Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel zo apr 28, 2024 1:35 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00


Forumregels


Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 99 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 57 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do feb 01, 2007 7:57 pm 
Offline

Lid geworden op: za okt 29, 2005 9:24 pm
Berichten: 159
Waarom kan iemand niet 2 functies hebben? Kijk nou naar al die famillie circussen prachtig om te zien soms zijn ze maar met een paar mensen die allemaal 2 acts presenteren en allebij zeer goed waar niks mis mee is.
Ik wil absoluut geen ruzie met jou maar ik begrijp niet dat mensen niet 2 functies kunnen hebben.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: meerdere functies
BerichtGeplaatst: do feb 01, 2007 8:12 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Ja, ik ben het eens met Jasper, bijna bij elk circus zitten artiesten met meerdere functies. In sommige circussen doen ze een andere pruik, een andere naam en hoppa, miss Marianne is opeens miss Arabella of zo. Tegenwoordig moeten de mensen bij de circussen wel dubbele functies hebben, anders is het allemaal niet meer te betalen. Ik kan niet constateren dat het gaat ten koste van de performances. Dus maak dat maar eens hard zonder op de persoon te spelen. Bij Maurice is het zo dat hij talloze functies heeft, spreekstalmeester, directeur, pr-man, toermanager, ik vergeet er misschien zelfs nog wel een paar. En toch is het een goede spreekstalmeester...


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: reactie
BerichtGeplaatst: do feb 01, 2007 11:45 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Kijk als spreekstalmeester dan heb je gedurende de voorstelling je handen meer dan vol omdat je zoals ik schreef ook nog de functie van regisseur moet bekleden, dus in de piste kun je als spreekstalmeester ook niet nog eens andere nummers brengen, kijk dus maar naar b.v. Robert Ronday en Maurice Veldkamp, die brengen ook geen andere nummers. Buiten de voorstelling om bekleden ze wel andere functies, dan kun je tourneemanager, pr-man of vrouw zijn of tevens ook circusdirecteur, zoals b.v. bij de genoemden Robert Ronday (Renz) Maurice Veldkamp ( Magic)en ook Bart de Vrind )Bavaria).

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr feb 02, 2007 2:17 am 
wat een bullshitt allemaaal. wat maakt het uit waar iemand werkt. Het gaat er toch om dat je de kost kunt verdienen om in je onderhoud te kunnen voorzien.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: reactie
BerichtGeplaatst: vr feb 02, 2007 7:54 am 
Offline

Lid geworden op: za okt 29, 2005 9:24 pm
Berichten: 159
max schreef:
Bart de Vrind )Bavaria).
Bart heeft naast spreekstal meester zijn ook een eigen nummer.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr feb 02, 2007 9:48 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Hoi Max,

In het geval dat je nu spreekt over Clown Anton en zijn functie als spreekstalmeester vraag ik me af wat nu je bedoeling is. Wat wil je nu precies zeggen en zeg dat dan, of zwijg. Zoals je misschien gezien hebt combineert Anton zijn "clown zijn" ook niet met spreekstalmeesterschap, als hij spreekstalmeester is, dan beoefent hij die functie uit, is hij clown, dan is hij clown. Of zit je iets anders dwars? Soms vraag ik me werkelijk af waar het over gaat...


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr feb 02, 2007 12:30 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Citeer:
Soms vraag ik me werkelijk af waar het over gaat...


Het gaat best wel ergens over, alleen is Max soms nogal breedsprakig. Is trouwens wel handig als je elke keer een blad moet zien te vullen :wink:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr feb 02, 2007 12:32 pm 
ik heb anton trouwens ook gezien als spreekstalmeester
vind wel dat hij het redelijk doet
alleen zijn stem is er (op dit moment) niet goed voor


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr feb 02, 2007 4:53 pm 
kijk je hebt comentaar en comentaar.
maar dan moet je het wel kunnen lezen.
antond doet het wel goed
alleen is zijn stem niet mooi op dit moment
maar zoals de meeste weten is anton nog best jong.
dus zijn stem kan alleen maar voller gaan klinken als die geluk heeft


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: wel kunnen lezen
BerichtGeplaatst: vr feb 02, 2007 5:04 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Misschien reageerde Anton helemaal niet op jou, maar op vorige schrijvers. Dus wie weet kan ie juist goed lezen.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr feb 02, 2007 6:13 pm 
zou daarom wel fijn als anton zelf weer eens zou reageren
want zijn nu heel veel mensen die voor hem reageren behalve anton zelf


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr feb 02, 2007 6:42 pm 
zal het hem eens vragen


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 99 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 57 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.