Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 27, 2024 8:20 am

Alle tijden zijn UTC+02:00


Forumregels


Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 5:24 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Spraakverwarring: gaan deze laatste reacties over Arena of Werona? Dat is er niet uit op te maken!
Klopt dat Arena al eerder voor enige ophef zorgdroeg (het Nederlandse dan...), wat Werona betreft staat het wel vast dat ze komen!

O, de wijze man heeft intussen gesproken....
Ja, wat is zekerheid? Dat geldt net zo goed voor bijna alle circussen die er nu op staan!
Want wie zegt dat Renz International wel terugkomt in Nederland als het in Duitsland goed bevalt?
Binnenkort een paar weken in Düsseldorf, niet het minste 'dorf' dat Duitsland kent...

Nog een kleine correctie op een eerder bericht: niet de meeste circussen (van de homepage van Circusweb) hebben nu een eigen rubriek, dat is het geval bij precies de helft.

Maar ik twijfel er niet aan dat alles goed komt hoor!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 6:40 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
gera schreef:
Circus Arena heeft in veel gemeenten een aanvraag liggen, zelfs toezeggingen, terwijl ik nog helemaal nooit van dit circus gehoord heb. Daar wordt niet het grote Deense Arena mee bedoeld, maar een circus uit Nederland. Er worden nu vergunningen geweigerd aan bestaande circussen vanwege dit circus, dus ik ben erg benieuwd. Ik zie hem ook nog niet in de lijsten van Circusweb staan.
Wie kan daar meer over vertellen?
www.circusarena.nl

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Laatst gewijzigd door Ron_Mikkenie op wo feb 13, 2013 7:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 7:00 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:34 am
Berichten: 436
Locatie: Yerseke
circusmeisje schreef:
Spraakverwarring: gaan deze laatste reacties over Arena of Werona? Dat is er niet uit op te maken!
Klopt dat Arena al eerder voor enige ophef zorgdroeg (het Nederlandse dan...), wat Werona betreft staat het wel vast dat ze komen!

O, de wijze man heeft intussen gesproken....
Ja, wat is zekerheid? Dat geldt net zo goed voor bijna alle circussen die er nu op staan!
Want wie zegt dat Renz International wel terugkomt in Nederland als het in Duitsland goed bevalt?
Binnenkort een paar weken in Düsseldorf, niet het minste 'dorf' dat Duitsland kent...

Nog een kleine correctie op een eerder bericht: niet de meeste circussen (van de homepage van Circusweb) hebben nu een eigen rubriek, dat is het geval bij precies de helft.

Maar ik twijfel er niet aan dat alles goed komt hoor!


ik bedoelde circus arena


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 7:12 pm 
Offline

Lid geworden op: di jan 05, 2010 8:47 pm
Berichten: 388
Weet iemand hier hoe het staat met de komst van Zavatta naar NL?
Ik zag de eerste aanvragen vorig jaar oktober verschijnen, maar heb nog niets definitiefs gemerkt.

_________________
Echt circus ruikt naar paarden en houtkrullen


Laatst gewijzigd door Tijger op wo feb 13, 2013 7:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 7:13 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Circus Arena komt o.a. in Heerhugowaard dit jaar zover mijn info reikt.
Het Arena wordt wederop gezet door een lid van de Familie v/d Vegt.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.