Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 7:30 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za dec 22, 2012 10:19 am 
Offline

Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:34 am
Berichten: 436
Locatie: Yerseke
gisteren bij de gala premiere geweest
en ik moet eerlijk zeggen
dit programma is gewoon top
de clowns zijn natuurlijk zowel muziekaal als met andere nummers uitstekend
kozakkenruiters formidabel
mr dalmatin ja wat kunnen we erover zeggen de meeste mensen zullen hem wel kennen iemand ooit een ponny zien headbangen?
hanstandnummers ook gewoon zeer sterk en goed
verder nog wat mensen die er het seizoen ook al bij waren zoals
ladderbalans en strakke draad
olifant betty
en de tijgers
kortom ben je in de buurt?
ga dan gerust kijken want deze show kan zo in de top 5 van beste shows van dit jaar

ik wens de mensen veel succes en bezoekers toe


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za dec 22, 2012 10:51 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Ik denk dat ik ga kijken, ook al ben ik niet in de buurt. Met de kerstaankleding zit het bij Alberto ook altijd goed.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za dec 22, 2012 11:20 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Ik ga er Tweede Kerstdag naar toe...

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za dec 22, 2012 5:29 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Hierbij een repo door tv vlissingen van de premier van het Groot Kerstcircus Zeeland
http://www.youtube.com/watch?v=ptOq_NDAGGE
Ziet er top uit allemaal!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za dec 22, 2012 6:22 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5362
Locatie: Belgie
Mooi filmpje !

Het programma lijkt zeker de moeite !
Ook de foyer ziet er zeer mooi uit.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za dec 22, 2012 6:54 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Circusboy schreef:
Het programma lijkt zeker de moeite !
Ook de foyer ziet er zeer mooi uit.
Trouwens ook gemakkelijk te bereiken vanuit d'n Belgiek

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 26, 2012 9:34 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Een fantastische fotoreportage van het Groot Kerstcircus Zeeland op http://samstegers.nl/fotografie/index.php?/category/117

Vandaag ben ik er geweest om de voorstelling te bekijken, en die is echt de moeite waard. Beetje dubbel gevoel om afscheid te nemen van de tijgers en de olifant, hoe ziet de circustoekomst er uit... De babytijgers die stonden opgesteld in een kooi voor de circusingang zagen er geweldig uit. Enorm gegroeid en een fantastische vacht. Het eczeem waar ze afgelopen jaar last van hadden was echt volledig verdwenen. In de voortent een geweldige kerstsfeer, zoals we al gewend zijn van dit circus. Een mooie aanwinst met een stuk of zes leuke kraampjes, van echt hout met prachtig krulwerk, geniaal vakwerk van de hand van decorateur Arnold Genefaas
Afbeelding

De voorstelling begon met twee sneeuwmachines in de spotlight, de sfeer zat er meteen goed in. Met twee oude bekenden van het afgelopen jaar Harald en Sharon Vasalo, waar je nooit genoeg van krijgt. Knap werk op zowel het strakke koord als het slappe koord, en de ladderbalansen. Gave muzikale clowns Di Lello met de Nederlandse Jenny, Afbeelding

Een verrassende act van mr. Dalmatin, die we ergens in t verleden hebben gezien in Kerstcircus Ahoy. Echt bijzonder, zoals zijn honden boven op de ponny's een estafette doen. Nieuw dit keer ook zijn zoontje, die een rocknummer laat zien, waarbij een pony aan t headbangen slaat. Echt grappig om te zien en geheel vernieuwd in vergelijking met vroeger. Natuurlijk waren er in zijn show ook Dalmatiers te zien. Prachthonden.
John Masson bracht ook een verrassing. Natuurlijk heb ik dit olifantennummer al diverse malen gezien bij Circus Renaissance. Eerst gepresenteerd door zijn vader, later vanwege ziekte van Mario werd het nummer overgenomen door zijn zoon John. In t begin van een geheel ander niveau, maar in de loop der tijd zagen we John supersnel groeien in zijn nieuwe rol. Complimenten, want hij overtrof vandaag op Tweede Kerstdag zijn vader zoals hij altijd op zijn best was. Zijn partner in deze act Selma ging vol vertrouwen op de grond liggen, en olifant Betty werd door de stem van John gecoached om over Selma heen te stappen. Dat is altijd even de adem inhouden voor t publiek. Afbeelding

Een bijzondere vermelding voor de Troupe Haraldas, met een ouderwetse Kozakkenact, doe het maar eens na. Ook een extra applaus voor de hand op hand acrobatiek van de krachtpatsers Andrzey en Tomasz. Gelukkig voor het Groot Kerstcircus Zeeland een bomvol circus, en op weg naar de uitgang kwamen wij al weer de bezoekers van de volgende voorstelling tegen. Het circus speelt nog 7 voorstellingen. Mensen die nog niet geweest zijn moeten beslist gaan kijken. Vaste bezoekers vonden allemaal dat deze voorstelling die van vorig jaar overtrof. In gesprek met mensen die ook te gast waren bij het Kerstcircus van Goes, die vergelijkingen maakten. Het kwam overeen met wat hier al eerder op t forum is gezegd. Ik denk dat de fantastische fotoreportage van Sam Stegers bovenin dit item gemeld alleszeggend is.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do jan 03, 2013 3:20 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Afbeelding

Op onderstaande link een impressie van de kerstsfeer bij Renaissance
http://www.circusforum.nl/album/displa ... play_media

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.