Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel wo mei 01, 2024 12:47 am

Alle tijden zijn UTC+02:00


Forumregels


Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: belly wien
BerichtGeplaatst: do mar 13, 2008 8:12 pm 
Offline

Lid geworden op: vr feb 15, 2008 10:46 pm
Berichten: 83
Locatie: oss
weet iemand of en wanneer belly wien 2 giraffen heeft gehad dat staat nml. wel in het programmaboekje dat ik vanmiddag heb gehaald

_________________
circus makes me smile


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: belly wien
BerichtGeplaatst: vr mar 14, 2008 10:26 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo mei 28, 2006 1:06 pm
Berichten: 217
Locatie: Papendrecht
het worden er twee. Ze hebben een nieuwe griaf gekocht bij het zelfde safari-park in frankrijk waar ook deze giraf vandaan komt. Maar vanwege allerlei europesche vervoersverboden voor dieren, mag de nieuwe giraf nog niet naar nederland komen. De tweede giraf is een vrouwtje.

_________________
May all your days be circus days


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: belly wien
BerichtGeplaatst: za mar 15, 2008 7:03 pm 
Offline

Lid geworden op: ma nov 21, 2005 8:56 pm
Berichten: 324
Het feit dat circus Belly Wien geinvesteerd heeft in een tweede giraf is voor mij een bewijs van het feit dat Belly Wien een prima en diervriendelijk circus is!

Een giraf is immers een kuddedier. Belly Wien houdt daar rekening mee.

Circus Krone, die de giraf Juma al jaren alleen houdt, kan daar nog wat van leren.

En nu maar hopen dat circus Herman Renz niet met maar 1 olifant op tournee gaat. Want ook hier hebben we het over kuddedieren.

Goed zo, Belly Wien!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: belly wien
BerichtGeplaatst: za mar 15, 2008 7:13 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Sylvio,

Zo te lezen ben jij gewoon een fervente aanhanger van Belly-Wien en kan Herman Renz, wat jouw betreft, de boom in met zijn circus. Dat je voorkeur hebt voor een bepaald circus geeft je helaas nog niet het recht om dan zomaar tegen een ander circus te gaan schoppen.

Je hebt de reactie van Lutz Freiwald gelezen? Je mag ook hier je bankrekening leegtrekken en ebentjes een donatie doen voor de aanschaf van een tweede olifant.

De beste stuurlui staan aan wal.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: belly wien
BerichtGeplaatst: za mar 22, 2008 1:15 am 
Offline

Lid geworden op: vr feb 15, 2008 10:46 pm
Berichten: 83
Locatie: oss
inderdaad ik heb vanavond de olifant van folco gezien en geloof me met de huisvesting,gezondheid,of zogenaamde eenzaamheid is niks mis
wist je dat er 24 uur per dag eenverzorger bij dit dier is die zelfs ineen apart compartinent van deze olifant slaapt
olifanten zijn kuddedieren oke ,maar deze vind het prima zo hoor geloof me of ga anders zelf kijken.

_________________
circus makes me smile


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.