Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel wo mei 01, 2024 7:12 am

Alle tijden zijn UTC+02:00


Forumregels


Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: premiére vervoer
BerichtGeplaatst: do apr 26, 2007 11:35 am 
Misschien een rare vraag maar..
zijn er ook mensen uit omgeving Lelystad/Almere die naar de premiére gaan dinsdag? Ik ga wel maar moet waarschijnlijk met de trein.
Dat is ná de premiére niet zo leuk! Dat is waarschijnlijk heeeel lang wachten op een eerste bus/trein :roll:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do apr 26, 2007 5:45 pm 
Hahaha... nee dankje.. als het alleen daarom gaat WIL ik niet eens mee rijden. :wink:
Het gaat om mij en een vriendin...
Nobody?


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do apr 26, 2007 11:38 pm 
Je kan daar toch ook een hotelletje boeken?.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za apr 28, 2007 12:57 pm 
Ik heb al zoveel kosten deze maand.. hahaha.
Wat denk je dat dat kost :P
Nee even zonder dollen. Niemand in Lelystad, Almere of Amsterdam die een plekje in de auto overheeft voor 2 meiden?


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo apr 29, 2007 7:58 pm 
Oke, volgende keer beter!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mei 02, 2007 5:03 pm 
Zooo mensen..
ik moet even kwijt.. ik vond het gisteren echt SUPER!
Wat een show.. ook al had ik 'm al gezien.
Ik krijg vooral altijd kippenvel bij de finale.. en dat was gisteren erger dan ooit.
Wat een einde.. wat een publiek.
We zagen rechts van ons een klein groepje staan.. ik heb de rest om me heen ook omhoog getrokken en ja hoor.. ineens stond iedereen.
Wat een top publiek ook. Hoe lang heeft iedereen wel niet staan klappen en juichen. Helemaal geweldig. Jammer dat ik zo snel al weg moest op het feestje :cry:
Maar I'll be back!

Ik schrok wel even van Pedro.. pff ging maar nét goed..


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mei 02, 2007 9:44 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Bellissimo is met een woord: Bellissimo.

Ik ben er zaterdag geweest.

De grootste verrassing: Het orkest is uitgebreid met een negende musicus. Daardoor klinkt er bij Herman Renz nu ook een (elektrische) viool of een dubbele trompet. Dit kun je niet zien in een programmaboekje. Dit moet je zelf gaan beluisteren!

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do sep 06, 2007 9:54 am 
Quirico schreef:
Ja, eindelijk duidelijke en erg mooie foto's op het WWW van nieuwe show H. Renz.
Waarom geeft http://www.renz.nl geen show informatie? en andere nieuwtjes...

Is dhr. Leegwater ziek?
Dat vraag ik me al maanden af, terwijl ik zoveel tamtam heb gemaakt. Ik zei tegen Mike, doe ik wat verkeerd??????
Vroeger bij Boltini werden de raarste capriolen uitgehaald om de media te halen!! Daarin ben ik opgegroeid! Ik kan er geen vinger achterkrijgen, terwijl er een stukje op TV Limburg is met Milko..................het heet joviaal!! 8)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do sep 06, 2007 9:51 pm 
Weet iemand het bijenverhaall van de clownsact bij Renz? Het ziet er wel leuk uit, maar is me nog niet duidelijk waar het om gaat. :x


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do sep 06, 2007 10:37 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 27, 2005 10:42 pm
Berichten: 338
Locatie: leeuwarden
Het is al een hele oude clownsentree maar helaas op een belabberde manier uitgevoerd ik heb hem een keer gezien bij Circus Roncalli met Fumangalli een wereld van verschil dan snap je tenminste waar het over gaat.

Joop

_________________
maak van iedere dag een circusdag


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.