Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel wo mei 01, 2024 7:18 am

Alle tijden zijn UTC+02:00


Forumregels


Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Een weekend vol circus!!
BerichtGeplaatst: zo okt 12, 2014 7:55 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Jaja sinds kort heb ik een hele goede vriend die net zo gek van Circus is als ik, en hebben we samen dit jaar al behoorlijk wat circussen gezien. Bij het Circus Bossle helpen we zelfs met afbouwen-opbouwen en wat nog niet meer. We staan zelfs binnen een week in de piste.

Maar goed daar gaat het niet om. Een weekend vol circus met zaterdags een erg leuk bezoek aan het Freiwalds Menagerie Circus, en vanmiddag de voorstelling van Circus Bossle waar we ook nog hebben geholpen met het afbouwen van de tent. Het Freiwalds Menagerie Circus stond in Rheden waar de ouders van mijn goede vriend wonen dus werd dit de plek om er op uit te trekken voor ons circusweekend. Circus Bossle stond in Duiven en dat was ook maar 15 mintuen rijden.

Zaterdag avond bezochten we het Freiwalds Menagerie Circus in Rheden waar we een erg leuke circusvoorstelling zagen. De voorstelling Circusdroom is heel erg mooi en de verhaalijn komt er goed uit. Sharon Freiwald gaat in het begin lekker slapen in een bed en komt in een hele mooie Circusdroom terecht. Zij komt ook steeds terug weer in de voorstelling en presenteert samen met opa Lutz Freiwald Olifant Buba en zo mooi olifantennummer heb ik nog nooit gezien. En act zonder zweep of haak!! Die helemaal mooi wordt als de Zebra's erbij komen die Sharon aanstuurt.

Ook Jennifer Freiwald heeft een aandeel in de voorstelling en laat o.a een prima strakke draad nummer zien en een Hoelahoep. Haar moeder Natascha Freiwald is Spreekstalmeesters doet een antipode een laat samen met clown Chef Rie (Jeffery Freiwald) de spaghetti entree zien. Waarbij iets te veel met water en spaghetti naar het publiek werd gegooid. Clown Chef Rie is een prima Rode draad door de voorstelling met enkele reprises.

Monika Freiwald laat een hele mooie vrijheid met zes Lama's zien. Ze komt ook met twee witte paarden in de piste. Oma, dochter en kleindochter rijden ook een Hoge School op rock muziek een erg leuk nummer. Monika Freiwald presenteert samen met haar kleindochters twee kamelen en een paard in vrijheid.

De dierenummers schieten boven alles uit en zien eigenlijk de mooiste dierennummers die nu in ons land te zien zijn. Rust, recept stralen ze uit. En ze worden human gepresenteert.

Het licht is ook heel erg mooi dat o.a bestaat uit: Movinghead Led-Movingheads en Led Parren. De bandmuziek is heel erg mooi gekozen en staat niet te hard.

En leuke voorstelling voor een leuke prijs die we samen met de directeur van Circus Bossle bekeken die ook bij zijn collega kwam kijken en dat was natuurlijk voor ons en voor hem heel gezellig.

En dus vandaag ook maar weer bij Circus Bossle geweest die bijna vrienden zijn geworden. De voorstelling was weer leuk en gezellig en het helpen met afbouwen was weer de kers op de taart!!

Ik heb dus een heerlijk circusweekend gehad. En over 2 weken krijgen jullie een uitgebreid verslag van het Cirque Alexander Bouglione in Brussel en van het GRANDE FËTE LILLOISE DU CIRQUE


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Een weekend vol circus!!
BerichtGeplaatst: ma okt 13, 2014 2:34 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5450
Locatie: Belgie
Yoshi Berends schreef:
En over 2 weken krijgen jullie een uitgebreid verslag van het Cirque Alexander Bouglione in Brussel en van het GRANDE FËTE LILLOISE DU CIRQUE


Ik kijk er al naar uit! :clown


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Een weekend vol circus!!
BerichtGeplaatst: ma okt 13, 2014 3:34 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Geweldig zo'n top weekend en wat leuk dat je naar Frankrijk gaat, ik keek even op de website van Fëte Lilloise en zo te zien is het een topprogramma, ik kijk al uit naar een (hopelijk uitgebreid) verslag!! Wel jammer dat Bobi en Tina er zijn, ik heb ze in Ahoy gezien en ik vond het niet bepaald heeel erg goede clowns...... Maar ja ik ben benieuwd wat jij er van vind


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.