Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 27, 2024 8:45 am

Alle tijden zijn UTC+02:00


Forumregels


Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Nieuwe website
BerichtGeplaatst: za apr 28, 2012 1:55 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 07, 2008 1:57 pm
Berichten: 194
Locatie: Schiedam
Zo af en toe kijk ik een op het forum. Dan kom je deze discussie tegen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Nieuwe website
BerichtGeplaatst: za apr 28, 2012 6:43 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
MartijnH schreef:
Benjamin schreef:
7 / 10 jaar geleden had de nieuwe website van Renz International er goed uit gezien.
Tegenwoordig moet je toch met wat meer komen als je zo'n zaak hebt als Renz International.

Dit is helaas gewoon erg amateuristisch !


Over circusnet.nl nog niet gesproken...


Als je net als Circus Herman vele sponsors en middelen tot je beschikking hebt kan dat inderdaad , maar helaas hebben wij die niet en is dit gewoon een informatiepunt zonder al teveel poespas. De site is simpel gehouden en zal binnenkort nog van wat extra foto's e.d. voorzien worden.


Doe nou eens nietzo zielig en noem de naam gewoon compleet! Circus Herman Renz is trouwens wel het circus waar jij en ik vroeger talloze keren zijn geweest en waar ook jij altijd welkom was en je nooit een stro breed in de weg is gelegd.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Nieuwe website
BerichtGeplaatst: za apr 28, 2012 9:37 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
En dit jaar zijn er nauwelijks sponsoren bij Circus Herman Renz. Princess is overgegaan in de handen van het Duitse WMF. En die doen niet aan sponsoring. Ze hebben dit jaar alleen de advertenties in hun - overigens weer heel mooie - programmaboek. En uitkopen. Maar dus geen grote sponsor die kwistig met geld strooit.

Maar ja, als je je nooit meer bij Circus Herman Renz laat zien, dan kun je het niet weten he?

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Nieuwe website
BerichtGeplaatst: za apr 28, 2012 10:39 pm 
Offline

Lid geworden op: vr sep 10, 2010 12:48 am
Berichten: 108
Locatie: Ergens
Wat een vriendjes politiek.
Je mag het ene circus helemaal afsnouwen en express naar kleine dingen opzoek gaan om over te zeuren ( ja dat doen jullie ) want ja ''die vinden we niet leuk'' en een ander circus kan niks fout doen want ''daar zijn we vrienden mee''
Wat ik ook heel erg merk is:
Als je dan teveel naar de een gaat is het bij de ander niet goed en als je het andersom doet.. is het ook niet goed.
Wil je weten over welke kant ik het heb In dit eeuwige zinloze vergelijk dat hier gaande is?
Allebij.

Het lijkt hier wel de middelbare school afentoe.


En nu On topic:
Lekkere simpele website.
De layout is ouderwets daar ben ik het mee eens maar dat vind ik dus helemaal niet verkeerd.
Is wel eens fijn een website die gewoon to the point is.

Veel sites ( van alles niet alleen circussen )
Willen meer en groter en grandiozer tot het punt dat je jezelf afvraagt ''waar zocht ik ook al weer naar?''
Dat is mooi om naar te kijken maar ik denk dat mensen die naar een website als deze zoeken meer zoeken naar informatie dan entertainment.

Wat wel zo is, is dat mensen een klein beetje een voorproefje/teaser zien van wat ze kunnen verwachten maar zoals er gezegd is komen er nog meer foto's op de site dus ik denk dat het dan wel goed zit daarmee.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Nieuwe website
BerichtGeplaatst: za apr 28, 2012 11:06 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Het is inderdaad een trend geworden om websites te bouwen met zoveel mogelijk knipperende teksten en (letterlijk) flitsende reclametroep er op. Gelukkig kun je voor FireFox allerlei plugins installeren die al die nerveuze onrust tegen houdt.

De website van Renz International geeft in ieder geval informatie. En daar gaat het om. En het is mooi meegenomen dat die nerveuze troep er niet in zit. En je kunt altijd nog YouTube filmpjes insluiten en nog meer foto's er op zetten. Dat kan zelfs bij de meest eenvoudige website (HTML) prima.

En over het modder gooien: laat dat alstublieft maar binnen de bureauwagens van de betrokken circussen blijven. Anders haal je het imago van de circusbranche alleen maar naar beneden. En dat geldt inderdaad, zoals ook Maeve schrijft, voor circussen uit allebei de groepen. Overigens, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat er bij de eigenaar van CircusNet meer een familieruzie speelt. Wie de eigenaar van de website kent die kan dit beamen.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.