Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 10:09 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di feb 05, 2013 11:52 am 
Offline

Lid geworden op: zo feb 05, 2012 9:28 pm
Berichten: 396
Wat me nou ook opvalt: iedereen doet ook zaagsel in de piste.

echt grappig om te zien! Aangezien ik een opa had die schrijwerker was had ik meer dan zaagsel genoed en lag er in mijn piste ook echt zaagsel ja.
ook leuk om te zien dat iedereen zowat alles wat op een circuswagen leek er bijsleurde.

_________________
Mario Rutelli: weissclown, clown blanc, witte clown musical


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma feb 11, 2013 4:36 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Het hele programma CIRCUS VAN NU 2012 is nu te bekijken op youtube!!! Link: http://www.youtube.com/watch?v=X-KXzyYYauY Groeten aan iedereen: Yoshi Berends


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma feb 11, 2013 11:20 pm 
Offline

Lid geworden op: di okt 30, 2012 1:43 pm
Berichten: 18
Locatie: Ieper,België
Ik zal maar ook een miniatuurcircus starten voor het winter seizoen? Want ik ben echt niet akkoord met dat verbod in Nederland!! Ok , ik ben misschien nog 13 jaar , maar ik ga liever m'n vader vragen 200-300 km rijden om een voorstelling met wilde dieren te zien , dan hier bij Bouglione of Zavatta (Ik vind dat ook mooi , alleen ga ik toch liever naar Herman Renz , Belly Wien of Renz Berlin) Maar wat dit betreft , het circus is mooi gemaakt , en hopelijk dat volgend seizoen of in het winterseizoen wilde dieren nog eens voorkomen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di feb 12, 2013 12:10 am 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Beide Bougliones in België hebben dit jaar verschillende dieren bij :)
Firmin zelfs ook een "wild" dier ofja 2


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di feb 12, 2013 2:50 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
GROOT NIEUWS NA DE VELE RECATIE’S OP DAT WE NIET MEER MET WILDE DIEREN GAAN REIZEN HEEFT DE DIRECTIE BESLOTEN OM DIT TOCH TE DOEN. VANAF 31 FEBRUARI PRESENTEERT HET MINIATUURCIRCUS YOSHI: CIRCUS NOSTALGIA MET WILDE DIEREN!!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr feb 15, 2013 9:07 pm 
Offline

Lid geworden op: di okt 30, 2012 1:43 pm
Berichten: 18
Locatie: Ieper,België
Oef!! Ik kan dat plan maar ff uitstellen dan... :D Leve Yoshi die nog gaat optreden met wilde dieren. :clown

P.S.

Ik heb een mail gestuurd , misschien dat sommigen dat ook hebben gedaan , maar ik heb het idee voor een circus thema naar Lego gestuurd.
Hopelijk doet Lego dit ook eens. :clown


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr feb 15, 2013 9:31 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Zoiets :mrgreen:

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr feb 15, 2013 9:32 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Ik zou nog het nummer van die Lego doos melden waarmee je een circus en enkele figuren kunt maken: 4496 (Creator, dus "gewone" Lego). Met Google is zelfs de handleiding te vinden.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr feb 15, 2013 9:33 pm 
Offline

Lid geworden op: di okt 30, 2012 1:43 pm
Berichten: 18
Locatie: Ieper,België
MartijnH schreef:
Zoiets :mrgreen:

Afbeelding


Ok , ik zou misschien eens beter meer naar andere Lego bouwers gaan kijken... :D


Laatst gewijzigd door Klomp op vr feb 15, 2013 9:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr feb 15, 2013 9:34 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
HERFSTcircus aan de kleur van de bomen te beoordelen ;-)

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr feb 15, 2013 10:44 pm 
Offline

Lid geworden op: di okt 30, 2012 1:43 pm
Berichten: 18
Locatie: Ieper,België
Mario Rutelli schreef:

Kan ik er iemand zijn kinderen mee blij maken: het mag van de echte eigenaar weg. En als je dat nu in de winkel nieuw gaat halen dan schrik je behoorlijk van de prijs!!



Heb je die dingen nog? Ik ben anders wel geïnteresseerd.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma feb 18, 2013 12:09 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Het presbericht van ons programma: CIRCUS NOSTALGIA met wilde dieren :wink:

Na het succes van CIRCUS VAN NU komt het Miniatuurcircus Yoshi Berends in 2013 terug met een gloed nieuw programma. U kunt weer gaan genieten van echt circus is onze prachtige circustent. Die dit jaar helemaal is vernieuwd. Onze nieuwe lichtinstalatie en osn live orkest zorgen voor een echt circus gevoel.

Aan het programma werken mee: The Balalo Clowns: Clownerie – Yoshi: Dressuur met paarden en pony’s – Duo Parijs: Omkleed Illusies - Mis Claudia: Stoelen Balans en kracht acrobatiek - Amanda Falco: Wonderolifant - Troupe Berlin: Vliegende Trapeze - Fredi Munster: Roofdieren Dressuur - Trio Mostofo: Springplank - Grande Finale

Ook nog een link naar de promofilm: https://www.youtube.com/watch?v=V6uQvD6 ... yQ&index=1

Groeten aan iedereen: Yoshi Berends (Directeur Miniatuurcircus Yoshi Berends)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di apr 02, 2013 4:12 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Twee video's met vier act's uit ons nieuwe programma CIRCUS NOSTALGIA.

Opening Show en Paarden Dressuur: http://www.youtube.com/watch?v=KvajVXJUSJE

Omkleed Illusies en Clownerie: http://www.youtube.com/watch?v=b0f7G3Ot ... e=youtu.be

Veel kijk plezier. Gr Yoshi


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za mei 04, 2013 8:33 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
!!!PERSBERICHT!!!
Het Miniatuurcircus Yoshi Berends presenteert van 6 juli tot en met 24 augustus Het Miniatuurcircus Yoshi Berends Openlucht Tournee. In de openlucht zal een prachtig circusprogramma opgevoerd een aangepast programma speciaal voor in de openlucht. Alleen de sfeervolle artiesteningang onze tribune's en piste zorgen tijdens het openlucht tournee voor de circus sfeer. Natuurlijk is er ook een prachtig programma samen gestelt maar wel iets minder uitgebreid dan anders. Zo dat zo veel bezoekers onze voorstellingen kunnen bezoeken. Directeur Yoshi Berends is er in geslaagd een prachtig programma samen te stellen.

Zo kunt u gaan genieten van de vrolijke zeeleeuwen van Steven Presto. Ook ziet u een prachtige antipode van Mis Claudia. Kracht Acrobatiek wordt verzorgt door Duo Scholl. Een kleine pony en een grote paard zullen de piste betreden met Yoshi Berends in een grote en klein. Natuurlijk is er ook een Clown. U zult zich zeker vermaken met Clown Gogo. En nog veel meer artiesten Het programma zal gewoon begeleid worden door ons live orkest. Het programma wordt voor het eerst gepresenteerd door Yoshi Berends

!!!!Met regen gaan de voorstellingen niet door!!!!!

Meer info verschijnt binnenkort hier op onze website.

Tot ziens bij het Miniatuurcircus Yoshi Berends openluchttournee 2013


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo jun 09, 2013 5:57 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Heb afgelopen vrijdag mijn Miniatuurcircus buiten in de tuin opgebouwd. Hierbij een foto reportage. Groeten Yoshi.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.