Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 1:25 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo jan 06, 2013 4:24 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Zo, het grote zeuren is weer begonnen!
Het allerhandigste voor je een act boekt is natuurlijk die zelf aan het werk te zien en persoonlijk contact met hen op te nemen. Moet daar een manager tussen, dan verneem je dat vanzelf.
Een (klein) probleem daarbij is dat niet iedere circusdirecteur even welkom is in elk circus.
Makkelijk te ondervangen door een vertrouwde waarnemer te sturen!

Ja, we kunnen het wel heel ingewikkeld maken en de halve zangwereld erbij halen.
Maar vette pech, ook daar ben ik wel een beetje in thuis en dat voorbeeld van de ster die na verloop van tijd zijn stem gedeeltelijk verliest klopt wel.
Dat men hem toch laat komen wordt in dit geval niet veroorzaakt door zijn hoge kwaliteit van zingen maar door zijn grote naam, die vaak garant staat voor uitverkochte zalen!

En ditzelfde bestaat dan ook weer in de circuswereld.
Met een grote gouden of zilveren naam van Monte Carlo kan men vaak jarenlang bij (de grotere) circussen terecht om die te verzilveren.
Steengoed of niet, erg leuk of niet.
Ook al kun je een rij(tje) aanzienlijk goedkopere en soms betere vervangers bedenken....

En wat die reactie over Heuvels betreft: ik gaf hem niet de schuld van de programmawijziging, maar had het uitsluitend over zijn (grote) invloed daarop!
Wat dus geheel toeval bleek te zijn.....

Voor nauwelijks of ongetrainde eenden in een circus geldt hetzelfde als voor mensen....
Al mag je mensen (soms spijtig genoeg) niet opeten met de Kerst en is dit ook bij loopeenden af te raden.
Want nog minder vlees dan gewone eenden....

En hoe vaak ik de olifanten ook zag bij Belly Wien, dat was in de verste verte niet te vergelijken met die van Frankello.
Over Belly Wien gesproken, en het raadsel van het niet passende Rad des Doods: er was inderdaad verzuimd de afmetingen uitvoerig te bespreken en te controleren.
En verder was dit een andere tent van Belly Wien dan die waarmee ze (meestal) in Nederland te zien zijn. Of zo u wilt: waren.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo jan 06, 2013 6:18 pm 
circusmeisje schreef:
Zo, het grote zeuren is weer begonnen!

Oh? waar dan?


Citeer:
En wat die reactie over Heuvels betreft: ik gaf hem niet de schuld van de programmawijziging, maar had het uitsluitend over zijn (grote) invloed daarop!
Wat dus geheel toeval bleek te zijn.....


Invloed op de programmawijziging? Leg eens uit, want dat snapt vast geen mens hier.

Citeer:
Voor nauwelijks of ongetrainde eenden in een circus geldt hetzelfde als voor mensen....
Al mag je mensen (soms spijtig genoeg) niet opeten met de Kerst en is dit ook bij loopeenden af te raden.
Want nog minder vlees dan gewone eenden....

een loslopende kip smaakt altijd beter dan zo'n exemplaar uit een legbatterij, dus zal dat voor eenden ook el gelden.

Citeer:
Over Belly Wien gesproken, en het raadsel van het niet passende Rad des Doods: er was inderdaad verzuimd de afmetingen uitvoerig te bespreken en te controleren.

Dat hebben we zelf ook wel gezien in de docusoap.

Citeer:
En verder was dit een andere tent van Belly Wien dan die waarmee ze (meestal) in Nederland te zien zijn. Of zo u wilt: waren.

En wat wil je daarmee zeggen? Want dat er een tent van belly wien staat, heeft iedereen ook alweer in diezelfde soap kunnen zien.
Toch mooi zo'n soap, want zo ontgaat je niets meer wat er gebeurt en staat. Nou nog de soap langer maken door ook tijdens de dagen dat het circus draait elke dag een repotage te maken en dan nog de afbouw, totdat het laatste snippertje zaagsel van het terrein is verdwenen, en dan bij alle kerstcircussen. :D
Haha, ik maak wel een geintje, maar ik heb al eens een docu gezien waar 2 of 3 circussen tegelijk
in hun doen en laten gevolgd werden, en dat was een heel mooi en boeiend programma.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 07, 2013 12:45 am 
Offline

Lid geworden op: za mei 07, 2011 1:21 am
Berichten: 311
http://www.rtvdordrecht.nl/category/regionieuws/
Bericht omtrent een trouwerij. En niet zomaar een trouwerij. Op 3 januari is Toni Teuteberg in zijn eigen circustent getrouwd met Priscilla Opsteeg

_________________
Het nieuws van vandaag...is morgen weer oud.
Hadeja is Hans (de Jager)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jan 11, 2013 5:00 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Voor de mensen die niet bij royal zijn geweest: https://www.youtube.com/watch?v=oQDuPqpoj3U

En Tonie heb weer zitten genieten. Wat een top programma was het toch. Je zou het programma zo op dvd kunnen zetten. Want rtv dordrecht heeft vast meer shots gemaakt. En dan volgend jaar verkopen al souvenier in de voortent of website. Het is maar een idee hoor maar als je dat zou doen zou ik hem kopen :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jan 12, 2013 6:59 pm 
Yoshi Berends schreef:
Voor de mensen die niet bij royal zijn geweest: https://www.youtube.com/watch?v=oQDuPqpoj3U

En Tonie heb weer zitten genieten. Wat een top programma was het toch. Je zou het programma zo op dvd kunnen zetten. Want rtv dordrecht heeft vast meer shots gemaakt. En dan volgend jaar verkopen al souvenier in de voortent of website. Het is maar een idee hoor maar als je dat zou doen zou ik hem kopen :D


hahaha, die docusoap als souvenier! Als royal iets heel snel moet vergeten, dan is het die docusoap wel,
want dat was nou alles behalve reclame.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 09, 2013 10:41 am 
Ik weet niet of de link al eens geplaatst is geweest, maar in januari van het afgelopen jaar, is er nog een interview geweest
met tony teutenberg, waarbij hij keihard aan de tand gevoeld werd, en had tony het erover dat dit 25 jarige jubileum wel
eens meteen het afscheid zou kunnen zijn van circus royal.
Kijk zelf maar
http://www.youtube.com/watch?v=zmOSae2m7_E


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.