Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 27, 2024 11:01 am

Alle tijden zijn UTC+02:00


Forumregels


Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Circus Renz-berlin???????????
BerichtGeplaatst: di mar 28, 2006 5:12 pm 
Een poosje geleden was circus Berlin bij ons in Delfzijl. Helaas had ik geen tijd om er naar toe te gaan maar. Ik hoorde ergens dat jullie nu nog maar twee olifanten hebben?! Waar zijn de anderen naar toe?! Oh, voor clown anton: De staande ovaties van het publiek waren volgens mij ver te zoeken. Ik heb heel wat mensen gehoord die de voorstelling niet zo staande-ovatieachitig vonden. Maar ik dacht dat clown Anton van circus Belly was of werk je nu bij circus berlin???? :?: :?:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di mar 28, 2006 5:46 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 7:07 pm
Berichten: 26
Locatie: Maassluis
hallo Saskia, leuk dat je ook meepraat op het forum. Maar wil jij in je profiel (zie boven) even je email adres checken want dat klopt niet!
groetjes webmaster Sjaak


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di mar 28, 2006 7:49 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
Enkele olifanten zijn achter gebleven in Duitsland, Renz Berlin reist nu met twee olifanten.
En wat Anton zegt over de staande ovaties klopt inderdaad of ik moet als spreekstalmeester ook wel hele slechte ogen en oren hebben gehad. Maar er blijven altijd mensen die er meer van verwachten. Dat is logisch, je kunt het niet iedereen naar de zin maken. Complimenten na afloop waren er echter wel in overvloed. De gouden tijden in het circus, zijn net als in de "normale"maatschappij ook een beetje voorbij. Standgeld, stroom, water, andere gemeentelijke kosten en natuurlijk de medewerkers die betaald moeten worden.
Wij proberen er echter alles aan te doen om binnen de mogelijkheden zoveel mogelijk mensen tevreden te stellen.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di mar 28, 2006 8:07 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
Er zijn nu al 3 forumonderwerpen over renz Berlin. Kunnen we dit niet in 1 forum houden?


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Meerdere Forums
BerichtGeplaatst: di mar 28, 2006 9:23 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jan 02, 2006 9:34 pm
Berichten: 46
Hallo Magnum

ja er zijn meerdere forums over renz berlin

ik heb er geen probleem mee
als het nu maar gezellig blijft
dan vind ik het best

groeten Frank


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za nov 04, 2006 9:22 pm 
weet iemand wanneer circus Berlin hier in de achterhoek komt? :lol:
ik had gehoort dat ze in Haaksbergen komen, maar kan nergens vinden of het waar is of niet.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo nov 05, 2006 12:42 am 
ze komen in haaksbergen en wel volgende week.
verder heeft renz berlin nieuwe artiesten sinds een paar weken.
en is de verlichting in de tent vervangen
de show is nu zeker de moeite waard


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo nov 05, 2006 10:31 am 
oke dan :D

ik ga er zeker heen, is kijken wat voor circus het is en hoe de mensen daar zijn.

gaan er nog meer mensen daar heen?????????


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma nov 06, 2006 12:18 am 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
circus_love schreef:
oke dan :D

ik ga er zeker heen, is kijken wat voor circus het is en hoe de mensen daar zijn.

gaan er nog meer mensen daar heen?????????


Inderdaad staan we volgende week met nagenoeg een nieuwe show en een geweldige belichting in Haaksbergen. Woensdag 19.00 uur première.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: reactie
BerichtGeplaatst: ma nov 06, 2006 7:00 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Nu maak je ons nieuwsgierig Magnum! Waarom zo op het eind van het seizoen nog een programmawisseling, had men niet beter met het programma de paar plaatsen die men nog te gaan heeft kunnen reizen met het programma, waarmee al een groot deel van het seizoen mee gereisd is. Dit maak je niet gauw mee in de circuswereld, graag hier even een antwoord op en wat het totale programma nu dan voor artiesten omvat en kun je, want daar is toch veel vraag naar ons even op deze topic vertellen waar Renz-Berlin & ook Belly-Wien de komende weken nog zullen gasteren. IK denk dat je een hoop circusliefhebbers hier een groot plezier mee zult doen. In iedergeval succes en alvast bedankt. max.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma nov 06, 2006 8:45 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jan 30, 2006 4:57 pm
Berichten: 103
Locatie: amsterdam
WAAR IS CIRCUS BELLY-WIEN?????????????????


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma nov 06, 2006 11:41 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
Ja Max dat klopt. Maar zoals ik reeds eerder zei gaan we tot ver in de winter door en hebben sommige artiesten elders afspraken na afloop van het seizoen. En als mensen willen weten waar Belly en Renz Berlin verblijven de komende weken laat ze mij dan maar even een persoonlijk berichtje sturen want zoals bekend maken wij dit niet meer bekend.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di nov 07, 2006 2:29 am 
Beste Magnum,

Als ik het allemaal goed lees ben jij spreekstalmeester bij Belly-Wien. Ik kan echter niet goed begrijpen dat jullie de tournee niet openbaar maken. Hebben jullie dan toch iets te verbergen??? Bang voor demonstranten??? Misschien belasting-ambtenaren?? Ik hoor van circuskennissen dat het bedrijf waarvoor je werkt best gezien mag worden, en zeker niet misstaat in de circuswereld. Maar waarom al die geheimzinnigheid over een schema van te bezoeken plaatsen??


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di nov 07, 2006 10:41 am 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
Lisa schreef:
Beste Magnum,

Als ik het allemaal goed lees ben jij spreekstalmeester bij Belly-Wien. Ik kan echter niet goed begrijpen dat jullie de tournee niet openbaar maken. Hebben jullie dan toch iets te verbergen??? Bang voor demonstranten??? Misschien belasting-ambtenaren?? Ik hoor van circuskennissen dat het bedrijf waarvoor je werkt best gezien mag worden, en zeker niet misstaat in de circuswereld. Maar waarom al die geheimzinnigheid over een schema van te bezoeken plaatsen??


Nee, bij Renz Berlin.
Maar wij hebben er inderdaad voor gekozen om het programma niet bekend te maken. Via een persoonlijk bericht kun je mij wel benaderen voor de tournee.


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.