Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel wo mei 01, 2024 12:15 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00


Forumregels


Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo jan 21, 2007 10:13 pm 
Ron Mikkenie schreef:
Het laken is niet mooi gestreken! :D
En er zitten vieze gele vlekken op... :D

Toch eens tijd dat het in de was gaat...

Foto is verder prima.


Hehe, ik heb het gevonden hoor. En ik maar denken van
waar heeft ie het in godsnaam over?
Juist! In de linkerhoek van de foto zie je een getraumatiseert
beddelaken met pisvlekken dat zich probeert los te maken van
een zooitje kakkerlakken.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo jan 21, 2007 10:18 pm 
Daar hebben ze gewoon nacht er voor onder liggen ...... (slapen)

Kan je voorstellen wat voor gasten het nou zijn.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma jan 22, 2007 10:02 pm 
Ehm Ron het kan nog iets erger hoor !

Jammer dat het zo moet de mensen van dit circus zijn echt gastvrij. Je moet alleen niet aan hun spullen komen en aan hun boterham en terrecht dat zou ik ook niet accepteren en eerlijk is eerlijk de dieren lagen er gezond en wel bij en niet aan kettingen ! Sterker nog Roman Zinnecker liet mij zijn nieuwe paarden trailer zien. Deze trailer is geheel voorzien van rubbermatten en de binnenkant geheel bekleed zodat de dieren ook tijden het vervoer het zo prettig mogelijk hebben maar ja als je iets zoekt dan vindt je altijd wel iets ! En helaas zochten in Nijmegen sommige mensen wat :(

Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: reactie
BerichtGeplaatst: vr jan 26, 2007 2:57 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
StarDancer, mijn complimenten voor de goede en scherp gemaakte foto's van Belly-Wien, kunnen we meer van dergelijke fotoreportages van je tegemoet zien van andere in Nederland toerende circussen, ik ben benieuwd?
En bij deze ook de complimenten voor de fotoreportage op Circusweb van het Wintercircus Herman Renz van de Westlandse fotograaf.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: reactie
BerichtGeplaatst: vr jan 26, 2007 3:51 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Bij deze even een informatie betreffende bovenstaande foto's van de demonstratie van dierenactivisten bij Belly-Wien in Nijmegen. Dit betreft in ieder geval niet actiegroep CircusLeed, maar een andere groepering.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za jan 27, 2007 2:04 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Even Googelen en je vindt dat die actie het werk was van Respect voor Dieren.

Maar wie verder Googelt kan ook vinden dan Respect voor Dieren en Circusleed heel vaak samenwerken. Bijvoorbeeld op http://kraak-forum.nl/viewtopic.php?t=2 ... 49b91f7472 waar je je bij Respect voor Dieren moet aanmelden voor de door Circusleed gecharterde bus.

Ook bij de recente acties bij Carré in Amsterdam waren aanhangers van Circusleed aanwezig bij de door Respect voor Dieren georganiseerde acties. De acties van Respect voor Dieren stonden ook vermeld op de agenda van de Circusleed website...

De demo in Nijmegen mag dan wel onder de vlag van Respect voor Dieren zijn gehouden; er bestaan voldoende banden tussen beide organisaties.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za jan 27, 2007 12:58 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
Die in nijmegen was niet echt door RvD georganiseerd maar door een groep activisten uit Nijmegen.

Ik ben 1 van die acties er ook bij geweest. Toen heb ik zelf gezien hoe circus belly wien direct tot agressie overging terwijl de politie er vlak bij stond. Dat maakte hun dus niet uit.

Dat we met RvD samenwerken daar maken we toch ook gewoon geen geheim van? RvD is net als wij een geweldloze actiegroep.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: reactie
BerichtGeplaatst: za jan 27, 2007 1:41 pm 
max schreef:
StarDancer, mijn complimenten voor de goede en scherp gemaakte foto's van Belly-Wien, kunnen we meer van dergelijke fotoreportages van je tegemoet zien van andere in Nederland toerende circussen, ik ben benieuwd?
En bij deze ook de complimenten voor de fotoreportage op Circusweb van het Wintercircus Herman Renz van de Westlandse fotograaf.


Natuurlijk krijgen jullie meer van dergelijke fotoreportages te zien ! Het is namelijk leuk dat ik mijn foto's met andere liefhebbers kan delen.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo sep 19, 2007 11:47 am 
Waar zijn die mooie foto's gebleven? Stond er eindelijk eens een mooie fotoreportage dat echt als een vistiekaartje overal gezien mag worden,
en nu is het weg??? zonde.


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.