Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 27, 2024 9:00 am

Alle tijden zijn UTC+02:00


Forumregels


Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo jun 02, 2013 4:02 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
De spaaractie is al bijna voor bij en ik heb mijn kaartjes al bij mekaar gespaard. Maar ik wou het jullie toch nog even melden Circus Bongo geeft op 7 en 8 juni vier voorstellingen en het kader van het 40 jarige bestaan van een Winkelcentrum hier in Apeldoorn. Ik ga er samen met John Zoomers. Kaarten moet je bij mekaar sparen of bij de slager kopen. Maar ze worden ook door mensen aangeboden op marktplaats dus kun je ook zonder de spaaractie er naar toe. Ben benieuwd wat we te zien krijgen of op de camping of een aangepast programma. Zo komen met een van de tent waar 650 mensen in gaan weet iemand welke dat is? Ze bouwen op in het Mheenpark vlak naast het Winkelcentrum. Hierbij nog het persbericht: http://www.deweekkrant.nl/pages.php?page=2621260

Nou ik ga 8 juni kijken en heb er veel zin in ben als kind een paar keer bij Bongo geweest. En ja bij Bongo blijft het een sprookje!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo jun 02, 2013 7:01 pm 
Offline

Lid geworden op: zo feb 05, 2012 9:28 pm
Berichten: 396
Yoshi koop NOOIT maar dan ook NOOIT een kaartje op marktplaats.
Daar zitten hopen mensen die bv gratis kaartjes verkopen voor veel geld.
Kaartjes die achteraf bekeken dan enkel geldig zijn op 1 bepaalde dag. Maar zo worden ze niet aangeboden.

Er zijn zelfs bedriegers die de kortingsbonnen opsturen als je uiteindelijk betaald hebt.

Op marktplaats is het voor circustickets erg gevaarlijk!

_________________
Mario Rutelli: weissclown, clown blanc, witte clown musical


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jun 03, 2013 12:26 am 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
je kan beste als je kaarten via marktplaats koop ze het beste zelf ophalen dan weet je zeker dan je ze krijgt want er lopen zat oplichters rond op marktplaats zoals als mario al zij


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jun 03, 2013 12:02 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Maar ik heb mijn kaarten al :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jun 03, 2013 12:03 pm 
Offline

Lid geworden op: zo feb 05, 2012 9:28 pm
Berichten: 396
het beste is nog doodgewoon om aan de circuskassa kaartjes te nemen: ben je altijd zeker
of bij zulke acties bij de desbetreffende winkels.

Je hebt altijd wel bedriegers die daar een slag uit gaan slaan.

Het ergste verhaal vond ik de eenmalige voorstelling voor een supermarkt. daar had een idioot 1 kaartje gewonnen en dat vervolgens gecopieert en dan zo ongeveer 500 keer te koop aangeboden!!

Dat was ook gelukt maar die avond werden ze in het circus gek want daar stonden 500 mensen extra voor de tent.

_________________
Mario Rutelli: weissclown, clown blanc, witte clown musical


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jun 03, 2013 7:07 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Ik snap je punt helemaal. Hou er helemaal niet zo van om iets via internet te bestellen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo jun 09, 2013 1:35 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Recensie Circus Bongo Aangepaste Productie voor Winkelcentrum De Mheen

Gister middag samen met John Zoomers naar Circus Bongo geweest in het Mheenpark valk bij winkelcentrum de Mheen. Als je het park binnen kom valt gelijk de blauw-witte tent op. De woonwagens de sierlijk aankleding en hekjes zorgen voor een echte circus sfeer. Maar ook het de prachtige omgeving het Mheenpark zorgen voor een mooie uitstraling.

Toen we aan kwamen zaten er een paar gezinnetjes al te wachten om de tent te beterden. Kaartjes konden ook voor 5 euro nog bij het circus gekocht worden. Om iets over half 3 mochten we de tent in. Iets voor 15.00 begonnen de tent behoorlijk vol te lopen en zat de tent bijna vol. die er verzorgt en netjes uitzag. De prachtig artiesten ingang die volgens mij flink is opgeknapt zag er prachtig uit met sierlijk ornamenten. De piste rand was ook mooi met alles erop en eraan. In de piste lag een wit pistekleed. Het geluid was echt het mooiste geluid wat ik ooit heb meegemaakt in een circus en ook het licht was prachtig vier movingheads doen het werk al volgspots maar zorgen ook voor extra sfeer. Maar ook de parcanlampen zorgen voor een wisseling van licht effecten. Volgens John was het fijn licht om te fotograferen. De foto's komen aankomende zaterdag want John moest ze nog sorteren. Maar nu waar we voor gekomen waren het programma. Dat gewoon top was. Wie Bongo als kindercircus ziet heeft dat dan ook volkomen mis. Het programma wordt geopend door Spreekstalmeesters Tamara Diks ze praat ook het programma aan mekaar in doet dit heel duidelijk en is goed verstaanbaar. Dan kondigt ze de Surfboys aan die met een Surfplank de tent betreden en allemaal acrobatische toeren uit halen. Na de Surfboys is het tijd voor Clown Sander (Sander Balk) bij de meeste wel bekend van ons. Hij gaat samen met een meisje uit het publiek spekjes voor de artiesten toveren dit natuurlijk met de grappen en grollen waar het publiek waaronder kinderen en volwassenen in een deuk liggen. Duo Musa laat zien dat ook kracht heel belangrijk is al je een toren bouwt van 6 stoelen op een tafel. Na Duo Musa komen de Surfboys met dan een andere naam die ik niet meer weet met een Diabolo act in de piste. Die begint met alleen touwtjes zonder stokjes en eindigt met een prachtig diabolo spel. Clown Sander laat samen met de brutale vogel Charlie de kinderen maar de volwassen lachen. Later geeft Clown Sander nog een demonstratie buikspreken met te vrijwilligers uit het publiek. Na het lachten is het tijd voor een Strappen-Act gepresenteerd door Duo Musa vele trucks komen voor bij en het is een mooi plaatje en levert mooi plaatsjes op voor de foto's van John. Ook de trio jonglage met kegels van de Surfboys valt in de smaak bij het publiek. En wat knap dat deze jonge jongens al drie circus disciplines onder de knie hebben. Ook de Indische Loopeenden van Clown Sander vallen in de smaak bij de kinderen en volwassen. Tevens was dit het enige dierennummer maar worden dieren niet gemist in het programma. De slot act is de limbo vuurdans act van Duo Musa. Het duo krijgt het publiek op de banken en met feestelijk verlichting is het plaatje compleet. De finale die leuk maar simpel is loopt gelijk door aan de limbo dansact.

Conclusie de 1 uur en 20 minute durende show zonder pauze is voor 5 euro zeker de moeite waard. Persoonlijk vindt ik de sfeer het programma en de kostuums bij Circus Bongo gewoon het fijnste die er is. En ook is dat te merken aan het publiek die de tent uit gaan en genoten hebben en ik dan een praatje met Tamara Diks maak en voor mij 5 minuten later naar Huis te gaan en voor haar wat te gaan drinken en zich voor te breiden op de voorstelling van 17.00. Groeten Yoshi Berends


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.