Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel wo mei 01, 2024 4:45 am

Alle tijden zijn UTC+02:00


Forumregels


Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma apr 07, 2008 9:38 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 23, 2007 8:03 am
Berichten: 198
Locatie: Lier België
Verandering van spijs doet eten zeggen wij in Vlaanderen. Daarom gaan we zo graag naar verschillende circussen met elk hun eigenheid en uitstraling. Volgens mij weet Hans Martens perfect hoe een circus er moet uit zien, dat was vroeger al zo met Holiday. Rood kan perfect als circuskleur (ideaal met geel). Belly Wien is ook een plaatje maar mss net iets te perfect?! Ik vergelijk het een beetje met voetbalstadions, de club van wie je fan bent zal altijd het mooiste en gezelligste stadion hebben terwijl andere stadions mss veel mooier en moderner zijn.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: ma apr 07, 2008 11:13 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Sylvio wat heb je toch tegen de Nederlandse circussen, ben je wel een Nederlander? Laten we er toch trots op zijn dat Nederland nog een aantal goede circussen rijk is, Staatscircus van Moskou, Groot Russisch Staatscircus, Circus Herman Renz, Circus Alberto Althoff, om de grote zaken maar even bij naam te noemen en dan nog een aantal kleinere circussen, begrijp me goed ik heb niks tegen Circus Belly-Wien, ze bieden ook een aantrekkelijk programma. Maar we zullen het in de toekomst toch vooral van onze eigen Ned. circussen moeten hebben. Belly-Wien en ook Renz-Berlin brengen een programma welk hoofdzakelijk door eigen familie wordt gebracht, vandaar ook de naam van familiecircussen. Maar de Nederlandse circussen brengen een programma met v.n.
ingehuurde artiesten, waardoor die programma's in verhouding veel meer geld kosten, vergeet dat niet en dan is het prijzenswaardig dat ze nog steeds op tournee zijn en laten we hopen dat we nog vele jaren kunnen genieten van deze eigen Ned. circussen, maar ook de buitenlandse circussen hebben elk zo hun bekoring.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.