Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel wo mei 01, 2024 5:10 am

Alle tijden zijn UTC+02:00


Forumregels


Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za mar 22, 2008 12:25 am 
Offline

Lid geworden op: vr feb 15, 2008 10:46 pm
Berichten: 83
Locatie: oss
kom zojuist terug van de allereerste voorstelling van renz 2008 MYSTERY
weer is de directie erin geslaagd een schitterend programma neer te zetten ,op nog wat schoonheidsfoutjes na was het weer een echte ouderwetse circusavond.
adriana folco is drie keer in de piste te bewonderen eenmaal met een vrijheidsdresseur met vier paarden en op t eind nog met een schitterend spierwit paard,daarna in een hogeschool samen dhr jarz, en tot slotte een schitterend nummer met inderdaad een schitterende olifant die allesbehalve eenzaam lijkt en zeer speels en vrolijk zijn ding doet .
ook zeker het vermelden waar is de rolla rolla act ,een zeer knap staaltje acrobatiek.
ook de twee sterke mannen (waarvan de naam mij even is ontgaan laat een knap staaltje krachtwerk zien.
milco en frenky doen dit jaar regelmatig dienst als repriseclown ,maar hun act met veel water en geklieder is naar mijn mening een erg leuk circus nummer voor jong en oud.
de illusionistenshow van kenneth en zijn assistentes brengt ook zeer veel verassingen met zich mee ,van het verdwijnen van zijn assistent tot het met een brommer door de piste heenrijden.
ook tamara nieuwe nummer met inderdaad water en vuurkannonen is heel apart.ook daarna als het trio mystery aan groote stieken hoog boven in de piste maken ze er weer iets aparts van.
de roofdierendresseur van de muderacks is nogsteeds een zeer rustig en leuk nummer met een aantal nieuwe tricks, het is duidelijk te zien dat deze mensen hun dieren goed kennen en andersom.
tot slot het rad des doods een nummer dat wat mij betreft nooit gaat vervelen en altijd spannend blijft.
kortom beste circusvrienden gaat allen deze show bekijken ik voel mij bevoorrecht dat ik dankzij een mailtje van een vriend naar de plussupermarkt in venlo deze show heb mogen zien.

_________________
circus makes me smile


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: circus renz
BerichtGeplaatst: za mar 22, 2008 11:47 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
voor de niet zo beste verstaander: We hebben het hier over HERMAN Renz blijkbaar...

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: circus renz
BerichtGeplaatst: za mar 22, 2008 1:31 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 07, 2007 5:50 pm
Berichten: 76
en nu graag nog de foto's! Haha


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: za mar 22, 2008 3:28 pm 
Offline

Lid geworden op: zo mar 09, 2008 7:30 pm
Berichten: 131
Locatie: Gouda
En de muziek?


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: za mar 22, 2008 4:05 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
Zal ik beginnen met de foto's dan?

Gister ook te gast geweest bij de eerste voorstelling van de nieuwe show Mystery. Omdat het een Plus voorstelling was zat de tent tot de laatste plek vol en dat gaf meteen een hoop sfeer en dat deed de artiesten ook zichtbaar goed. De show ziet er prachtig uit van het begin tot het bloedstollende einde. In de winterse omstandigheden van gisteren toch een aantal foto's kunnen maken buiten , binnen en van de show natuurlijk. Binnen in de tent is er het een en ander veranderd. Op de masten zijn de parren vervangen door moving heads waardoor er veel meer mogenlijk is geworden qua kleuren en bewegend licht. Ook zijn er een aantal lazers bijgekomen die de hele tent mysterieus kunnen overschijnen.

Maargoed fototijd !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: za mar 22, 2008 6:58 pm 
Offline

Lid geworden op: vr feb 15, 2008 10:46 pm
Berichten: 83
Locatie: oss
oh sorry meneer heuvels heb ik t inderdaad niet goed omschreven he ,circus herman renz inderdaad ,dacht dat het wel leuk was om iedereen en beetje te informeren over de nieuwe show.maar dat kan guidoos misschien beter.

_________________
circus makes me smile


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: za mar 22, 2008 9:45 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 07, 2007 5:50 pm
Berichten: 76
dantjecircus schreef:
oh sorry meneer heuvels heb ik t inderdaad niet goed omschreven he ,circus herman renz inderdaad ,dacht dat het wel leuk was om iedereen en beetje te informeren over de nieuwe show.maar dat kan guidoos misschien beter.


ik snap de aard van de kritiek niet helemaal gezien de titel van het topic betiteld is met circus Herman Renz, nieuw programma Mystery, etc.
Ik vind overigens het artikel van dantjecircus en de foto's van guidoos leuk om te lezen/zien. Dank jullie beide. Ik hoop ook dat dit uitnodigd tot het plaatsen van meer foto's. Ik kan niet wachten dit circus weer te bezoeken.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: za mar 22, 2008 10:16 pm 
Offline

Lid geworden op: zo mar 09, 2008 7:30 pm
Berichten: 131
Locatie: Gouda
Ik heb al gereserveerd voor donderdag 10 april voor de avondvoorstelling.
Ik kan haast niet wachten tot het zover is.

nog 1 vraagje:

Weet iemand hoe lang het lopen is van het station Delft tot aan de Rotterdamse weg waar Renz dan staat dit i.v.m het openbaar vervoer?


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: za mar 22, 2008 10:58 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
hermanrenzorkestfan schreef:
nog 1 vraagje:

Weet iemand hoe lang het lopen is van het station Delft tot aan de Rotterdamse weg waar Renz dan staat dit i.v.m het openbaar vervoer?


Volgens de ANWB is het 2,5 km van het Stationsplein naar de Rotterdamse weg. Als je je polsstok meeneemt kan je een stukje afsnijden :)

Check de Anwb routeplanner maar even.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo mar 23, 2008 12:14 am 
Offline

Lid geworden op: vr feb 15, 2008 10:46 pm
Berichten: 83
Locatie: oss
was ook niet bedoeld als kritiek hoor maar ik had het niet aangeduid als herman renz maar gewoon als renz dus dat had dhr heuvels ook tercht veranderd voor mij.
en ik vind echt dat guidoos het echt leuk aanvult met zijn fotos dus nogmaals mensen komt dat zien de nieuwe show van circusHERMAN renz is weer echt de moeite waard.

_________________
circus makes me smile


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo mar 23, 2008 12:44 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
arie schreef:
dantjecircus schreef:
oh sorry meneer heuvels heb ik t inderdaad niet goed omschreven he ,circus herman renz inderdaad ,dacht dat het wel leuk was om iedereen en beetje te informeren over de nieuwe show.maar dat kan guidoos misschien beter.


ik snap de aard van de kritiek niet helemaal gezien de titel van het topic betiteld is met circus Herman Renz, nieuw programma Mystery, etc.
Ik vind overigens het artikel van dantjecircus en de foto's van guidoos leuk om te lezen/zien. Dank jullie beide. Ik hoop ook dat dit uitnodigd tot het plaatsen van meer foto's. Ik kan niet wachten dit circus weer te bezoeken.


Aangezien ik moderator ben had ik de kop al aangepast, er stond "circus renz" en dat schept verwarring voor bezoekers die niet goed op de hoogte zijn van deze vruchtbare familie...

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo mar 23, 2008 12:47 am 
Offline

Lid geworden op: vr feb 15, 2008 10:46 pm
Berichten: 83
Locatie: oss
dat heb je goed gedaan stom van me

_________________
circus makes me smile


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo mar 23, 2008 1:59 am 
Offline

Lid geworden op: zo mar 09, 2008 7:30 pm
Berichten: 131
Locatie: Gouda
Oh ja nog en paar dingen in 1:

Is de violist nog in het orkest en is de dezelde drummer + dezelde bassist nog aanwezig in het orkest?
Hoe klinkt het orkest?
Zijn er nog melodieën van voorgaande jaren?


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo mar 23, 2008 4:44 am 
hermanrenzorkestfan,

Ga eens kijken en luisteren bij dit circus. Maak contact met de poolse orkestleider Robert Rzenek en ervaar dat deze vrolijke en voor muziek makende man welwillend is om over 'zijn' orkest te spreken in het engels. Hij kan je alle materiaal aandragen voor een eventuele op te zetten website. Maak daarna ons getuige van jouw bevindingen en laat ons mee genieten.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo mar 23, 2008 9:06 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 07, 2007 5:50 pm
Berichten: 76
Citeer:
Aangezien ik moderator ben had ik de kop al aangepast, er stond "circus renz" en dat schept verwarring voor bezoekers die niet goed op de hoogte zijn van deze vruchtbare familie...


mijn excusses, daar had ik als nieuw lid van het forum geen weet van.


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.