat Circus Althoff brengt is echter wel heel bijzonder ieder jaar zijn er weer nieuwe verassende dieren.
Dit jaar onder andere een mooie vrijheidsdressuur met boerderijpaarden.
Verder zijn er nog een ezel, ganzen en bokken en heel verrassend een tiental varkens allemaal gepresenteerd door Alberto Althoff die zijn reputatie als een van werelds beste dompteurs eer aan doet.

Circus Althoff heeft in de loop van de jaren een reputatie opgebouwd als het gaat om haar eigentijdse stijl.

In 2008 ook een aantal moderne nummers deze worden gebracht door een stel waaghalzen onder leiding van Alex Ramien zij rijden met drie motoren door een metalen bol en laten stuntwerk zien op een groot draaiend rad twee adembenemende nummers.

Eerlijk en heerlijk is het krachtnummer van Yousseff.
Deze voormalig wereldkampioen judo gooit met zware gewichten alsof het veertjes zijn en staat ondertussen met zijn blote voeten in de glasscherven.


Geen circus zonder clowns DI LELLOS , bestaande uit de Nederlandse Jenny Van Meggelen van huis uit danseres die o.a. in het showballet van Willem Ruis heeft gedanst en haar Italiaanse echtgenoot Alan Di Lello die een derde generatie vormt uit een echte Italiaanse clownfamilie, brengen de gulle lach op de bezoekers van circus Althoff.
Alle kinderen van 3 tot 99 zullen dan ook genieten van Di Lellos.
Deze “muzikale maestro’s” bespelen hun insrumenten nou niet echt waar ze ooit voor gemaakt zijn…………..en ook hun balletparodie is van ongekende orde.

De “Kenia boys” een groep piramidebouwers laten u genieten van hun kracht en souplesse.

Uit Tsjechié komt Gorgio de kampioen van de diabolo en nu maar hopen dat de tent hoog genoeg is.

Een wereldberoemd nummer met gedresseerde poedels komt van de familie Posnas uit Duitsland.

Verder in ons programma ook nog Hellenka Fatiny deze jongedame telg uit een beroemd circusgeslacht jongleert met maar liefst vijf voetballen tegelijk.
Een mooi nummer in een jaar dat er weer europees voetbal op de agenda staat.

Dit is slechts een greep uit ons nieuwe programma welk haar premiére gaat beleven in Breda op vrijdag 21 maart en daarna door het hele land te zien zal zijn.

Namens Circus Althoff
Andy Vreeman: perscontacten en reclame

Tel: 06 – 20 49 41 85
e.mail: andy@circusalthoff.nl

_________________
A day without a laugh is a wasted day... (C. Chaplin)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: althoff
BerichtGeplaatst: di mar 11, 2008 12:18 pm 
Citeer:
Een circus zonder dieren is voor velen geen circus meer wat Circus Althoff brengt is echter wel heel bijzonder ieder jaar zijn er weer nieuwe verassende dieren.

Zal het publiek dan massaal toestromen voor een ezel, ganzen en varkens?


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: althoff
BerichtGeplaatst: di mar 11, 2008 2:26 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
Een Circus in mijn eigen stad zal ik zeker bezoeken.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: althoff
BerichtGeplaatst: di mar 11, 2008 2:44 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Zoeff schreef:
Citeer:
Een circus zonder dieren is voor velen geen circus meer wat Circus Althoff brengt is echter wel heel bijzonder ieder jaar zijn er weer nieuwe verassende dieren.

Zal het publiek dan massaal toestromen voor een ezel, ganzen en varkens?


Ik denk dat varkens onderschatte dieren zijn. Ik heb ze in een circus nog nooit aan het werk gezien en ik ga er zeker naar kijken.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: althoff
BerichtGeplaatst: di mar 11, 2008 4:52 pm 
Ik kijk naar het doorsnee publiek, zouden die warmer lopen voor varkens en gazen of voor tijgers en pinguins?
Maar goed, het circus staat dus binnenkort hier in Breda en ik zal zeker eens foto's gaan maken. Al vind ik het jammer dat er geen circus staat met exotische beesten. Dat vind ik het intressanst van een circus, maar das persoonlijk.


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.