Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 20, 2024 9:40 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Groot Kerstcircus Den Haag.
BerichtGeplaatst: zo mei 06, 2012 12:59 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Het Groot Kerstcircus Den Haag een productie van de fam. Smitt, zal van 20.12 t/m 30.12 .2012 wederom een serie sprankelende shows verzorgen op het Malieveld. Komend najaar zal het volledig nieuwe programma bekend worden gemaakt.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Groot Kerstcircus Den Haag
BerichtGeplaatst: za sep 01, 2012 9:18 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Hier het programma en de speeltijden.

Programma 2012:

Clownsduo Tkach: Clownerie

Queen Sheeba Girls: Ikarische spelen, handstandacrobatie en de Russian bar.

Scott & Muriel: Komische Ilusies. (Staan ook bij het winterkerstcircus eindhoven op het programma)

Zhengzhou Groep: 's Werelds beste acrobaten maken spectaculaire sprongen tussen swingende palen.

Leo Costache: perche balanceer act.

Vladimir Gumenuk: Tempo Jongleur (vorige jaar te zien bij Martin Hanson)

Bernhard Kaselowsky: Gemengnde dierenact (Zo staat het op de site beschreven. er staat bij foto's volgen)
Ik denk gewoon de exoten + olifant

Edvard Niessing: Spreekstalmeester

Minsk Starlets: Showballet

Een redelijk programma hopelijk nog een dieren nummer erbij.

Hier de speeltijden:
Do 20 dec. '12 20.00 uur
Vrij 21 dec. '12 16.00 uur
Vrij 21 dec. '12 20.00 uur

Za 22 dec. '12 13.00 uur
Za 22 dec. '12 17.00 uur

Zo 23 dec. '12 12.00 uur
Zo 23 dec. '12 16.00 uur

Ma 24 dec. '12 14.30 uur

*Di 25 dec. '12 12.00 uur
*Di 25 dec. '12 16.00 uur

*Wo 26 dec. '12 12.00 uur
*Wo 26 dec. '12 16.00 uur
Wo 26 dec. '12 20.00 uur

Do 27 dec. '12 12.00 uur
Do 27 dec. '12 16.00 uur

Vrij 28 dec. '12 12.00 uur
Vrij 28 dec. '12 16.00 uur

Za 29 dec. '12 12.00 uur
Za 29 dec. '12 16.00 uur

Zo 30 dec. '12 12.00 uur
Zo 30 dec. ‘12 16.00 uur

* Voor de vier Kerstmatinee voorstellingen geldt geen 30% vroegboekkorting
Groeten aan iedereen Yoshi


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Groot Kerstcircus Den Haag
BerichtGeplaatst: vr sep 14, 2012 3:23 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Groot Kerstcircus Den Haag begint nu al met:
PROFITEER NU VAN
30% VROEGBOEKKORTING !!!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Groot Kerstcircus Den Haag
BerichtGeplaatst: do sep 20, 2012 11:29 pm 
Offline

Lid geworden op: do sep 06, 2012 12:54 pm
Berichten: 183
Hoop dat dit circus nu eens een programma heeft dat de moeite waard is. Twee jaar geleden geweest. Wat een teleurstelling. Slechte spreekstalmeester ( Edvard Niessing). Die man bakt er niet veel van.
Nee geen aanrader. Er is in die periode zoveel keus aan circussen. Doe jezelf een plezier en zoek een mooi, gezellig circus met een hoogwaardig programma uit. Het is toch zonde om met de kerstdagen teleurgesteld uit het circus te komen.

_________________
Wat maakt het uit wat je naam is of wie je bent.
Het gaat erom wat je weet en wie je kent.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Groot Kerstcircus Den Haag
BerichtGeplaatst: vr sep 21, 2012 4:37 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Ben afgelopen winter geweest en heb me in de grote zo goed als uitverkochte tent prima vermaakt!
Sfeer en programma waren de moeite waard.

Maar ja, zoals jullie allemaal ondertussen wel zullen weten, ben ik msschien niet veel gewend....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Groot Kerstcircus Den Haag
BerichtGeplaatst: vr sep 21, 2012 5:14 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
ik ben wel een paar keer bij de première geweest, daar zag het er allemaal prima uit, De laatste keer waren er vanwege het barre weer enkele artiesten nog niet aanwezig.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Groot Kerstcircus Den Haag
BerichtGeplaatst: di sep 25, 2012 8:05 am 
Offline

Lid geworden op: do sep 06, 2012 12:54 pm
Berichten: 183
Twee jaar geleden dus. Het begon al bij binnenkomst chagerijnige en apatische medewerkers in het zwart gekleed.
Totaal sfeerloze grote voortent. Zeer slechte zitplaatsen waar je totaal geen beenruimte had.
Een orkest die geen noot gespeeld hebben en niets anders deden dan heen en weer lopen tijdens de voorstelling.
Slechts één of twee acts die de moeite waard waren. De dierennummers waren te triest om aan te zien.
Zelden heb ik de laatste jaren in welk circus dan ook dieren met zo'n matte en lusteloze uitstraling gezien als daar.
En dan de man die van dit alles nog een feest had kunnen maken de spreekstalmeester.
Edvard Niessing, nee die heeft het gewoon niet als spreekstalmeester. Op geen enkele manier kon hij het publiek enthousiast maken. Een waterval van flauwe grappen en opmerkingen hebben deze voorstelling niet tot het feest gemaakt waar wij met zijn allen op gehoopt hadden.

In diezelfde periode diverse andere circussen in ons land bezocht. Allemaal waren zij het bezoek meer dan waard en was er een gezellige circussfeer met een mooie voorstelling.

Nee dat Groot Kerstcircus in Den Haag zal ik zeker niet meer gaan bezoeken.

_________________
Wat maakt het uit wat je naam is of wie je bent.
Het gaat erom wat je weet en wie je kent.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Groot Kerstcircus Den Haag
BerichtGeplaatst: di sep 25, 2012 10:55 am 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Ik heb ooit het seizoensprogramma in Aachen bezocht en ook dat viel me ontzettend tegen, als je een beeld van Russisch Circus hebt dan moet je niet bij dit circus zijn.

Zaten wat leuke nummers tussen maar daar was het ook mee gezegd, en dan ook nog hoge entreeprijzen.
Mij zie je ook niet zo snel meer bij het Groot russisch staatscircus.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo nov 07, 2012 5:18 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
GROOT KERSTCIRCUS DEN HAAG LAAT WERELDSTERREN SCHITTEREN!

Let op! Slechts 21 shows: 20 – 30 december.



Een overrompelende show met glansnummers uit Amerika, Rusland, Afrika én China brengt het publiek op het Haagse Malieveld straks in een opperbeste kerststemming.

Uitbundige humor en zinderende spanning staan u te wachten in de 14de editie van Groot Kerstcircus Den Haag.



Onbekommerd lachen wordt het met het fenomenale Russische clownsduo Tkach. Doldwaze reprises waar het publiek menigmaal bij wordt betrokken (u bent gewaarschuwd!).
***



Vorig jaar brachten wij als Europese primeur een onwaarschijnlijk talent uit Ethiopië: de Queen Sheeba Girls. Zij maken nu een zegtocht over ons continent. Dankzij de fantastische samenwerking kregen wij toegang tot de nieuwe circuselite van dit Afrikaanse land. Maar liefst vijftien topartiesten worden exclusief vanuit Addis Abeba overgevlogen om u te betoveren met hun verbazingwekkende acts.



U ziet een verbluffende Afrikaanse uitvoering van de Russian Bar, Ikarische spelen en "gouden mannen" in handstandtableau's.


***

Jong en oud zullen genieten van een gemengde exotengroep van zebra's, kamelen, paarden en olifanten, gepresenteerd door de befaamde dierendresseur Bernhard Kaselowsky.


***

's Werelds beste luchtacrobaten maken spectaculaire zweefduiken tussen swingende palen. De fameuze Zhengzhou Flying Poles Group uit China brengt een nieuwe, zeer gewaagde circusdiscipline waarover u nog lang zult napraten.



De Zhengzhou Flying Poles Group uit Beijing werden in 2009 bekroond op het internationale circusfestival van Monte Carlo.
***



Op zijn schouder en voorhoofd laat Leo Costache een perche van 12 meter balanceren, beklommen door partner Vita, die op eenzame hoogte de meest huiveringwekkende stunts volvoert.


***

Tempo jonglage tezamen met acrobatiek. In een flitsende enscenering laat de Russische jongleur Vladimir Gumenuk zien waarom hij wereldwijd tot de beste in zijn categorie behoort.


***

Pure wereldklasse is het opreden van de Gerasymenko Brothers. Slapstick cascadeurs pur sang! In een waanzinnig hoog tempo en met een flinke dosis humor vliegen zij letterlijk boven én onder de tafel.




***

De Tsjechische hoge draadloper Ladislav Kaiser heeft absoluut geen last van hoogtevrees. Acht meter boven de verhoogde circuspiste bezorgt hij u met zekerheid het zweet in de handpalmen.


***

Met spectaculaire sprongen opent een groep Chinese hoepelduikers op grootse wijze de 140 minuten durende kerstshow op het Haagse Malieveld.


***

Hooggeëerd Publiek, Koninklijke Hoogheden, Excellenties, dames en heren, jongens en meisjes; uw spreekstalmeester en gastheer is Edvard Niessing!


***

Vanzelfsprekend wordt de show weer begeleid door het ballet van de Minsk Starlets.


***



Regie: Katja Smitt-Bondareva
***



Lijkt op zich een prima programma!
Zoals gezegd ben ik vorig jaar wel geweest, kennelijk als een van de weinigen, hoewel de tent wel zo goed als vol was (.....)!
En ze overdrijven niet, voor wie ze nog niet zagen: die Queen Sheeba Girls waren echt fabuleus!!
Ben wel benieuwd dus naar de nieuwe lading Ethiopiërs!
Dat ze hard konden lopen wisten we al, maar dat ze ook nog prachtige kunstjes kunnen vertonen was een verrassing!
Voor de plaatjes moet je op hun site zijn, via het kerstoverzicht van http://www.circusweb.nl.
Maar 1 dierennummer, dat vind ik dan wel weer een beetje jammer. Maar daar ben ik mij voor!
Ach, wilde mensen uit Afrika zijn misschien ook best leuk....

Sorry Yoshi, zag nu pas dat jij zo ongeveer hetzelfde ook al meldde, kreeg eerst een blanco pagina bij dit onderwerp!
En dat vond ik zonde.
Er staat overigens niet dat die Queen Sheeba Girls opnieuw komen. Zou van mij best mogen hoor! Zo goed waren ze wel!
En op de site staat ook nog dat het programma mogelijk nog uitgebreid gaat worden.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr dec 14, 2012 7:47 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Vanavond.extra lange koopavond met circusartiesten van t Haags Kerstcircus in Katwijk.Ieder jaar een happening, dus kom kijken.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 19, 2012 9:04 pm 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
tv west op bezoek bij kerstcircus den haag http://youtu.be/_P9OfJ2EpX8


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 19, 2012 9:11 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
rene schreef:
tv west op bezoek bij kerstcircus den haag http://youtu.be/_P9OfJ2EpX8


De plattegrond lijkt veel groter dan als je eenmaal binnen de tent ziet.
Ik ga morgenavond een kijkje nemen , die cascadeurs lijken me wel gaaf.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 19, 2012 9:29 pm 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
MartijnH schreef:
rene schreef:
tv west op bezoek bij kerstcircus den haag http://youtu.be/_P9OfJ2EpX8


De plattegrond lijkt veel groter dan als je eenmaal binnen de tent ziet.
Ik ga morgenavond een kijkje nemen , die cascadeurs lijken me wel gaaf.
dat viel mij ookal op iedere geval veel plezier


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 20, 2012 10:17 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Edvard Niessing gaat degen slikken.

http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/2 ... eel__.html

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr dec 21, 2012 11:28 am 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Groot Kerstcircus Den Haag

via ticketveiling had ik 2 Tickets voor 1 Euro gewonnen voor het Kerstcircus in Den Haag, dan is het nog eens leuk om naar een circus te gaan ;)
Dus donderdagavond naar de première op het Malieveld
De show was in orde waarbij enkele nummers het programma maakte, zoals de Cascadeurs waar het programma mee begonnen werd die als enig rekwisiet een tafel hadden. Daarnaast was de Afrikaanse Troupe erg goed met diverse acrobatische nummers, Vladislav Kaiser op de Hoogdraad wist zichzelf goed te verkopen en het gemixte exotennummer met paarden,kamelen,zebra's en een olifant was erg mooi. Ook de jongleur Sosman had een origineel nummer.

Het enige jammer was dat het dierennummer eigenlijk drie losse nummers in één waren, allereerst komen er zes kamelen binnen die gepresenteerd worden, deze gaan weg om vervolgens het exotennummer in de piste te zien waarna de olifant ook nog solo komt.
Er moesten wat trusbalken neergelegd worden voor het dierennummer maar zoveel werk is dat nu ook weer niet aangezien er ontzettend veel personeel rondliep.

Het grootste minpunt van de hele show waren de TicTac clowns , welke ook helemaal niet goed bij het publiek aankwamen.
Flauw en totaal niet grappig.

Enkele foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat een Houten klaas is dat zeg, tijdens de show zat hij aan een hangtafel op een kruk achterin de piste.... beetje vreemde ringmaster

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tot zover het Groot Russisch Staatscircus in Den Haag


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.