Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel zo apr 28, 2024 11:58 am

Alle tijden zijn UTC+02:00


Forumregels


Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 99 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: bwoehahaha
BerichtGeplaatst: vr feb 02, 2007 8:20 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
pijn in mijn buik...


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr feb 02, 2007 9:31 pm 
Antoniem schreef:
En wat zei die? :lol:

dat ik niet mooi was en dat klopt :lol: :lol:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr feb 02, 2007 9:38 pm 
ja wat een geluk dat die niet meer op dit forum komt


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: reactie
BerichtGeplaatst: vr feb 02, 2007 11:54 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Gaan we hier op het forum papegaaien, dus zeg maar elkaar naspreken en voel je, je aangesproken omtrent dit onderwerp, Antoniem.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: reactie
BerichtGeplaatst: za feb 03, 2007 10:55 am 
Antoniem schreef:
"De beste stuurlui staan aan wal" Mensen die zelf nog nooit de dingen bereikt hebben die ik bereikt heb moeten op mij geen kritiek leveren. :wink:


Anders gaan we slaan?. :wink:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za feb 03, 2007 1:39 pm 
Stop!

Kunnen we stoppen met zand in elkaars ogen te gooien! a.u.b.

En het gezellig houden! :D

Hoe iemand zijn of haar leven indeelt moet hij/zij toch zelf weten. Soms denk ik dat mensen niet genoeg aan zichzelf hebben en zich maar met de ander gaan bemoeien om maar niet met zichzelf bezig te hoeven zijn.
Wanneer je zoals in deze discussie over een functie praat doe het dan in het algemeen en niet over personen. Zij weten echt wel hoe ze hun leven en werk moeten indelen. En als ze dit nog niet weten, leren ze er alleen maar van. Dat is het leven. Wanneer je toch over een persoon wilt praten lijkt mij dat je dit op die manier doet dat hij/zij zich niet aldoor hoeft te verdedigen en als hij/ zij ook aan de discussie deel neemt. Behandel elkaar a.u.b een beetje met respect! :D


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za feb 03, 2007 2:28 pm 
A3ana, blijf jij lekker bij de ''kinder-forum'' activiteiten!!!.
Waarom haal je de discussie door de war?.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za feb 03, 2007 3:29 pm 
Quirico schreef:
A3ana, blijf jij lekker bij de ''kinder-forum'' activiteiten!!!.


Dit zal ik zeker blijven doen! "Wie de Jeugd heeft of kent, heeft immers de toekomst"

Quirico schreef:
Waarom haal je de discussie door de war?.


Is dit een serieuse vraag? :D


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za feb 03, 2007 10:50 pm 
Offline

Lid geworden op: zo mei 28, 2006 5:53 pm
Berichten: 170
anTOniem? omdat de naam anoniem al bezet was? :wink:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: reactie
BerichtGeplaatst: za feb 03, 2007 11:50 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Nu wil ik toch nog even twee voorbeelden noemen, welke ook actief zijn op dit circusforum, die zich ook bezig houden met circusdiciplines en dat op 1 terrein en dat is Ricardo (jongleur Quirico), welke zich alleen maar toelegt op de circusdicipline jongleren en Sander Ketels (clown Saxo), die dit alleen maar doet op het gebied van de clownerie, volgens mij werkt dat veel beter, je kunt je dan volledig concentreren hierop.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: dubbelfuncties in het circus
BerichtGeplaatst: zo feb 04, 2007 8:18 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
En hoe zit dat dan met iemand die in een en dezelfde voorstelling eerst een hogeschool presenteert, daarna nog eens met een vrijheidsdressuur in de piste verschijnt en dan ook nog eens een klein nummer met papegaaien doet?

Voor de outsiders: Ik doel hier op Geraldine Knie van - inderdaad - het beroemde Zwotserse Circus Knie.

Of, speciaal voor Max: Allan Harrison, die in het Groot Kerstcircus Den Haag (jawel: van je favoriete Willem Smitt) zowel licht, geluid, regie, aankondigingen en de komische trampoline deed?

En voor de Renz adepten: Gilbert Weiser die twee jaar terug optrad aan de strapaten, maar daarvoor wel even de regie-cabine moest verlaten? De laatste twee seizoenen trad hij weliswaar niet meer op, maar toch moet hij nog steeds de bedieningsruimte van licht en geluid verlaten om te helpen bij het optreden van zijn vrouw Tamara.

Gecombineerde functies zijn in het circus altijd al de normaalste zaak van de wereld. Bij het ene circus wat meer dan bij het andere circus. Bij de ene zaak hoef je in de pauze geen popcorn te verkopen en een jaar later mag je bij een andere zaak weer helpen met het opbouwen van de tent of de kassawagen met de hand op de juiste plek duwen...

Als iemand er schik in heeft om zowel te jongleren als artiesten aan te kondigen, waarom niet? Dat heeft slechts een nadeel: hij kan zichzelf niet aankondigen :)

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 99 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.