Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do apr 18, 2024 11:06 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr nov 29, 2013 1:00 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Wij moeten helaas mededelen dat de act van de CIRKUS CIRKUS TROUPE geannuleerd is. de CIRKUS CIRKUS TROUPE zo eigenlijk morgen aan het programma mee werken maar zal helaas niet aanwezig zijn tijdens het 3e programma van het 1ste Miniatuur-Circusfestival


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr nov 29, 2013 1:30 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
En ook het tweede programma staat nu online: http://www.youtube.com/watch?v=YDgtMkOU ... e=youtu.be


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr nov 29, 2013 3:51 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Citeer:
Wij moeten helaas mededelen dat de act van de CIRKUS CIRKUS TROUPE geannuleerd is. De CIRKUS CIRKUS TROUPE zo eigenlijk morgen aan het programma meewerken maar zal helaas niet aanwezig zijn tijdens het 3e programma van het 1ste Miniatuur-Circusfestival.


Ja,ja, ik zie het al wel. In het klein is het al net zo als in het groot! Acts beloven die dan op het laatste moment de voorkeur aan een beter contract elders geven.
Maar wel eerst melden dat ALLE artiesten inmiddels aanwezig zijn en druk aan het repeteren....
Of is er iets ergs gebeurd? Dat zou nog kunnen.
We blijven uiteraard wel nieuwsgierig naar de reden van hun afwezigheid!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr nov 29, 2013 4:36 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Nou, die tweede dag was ook wel weer genieten!
Hier en daar het programma aangepast, in goed overleg neem ik aan.
Sterke muziek bij de roofdierenact van Giovanni Bolero.
Mooi link bij het luchtballet van Flying Circo: bijna knalde hij met zijn hoofd tegen de licht-/tentmast!
Gelachen om de clowns, ondanks de wat afgezaagde klapact toch een leukere presentatie dan gisteren.
Dan waren ons paarden beloofd en dat werden exoten! Geen enkel bezwaar, en dat kan dus prima samen: Arabieren en dromedarissen. Want ze komen uit dezelfde streken en de muziek was daarop prima aangepast.
Alleen was ons Joana Jamara beloofd, en ik hoorde de spreekstalmeester denk ik toch Bolero noemen. Mevrouw Bolero die haar man vergezelde?
Het krachtpatsende Trio Barlli had best wat langer in beeld gemogen!
Ha, wat me nog opviel. Rechts in het publiek, naast de mast, een meneer met een witte bodywarmer. Die heeft dus echt maar weinig van de voorstelling gezien: hij is een en al oog voor de cameraploeg! Moet haast wel familie zijn van de cameraman of -vrouw!

Wat mij ook dit keer opviel: opnieuw deed geen dier een hoop! En dat hoop ik altijd wel....
Ik zal uitleggen waarom.
Als kind had ik een platenboek over het circus. Geen echte mensen en dieren, maar poppen die gefotografeerd waren.
En wat vond ik het allermooiste, welke pagina moest ik iedere dag zien: die waarop een olifant een grote hoop deed (kleine kunnen ze niet eens...) en dan die pistejongens met een veger en blik (ofzo) komen om dat weer op te ruimen.
Dat is waarschijnlijk de eerste keer dat je als kind leert dat niet alles altijd maar perfect gaat en er ook wel eens wat mis kan gaan. En dat je je daarvoor niet hoeft te schamen, want binnen de korstste tijd is het probleem weer opgelost!

Wie weet morgen, bij de olifanten.......

(En ik weet intussen ook wel dat dompteurs hun dieren voor de voorstelling buiten laten plassen of poepen, zeker bij olifanten, die je dat vrij eenvoudig kunt leren op commando te doen.....)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za nov 30, 2013 3:59 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Wij moeten helaas melden dat de uitzending van 30 november pas op 4 december uitgezonden wordt!! In verband met de opnames die nog gemonteerd moeten worden. Wij hopen op u begrip.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 01, 2013 3:20 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Niet te hopen dat er iets ernstigs is gebeurd waarvan de beelden ons niet mogen bereiken.....
Niet leuk hoor, nog drie nachtjes in angstige spanning!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 02, 2013 5:52 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
hierbij de link speciaal voor circusmeisje hebben wij zo snel mogelijk het programma van 30 november online gezet
Link: http://www.youtube.com/watch?v=nfgIfPD9 ... e=youtu.be


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 02, 2013 5:55 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Helaas pindakaas, nu geen tijd meer om te kijken! Maar ik slaap nu wel een stuk rustiger vannacht!
Je wilt niet weten wat ik me allemaal in m'n hoofd haalde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 04, 2013 5:01 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Nou, daar gaan we opnieuw. Gisteren een uitgebreide reactie geschreven, komt er een telefoontje tussendoor: weg verhaal!
Ja hoor, dom en eigen schuld, ik weet het!

Eerst nog even over de ernstige zorgen die ik me maakte over het uitstel van de uitzending. Je wilt niet weten wat ik allemaal bedacht! Van plotselinge stroomuitval of een computerstoring, -zoiets komt zelfs bij de NOP voor en dan storen onze nationale zenders of gaan helemaal op zwart- tot uitgebroken olifanten. Die voor het laatst gesignaleerd waren in de omgeving van Wichmond, daardoor geheel ten onrechte in verband werden gebracht met een Duits circus dat daar onlangs stond, en nu waarschijnlijk doelloos door de bossen doolden rond Vorden. Een grote klopjacht zou moeten worden georganiseerd.....
Of een grote landelijke boycot, omdat via de geruchtenmachine was uitgelekt dat bezoekers voorafgaande aan de voorstelling op de foto konden met een kennelijk drugsverslaafd aapje..... Dit laatste is overigens volledig voor rekening van de activisten! Bezoekers, die nu door demonstranten zelfs verhinderd werden de tent te betreden.....
Of een echte storm die de anders zo stevige circustent met de grond gelijk had gemaakt.....
Ja, werkelijk een storm, o nee, stroom van geruchten hield mij uit mijn slaap!

Gelukkig, geen van al deze nachtmerries werd bewaarheid: de voorstelling verliep wederom vlekkeloos!
Wel een wat beperkt programma, maar het moet kwa tijd allemaal ook maar kunnen.
De diverse onderdelen:
Het Duo Bosto met een uiterst knappe act -Ikarisch of Irakees, wat maakt het uit- met name omdat die uitgevoerd werd vanaf een stoel! Ik geef het je te doen!
Gabi Carlo met een prachtige vrijheidsdressuur, die haar Arabieren bovendien ook liet walsen!
De Balalo Clowns die vooral de lachers op hun hand kregen vanwege hun teksten. Wel jammer dat hun autootje tot aan het einde compleet bleef, volgens mij horen daar toch onderdelen vanaf te vallen...
Dan het olifantennummer van Gerard Carlo (toch niet de zoon van Monte?). Beetje jammer: olifanten is meervoud en ik telde er toch echt maar één. Weliswaar een hele fraaie Afrikaan, die het wel meer dan uitstekend deed overigens.
Het Trio Gagia. Voortreffelijk! Ik geef het je te doen: op je hoofd een trap op en af met iemand staand op je voeten!
Van mij hadden ze dan ook best mogen winnen!
Maar de vakjury besliste anders en het dit keer in een sportieve outfit gestoken prinsesje mocht Gabi en Gerard Carlo in het zonnetje gaan zetten.
Handig voor het miniatuurwereldcircus YB volgend jaar, want volgens mij waren dat wel twee acts!
Met hen onder contract loopt daar het programma al lekker vol!
Ach, zo snijdt het mes in de circuswereld wel vaker aan meerdere kanten.....

En zag ik dat nu goed? Grepen de voortreffelijke spreekstalmeester en het leuke prinsesje bij het verlaten van de tent niet bijna elkaars hand?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 11, 2013 12:37 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Miniatuur-Kerstcircus Yoshi Berends 2013/2014: Programma Oh Dennenboom

Opening Show: Oh Dennenboom, En kerstboom staat stil en verlaten in de piste. Maar dan komen een voor een de artiesten in de piste en openen het programma

Mis Claudia: Antipode, liggend op een stoel manipuleert Mis Claudia voorwerpen met haar handen en voeten door de lucht.

Yoshi Berends: Groot en Klein, Ook circusdirecteur Yoshi Berends presenteert tijdens het Kerstcircus een nieuwe act. En groot paard en een kleine pony verschijnen in een vrijheids dressuur in de piste. In de circuswereld noemt men dit een Groot en Klein.

Duo Solero: Trapeze, Het Duo Solero zorgt voor spanning en sensatie onder de circuskoepel met een bloedstollende trapeze act.

The Royal Family: Honden, Geiten en Ezel, The Royal Family brengt een prachtig kleindieren nummer met Honden, Geiten en een Ezel Een hele vrolijk act die zeker bij kinderen in de smaak valt maar ook bij volwassen.

Trio Barlli: Handstand Acrobatiek, Dit trio won de eerste prijs op het Miniatuur-Circusfestival en betovert het publiek met een Handstand Acrobatiek.

PAUZE

Levi Berends: Leeuwen Dressuur, drie prachtige leeuwen worden in een human dressuur voort gebracht door dierentrainer Levi Berends.

Duo Solero: Boogschut Act, Weer een act van hoog formaat van het Duo Scholl. In deze act deinst dit Duo niet terug voor de gevaren en een Peil en Boog.

The Balalo Clowns: Komische Taxi, Goede clowns zie je bijna niet meer maar The Balalo Clowns weten dat goede clownerie meer is dan alleen maar grappen maken.

Mis Claudia: Kracht Acrobatiek, Kracht en Acrobatiek zijn de combinatie van de bijzonder krachtacrobatiek van Mis Claudia.

The Royal Family: Olifant en Kamelen, De afsluiter van het programma zijn de olifant en de kamelen van The Royal Family. En wereld nummer met veel aanzien in de circuswereld. Wij zijn bijzonder trots deze family in de piste te hebben.

GRANDE FINALE, Alle artiesten komen in de piste voor een feestelijke Finale.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 11, 2013 12:55 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Ook de website is in Kerstsfeer: http://www.miniatuurcircus-yoshiberends.nl/


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 11, 2013 5:04 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Waar heel wat circussen een voorbeeld aan kunnen nemen: toch nog leeuwen met de Kerst in Nederland!
Gepresenteerd door niemand minder dan de bekende dompteur Levi Berends, een snel stijgende ster in binnen- en buitenland!
Om nog maar te zwijgen van The Royal Family! Mooi programma!

Afbeelding


Citeer:
Miniatuur-Kerstcircus

Ook deze kerst zal het Miniatuur-Kerstcircus Yoshi Berends weer plaatsvinden.
U kunt genieten van een internationaal circusprogramma in een fantastische kerstsfeer.
Acrobaten, Paarden, Clowns, Leeuwen, een Jongleur en Exotische Dieren, u ziet ze allemaal bij het Miniatuur-Kerstcircus Yoshi Berends.
Vanaf 20 december te bekijken op YouTube.
Dus kom ook naar het mooiste Kerstcircus van Nederland!
Komt Dat Zien!


Dat worden dan weer slapeloze nachten tot de 20e.......!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 18, 2013 6:31 pm 
Offline

Lid geworden op: di feb 05, 2013 8:20 pm
Berichten: 169
Locatie: Noordwijk aan zee. Nederland
Wanneer komen er eigenlijk weer filmpjes van het kerstcircus :?:

_________________
The Show Must Go On! :clown


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 19, 2013 10:35 am 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Vanaf 24 december komt het hele programma online. En ja circusmeisje het is weer uitgesteld maar ik moet alles nog maken dus daarom 4 dagen laten.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 19, 2013 2:36 pm 
Offline

Lid geworden op: di feb 05, 2013 8:20 pm
Berichten: 169
Locatie: Noordwijk aan zee. Nederland
Oke! :clown

_________________
The Show Must Go On! :clown


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.