Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 20, 2024 1:43 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr nov 09, 2012 9:50 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
Kerst op Keukenhof 6 t/m 9 december 2012

Kerst op Keukenhof is een van de grootste kerstmarkten in Nederland en belooft dit jaar grootser en unieker te worden dan ooit. Kerst op Keukenhof zal van 6 t/m 9 december plaatsvinden bij Kasteel Keukenhof in Lisse. Dankzij talloze stands, kramen en chalets om te proeven, te beleven en te kopen kunt u urenlang genieten van de prachtig verlichte kasteeltuinen en de gezellige sfeer die bij kerst past.

Een bezoek aan Kerst op Keukenhof 2012 is het meest complete winterse dagje uit voor jong en oud. Naast de grote kerstmarkt kunt u een bezoekje brengen aan het prachtige kasteel, genieten van de vele sfeervolle kerstkoren en verspreid over het terrein genieten van verschillende warme en koude lekkernijen. Keukenhof staat synoniem voor bloemen en dankzij de overdekte Wintertuin krijgt u unieke doorkijk naar de lente met bijzondere bloeiende bloemen.

Ook aan de jonge bezoekers wordt uitgebreid aandacht besteedt met een echte ijsbaan, kinderboerderij, doe-activiteiten, een zweefmolen en een heus kerstcircus.

http://www.kerstopkeukenhof.nl

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr nov 09, 2012 11:38 am 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5418
Locatie: Belgie
Circus Etoile

O.a in het Programma:

- Poedelshow
- Graxy Puppetshow
- Buikspreken
- Muzikale clown
- Animal trickshow
- Klein dieren show
- Draaiende borden

Voorstellingen:

6 december: 13u, 14.30u & 16u
7 december: 13u, 14.30u & 16u
8 december: 13u, 14.30u & 16u
9 december: 13u, 14.30u & 16u


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za dec 08, 2012 8:17 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
Afbeelding

Vandaag de Keukenhof bezocht. Feeëriek verlicht allemaal, mooi wit sneeuwdek ook. Gezellige Kerstmarkt met veel leuke aanbiedingen en veel kraampjes met etenswaren en drankjes. Een aanrader om naartoe te gaan, vooral als je circusliefhebber bent en benieuwd naar Etoile.
Een doorgewinterde circusliefhebber zal er niet 100 kilometer voor om willen rijden maar in combinatie met de Kerstmarkt is het een superleuk uitje.
Wat het circus betreft: bovenstaand programma klopt van geen kant. Clown Ron Ronell animeert het programma van 40 minuten leuk aan elkaar, de kleintjes vonden het allemaal super, dolle pret in de tent. Marlon Ronell kwam op met wat simpele dierenacts die ook door het jeugdige publiek hogelijk werden gewaardeerd. Opvallend was het poedeltje dat doodsbang bovenop de veels te gladde bal stond te trillen met de staart tussen de pootjes.
Daarna een jongeman met de diabolo's. Hij werd aangekondigd als Freddy Kenton, de derde beste diabolospeler van Nederland. Het kan zijn dat ik het totaal verkeerd verstond natuurlijk, maar Freddy Kenton ken ik als een gentleman-jongleur en deze jongeman was geen gentleman maar eerder nogal sjofel gekleed.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 09, 2012 3:34 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Leuk, vooral die kerstmarkt.
Jammer dat het maar 1 weekend was!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 12, 2012 9:30 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
De heer Ronell heeft inmiddels contact met mij genomen, en achteraf de toestemming geweigerd om de foto's hier te plaatsen. Ik heb de link dus weggehaald. En die diabolospeler? Desgevraagd vertelde de heer Ronell mij dat zijn artiestennaam voor de gelegenheid Teddy Lenton was.... (of zo iets).

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 12, 2012 10:54 am 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
heuvels schreef:
De heer Ronell heeft inmiddels contact met mij genomen, en achteraf de toestemming geweigerd om de foto's hier te plaatsen. Ik heb de link dus weggehaald. En die diabolospeler? Desgevraagd vertelde de heer Ronell mij dat zijn artiestennaam voor de gelegenheid Teddy Lenton was.... (of zo iets).


Is er tijdens de voorstelling dan nergens omgeroepen dat fotograferen verboden is?
Een verbod achteraf vind ik een beetje vreemd, je hoort mensen vooraf te vertellen wat niet mag.

En jouw camera is nu ook niet één van de kleinste zover ik weet.
Ik vind het in ieder geval altijd iets waar een achterliggende zaak/probleem bij zit anders verbied je iemand geen foto's te maken/publiceren.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.