Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr apr 19, 2024 11:30 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 2:21 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
Ik ben benieuwd in welk Kerstcircus de echte liefhebbers terecht kunnen voor een rijk Kerstdecor.
Ik heb me gisteravond vergaapt aan de sfeer in Haarlem bij Herman Renz. Daarvoor was ik in Heilo bij Alex Sijm. Ook daar was het Kerstdecor dik in orde maar toch een tikkeltje minder overdadig dan in Haarlem.

En welk Kerstcircus doet er het minst aan om een Kerstsfeer op te wekken?
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 3:00 pm 
dit vind ik nou hetzelfde als vragen wat een kaartje van 10 euro kost en hoelaat de voorstelling van 15 uur gaat beginnen. :clown
Herman renz natuurlijk! En daarvoor hoef je niet eens alle circussen af te gaan, want het is nou wel algemeen bekend dat dit met afstand het mooiste circus is van de benelux.
Op de 2e plaats zou ik jaren geleden voor royal gekozen hebben, maar dat is imo zoals het er nu bij staat
mij geen 2e plek meer waard.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 3:23 pm 
Offline

Lid geworden op: di jan 05, 2010 8:47 pm
Berichten: 388
Sorry, Circus Herman-Renz-fans, maar de mooiste kerstsfeer heeft toch echt het Kerstcircus Nijmegen..... =o=

_________________
Echt circus ruikt naar paarden en houtkrullen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 3:48 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
Tijger schreef:
Sorry, Circus Herman-Renz-fans, maar de mooiste kerstsfeer heeft toch echt het Kerstcircus Nijmegen..... =o=
Foto's hier van zijn welkom. Misschien voor volgend jaar een verkiezing....

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 6:10 pm 
Offline

Lid geworden op: ma nov 21, 2005 1:03 pm
Berichten: 96
kijk maar eens op de website van het Groot Kerstcircus Zeeland honderden foto`s

www.grootkerstcircuszeeland.nl


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 6:28 pm 
Offline

Lid geworden op: zo feb 06, 2011 12:08 pm
Berichten: 104
CIRCUS HERMAN RENZ natuurlijk!

Onlangs hebben wij vrijkaartjes gekregen voor het kerstcircus Zeeland.
Nu ben ik de afgelopen dagen al naar diverse shows geweest en dus ook naar Herman RENZ in Haarlem.
van het weekend hebben we de afweging gemaakt, of naar kerstcircus Zeeland met de gratis kaartjes of naar Haarlem rijden (ik woon in Zeeland) en nog een keer naar Herman Renz gaan.
De vrijkaartjes liggen er nog!
HERMAN RENZ en niemand anders weet hoe je een circus presenteerd en ook in de kerstsfeer!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 6:56 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo mei 28, 2006 1:06 pm
Berichten: 217
Locatie: Papendrecht
Citeer:
De vrijkaartjes liggen er nog!


Dan heb je iets gemist.
In vlissingen is het helemaal kerst. vanaf de facade tot de finale.
Met zelfs een "echte" kerstelf.
Afbeelding

Kerstcircus zoals het hoort

_________________
May all your days be circus days


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 9:32 pm 
Offline

Lid geworden op: zo feb 06, 2011 12:08 pm
Berichten: 104
Zie mijn eerdere berichten over Renaissance, ben geen groot fan van dit bedrijf.
Aangezien ik in de buurt woon en werk ben ik wel langs de speelplaats gereden, waar de sfeerloze zeecontainers/kassa waren neergezet, het raakt mij gewoon niet.
Zou morgen zo weer naar Haarlem rijden i.p.v. die paar kilometers naar Vlissingen.
De laatste keer dat ik bij Renaissance was kregen mijn neefje en nichtje tranen in de ogen van de pisteboys/"clowns" en ik ook


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 10:57 pm 
Offline

Lid geworden op: do sep 06, 2012 12:54 pm
Berichten: 183
Nadat ik deze week diverse kerstcircussen bezocht heb valt mijn keuze op Circus Herman Renz in Haarlem.
Wat een prachtige kerstversieringen. Hier is absoluut nergens op bezuinigd. Vandaag ook naar de voorstelling geweest. Bommetje vol en een heerlijke kerstsfeer. Het begint al buiten met de kerstversieringen en kerstbomen.
Tja en het programma veruit het beste van alle kerstcircussen die ik bekeken heb.

_________________
Wat maakt het uit wat je naam is of wie je bent.
Het gaat erom wat je weet en wie je kent.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 31, 2012 9:41 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Bij Circus Renaissance zijn alle ornamenten en stalletjes van echt hout en houtsnijwerk, volgens mij is het bij Circus Herman Renz meer plastic-achtig, hoewel ik denk dat de meeste mensen daar doorheen kijken. Het ziet er beiden heel mooi uit. Verder is het onderwerp wie het meest kerstige circus heeft natuurlijk weer vragen om veel discussie, circusfans van bepaalde circussen zijn niet eens nieuwsgierig naar andere circussen, rijden er liever 200 km voor om, om vooral geen vooringenomen standpunten te hoeven veranderen.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 31, 2012 12:43 pm 
gera schreef:
Bij Circus Renaissance zijn alle ornamenten en stalletjes van echt hout en houtsnijwerk, volgens mij is het bij Circus Herman Renz meer plastic-achtig, hoewel ik denk dat de meeste mensen daar doorheen kijken. Het ziet er beiden heel mooi uit. Verder is het onderwerp wie het meest kerstige circus heeft natuurlijk weer vragen om veel discussie, circusfans van bepaalde circussen zijn niet eens nieuwsgierig naar andere circussen, rijden er liever 200 km voor om, om vooral geen vooringenomen standpunten te hoeven veranderen.


Ik zie hier in dit topic anders geen discussie, maar wel een vooringenomen standpunt jegens circusliefhebbers. 8)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 31, 2012 12:54 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
circusfan schreef:
gera schreef:
Ik zie hier in dit topic anders geen discussie, maar wel een vooringenomen standpunt jegens circusliefhebbers. 8)
Ik moet zeggen dat mijn wenkbrauwen fronsen als ik lees dat iemand de kaartjes voor Renaissance ongebruikt laat liggen terwijl die er vlak bij woont. Een beetje circusliefhebber gaat gewoon, al is het maar uit nieuwsgierigheid naar de Kerstsfeer (waar dit topic over gaat)

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 31, 2012 1:08 pm 
heuvels schreef:
circusfan schreef:
gera schreef:
Ik zie hier in dit topic anders geen discussie, maar wel een vooringenomen standpunt jegens circusliefhebbers. 8)
Ik moet zeggen dat mijn wenkbrauwen fronsen als ik lees dat iemand de kaartjes voor Renaissance ongebruikt laat liggen terwijl die er vlak bij woont. Een beetje circusliefhebber gaat gewoon, al is het maar uit nieuwsgierigheid naar de Kerstsfeer (waar dit topic over gaat)


Je quote mijn tekst, maar ik woon niet in zeeland, nog in de buurt van renaissance, en vind ik aan de hand vd foto's die ik heb gezien, het er erg mooi en sfeervol uitzien.
Wat mij betreft een goede 2e plaats na herman renz, alleen ben ik no benieuwd naar het circus in nijmegen, want dat zou er ook mooi uitzien als ik een forummer moet geloven.
Nou nog wachten totdat iemand met foto's komt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 31, 2012 1:16 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Of toch maar gewoon ZELF gaan kijken!

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 02, 2013 6:50 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
Vandaag op de laatste speeldag te gast geweest bij Renaissance in Vlissingen. Ik dacht dat Herman Renz de kroon spant qua kerstsfeer, maar Renaissance doet er echt niet voor onder. Moderne kerstsfeer bij Herman Renz en nostalgische kerstsfeer bij Renaissance. Kwestie van smaak wie de "winnaar" is. Wat mij betreft geeft de finale met echte sneeuw (sneeuwmachines in de nok) de doorslag voor Renaissance. En Renaissance heeft zeker de mooiste kerstboom.
Foto's volgen nog.

Verder waren de Di Lello's vertrokken, zij werden deze ene dag vervangen door de Stoliarovs.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.