Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel zo jun 16, 2024 5:20 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma okt 29, 2012 3:16 pm 
Offline

Lid geworden op: do sep 06, 2012 12:54 pm
Berichten: 183
Wanneer je als artiest een mondelinge overeenkomst met een circus sluit dan mag je ervan uitgaan dat de overeenkomst ook nagekomen zal worden.
Zeker wanneer het een internationaal bekend circus betreft en een talentvolle artiest met inmiddels de nodige ervaring in binnen en buitenland.
In dit geval was er mondeling overeen gekomen dat de Nederlandse ster jongleur Nigel Voets tijdens de kerstperiode in Utrecht zou gaan optreden bij het circus Louis Knie JR.
Naar nu blijkt houdt het circus Louis Knie JR geen woord en zal Nigel Voets niet in hun programma staan.
Dit is werkelijk een gemis voor de bezoekers van dit kerstcircus in Utrecht.
Ik mag hopen dat deze jonge rasartiest in één van de in ons land spelende kerstcircussen te zien zal zijn.
Maar ik hoop bovenal dat overige circussen dit voorbeeld niet zullen volgen. Het niet nakomen van afspraken is niet professioneel te noemen en een gerenomeerd circus onwaardig.

_________________
Wat maakt het uit wat je naam is of wie je bent.
Het gaat erom wat je weet en wie je kent.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma okt 29, 2012 4:44 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 29, 2012 4:32 pm
Berichten: 1
Het bericht betreffende Nigel Voets heeft ons verbaasd. Er is nooit op welke manier dan ook contact geweest met Nigel Voets en al helemaal niet over een eventuele overeenkomst. Dit bericht klopt dan ook niet. Wij hoorden eveneens de geruchten en zagen de melding zelfs in een circustijdschrift voorbij komen maar de informatie is niet van het circus afkomstig. Er is zelfs telefonisch contact gezocht met het management van Nigel Voets maar ook daar wist men van niets. We zijn ook nooit door Nigel benaderd met deze kritiek. Opmerkingen zijn dus onterecht. Wij zouden graag met Nigel Voets in contact komen om dit te bespreken maar tot dusver is dat helaas niet gelukt. Wij zijn altijd bereid om de kwestie te bespreken en te vernemen met wie hij gesproken heeft.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma okt 29, 2012 5:43 pm 
Offline

Lid geworden op: do sep 06, 2012 12:54 pm
Berichten: 183
Met enorme verbazing lees ik het bericht van het Wintercircus Utrecht. Een bericht met onjuistheden. Kennelijk is de schrijver niet voldoende en op zijn minst onvolledig geïnformeerd. Het contact en de mondelinge overeenkomst was er wel degelijk en dit is bij het circus na te vragen. Echter is deze tot stand gekomen zonder tussenkomst van welk management dan ook.
Ik kan mij bovendien niet voorstellen dan het niet zou lukken om een artiest als Nigel Voets niet persoonlijk te kunnen bereiken. Ik hoef maar op internet te kijken en ik kan hem zo bellen.
Het is duidelijk dat de informatie positie van Polianta in deze beter is. Overigens ben ik niet de enige die deze informatie heeft.

_________________
Wat maakt het uit wat je naam is of wie je bent.
Het gaat erom wat je weet en wie je kent.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma okt 29, 2012 5:46 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7479
Locatie: Maassluis
Misschien handig om direct te communiceren tussen het circus en de bewuste artiest?

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma okt 29, 2012 6:12 pm 
Offline

Lid geworden op: do sep 06, 2012 12:54 pm
Berichten: 183
heuvels schreef:
Misschien handig om direct te communiceren tussen het circus en de bewuste artiest?

Inderdaad mijnheer Heuvels. Deze communicatie is er dus wel geweest.

_________________
Wat maakt het uit wat je naam is of wie je bent.
Het gaat erom wat je weet en wie je kent.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma okt 29, 2012 6:32 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7479
Locatie: Maassluis
Het Wintercircus heeft nu een account op het forum, evenals de vader van Nigel (Ries) en dus ook Polianta, al heb ik geen idee in welke hoedanigheid hij/zij spreekt in deze discussie.

Wat mij betreft vanaf nu contact per PB. Een welles-nietes discussie heeft geen zin hier. Graag vernemen we het als Nigel alsnog ergens gaat optreden komend winterseizoen.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di okt 30, 2012 7:03 am 
Offline

Lid geworden op: do sep 06, 2012 12:54 pm
Berichten: 183
Nigel Voets zal te zien zijn in een mooi traditioneel kerstcircus in ons land. Ik zal de naam niet noemen maar het is op internet te vinden. Naar ik vernomen heb, en mijn bronnen zijn doorgaans zeer betrouwbaar, is men gisteren overeengekomen.
Zo zie je maar goede artiesten vinden hun weg naar de mooie circussen.

_________________
Wat maakt het uit wat je naam is of wie je bent.
Het gaat erom wat je weet en wie je kent.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di okt 30, 2012 7:56 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
Naar Royal dus en dat staat gewoon op Facebook.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di okt 30, 2012 9:09 am 
Offline

Lid geworden op: do sep 06, 2012 12:54 pm
Berichten: 183
Guido schreef:
Naar Royal dus en dat staat gewoon op Facebook.

Inderdaad.

_________________
Wat maakt het uit wat je naam is of wie je bent.
Het gaat erom wat je weet en wie je kent.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.