Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 27, 2024 3:43 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di aug 14, 2012 10:25 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Het is intussen traditie geworden. Halverwege de tournee de première in Amsterdam groot en groots aanpakken. De show kennen we al. Maar hier komen BN-ers, BF-en, BC-en en BC-en bijeen voor een groot en gezellig feest. Wat BN-ers zijn hoeft geen nader betoog. Al zijn het voor mij toch echt onbekenden. Ik moet dan ook bekennen: ik heb geen TV. Ja goed gelezen: ik heb geen TV. Nee ik woon niet in de Biblebelt en nee ik ben katholiek van origine. Dus daar ligt het niet aan. BF-en zijn Bekende Forumleden. BC-en bekende circusvrienden maar ook bekende circusmensen. Die soms ook BN-er blijken te zijn. Getuige de fotografen die Milko en Anneke zowat besprongen... Ik ben er maar van uit gegaan dat hoe meer fotografen boven op iemand springen, hoe meer BN-er hij of zij is...

Afbeelding

BC-en en BN-ers:
Afbeelding

Paparazzi in overvloed
Afbeelding

Het maatje van Johan Vlemmix (hoera voor Wikipedia, kan ik de naam tenminste goed spellen 8) )
Afbeelding

BN
Afbeelding

BN
Afbeelding

"glazen dildo"
Afbeelding

BN
Afbeelding

BN
Afbeelding

BC-
Afbeelding

BF-Afbeelding

BC-
Afbeelding

BC
Afbeelding

BC
Afbeelding

BC-/BF-
Afbeelding

BN
Afbeelding

BN
Afbeelding

BN
Afbeelding

BN
Afbeelding

BC
Afbeelding

BN
Afbeelding

paparazzi
Afbeelding

BN
Afbeelding

paparazzi
Afbeelding

volle bak
Afbeelding

BN
Afbeelding
Wat ziet die er beroerd uit. Dat wordt nooit een astronaut. Laat staan rolschaatsacrobaat...

BC/BN/BF
Afbeelding

BN/BN/BF
Afbeelding

En toen begon het feest in de voortent. Met orkest en partycatering. Daar heb ik geen foto's van gemaakt. Geen flitser en dus niet echt de omstandigheden om er iets te schieten.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di aug 14, 2012 10:54 pm 
Offline

Lid geworden op: za apr 18, 2009 5:36 pm
Berichten: 225
Locatie: Eindhoven
Hele mooie foto's Ron!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo aug 15, 2012 9:42 am 
Offline

Lid geworden op: di jan 05, 2010 8:47 pm
Berichten: 388
He Ron, ik heb wel een TV (tegenwoordig zelfs een hele grote), maar ik herken alleen maar de voorzitter van de VNCO en de directie van het circus.
De rest zegt mij niets, en dat komt waarschijnlijk omdat ik niet naar de bagger van de commerciele omroepen kijk.
Dezelfde on-herkenbaarheid van de "prominenten" had ik ook al bij een gala-uitvoering van Circus Renaissance. Een breeduit in beeld voorkomende gezette man kon ik herkennen, mede omdat hij kort daarvoor een tijd had vastgezeten na te zijn opgepakt door de FIOD.

Waarmee ik tevens wil aangeven dat als circussen een premiere met een rode loper geven, en daarbij fotografen uitnodigen, zij er beter aan doen eens kritisch te kijken naar wie zij uitnodigen. Niet dat er nu bij CHR een van criminaliteit verdachte tussen zat, maar ik denk dat het publicitair beter is (want daar gaat het tenslotte om) een paar kleuterklassen uit te nodigen, dan zelfbenoemde 'BN-ers' die hopen op die manier weer eens in een roddelblaadje terecht te komen.

_________________
Echt circus ruikt naar paarden en houtkrullen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo aug 15, 2012 9:53 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Ach,

Als je de kranten wilt halen dan moet je "nieuwswaardige personen" uitnodigen. Iemand die zo uit de Bijlmerbajes de rode loper op gaat haalt in ieder geval de kranten. Zelf herkende ik (uiteraard) Milko en Anneke, en mensen van de VNCO, Vrienden van Circus Herman Renz en enkele leden van de Club van Circusvrienden. Van die laatstgenoemde club was geen enkel redactielid of bestuurslid aanwezig. "De Piste" had dan ook al een goede recensie geschreven over de voorstelling in Oss. Daar was het hele bestuur en de redactie wel aanwezig. Want hun interesse gaat toch echt uit naar het circus. En niet naar het "circus" er om heen.

Het levert in ieder geval veel publiciteit op. En nog belangrijker: al die negatieve publiciteit vanuit wddtu en een van de vier afdelingen van de DierenBescherming komt in de schaduw te staan. Met als gevolg volle tenten voor Circus Herman Renz. En daar gaat het toch om?

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo aug 15, 2012 10:03 pm 
Offline

Lid geworden op: za apr 18, 2009 5:36 pm
Berichten: 225
Locatie: Eindhoven
Vandaag naar Circus Herman Renz in Amsterdam geweest. Ze stonden weer prachtig opgesteld dit jaar met 3 tenten!
De dieren hebben ook grote verblijven!
Het was erg warm buiten maar binnen in de tent was het goed te doen vanwege de verwarming genertoren die fentilatie gaven.
Nu wat foto's van het circusterrein en de voorstelling.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit was het vanuit Amsterdam.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo aug 15, 2012 10:55 pm 
Offline

Lid geworden op: zo feb 05, 2012 9:28 pm
Berichten: 396
Je zal die twee dragqueens maar voor je hebben op de tribune: de volgende twee rijen zien helemaal niks meer.

Nou kijk ik echt vrij veel nederlandse TV en ben mee op het vlak van Nederlandse muziek en toneel enzo
maar buiten Johan Vlemmix ( en Milko uiteraard) -heb ik er geen een van herkend.

_________________
Mario Rutelli: weissclown, clown blanc, witte clown musical


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do aug 16, 2012 10:58 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Die twee dragqueens zaten keurig op de tweede rij van de voorste loge. Daar ontneemt hun hoofdtooi geen enkel uitzicht op de piste. De regiecabine zit bij Herman Renz zo hoog dat de regisseur en de volgspots er ook geen hinder van hebben. Het wordt een ander verhaal als er heel veel mensen met zo´n extra etage komen.

PS: Ze maakten promotie voor "De Hartjesdagen". Een waar volksfeest op De Zeedijk in Amsterdam. Een vorm van carnaval maar dan in de sfeer van transformatie. De vrouw met de grote blonde pruik is een man in deze fraaie kleding. Mannen gaan als vrouw gekleed en andersom. En het is er altijd zeer gezellig.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr aug 17, 2012 11:17 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
Maandagavond ook aanwezig geweest bij de Amsterdamse Premiere van "Sensations" vHerman Renz. Een groot aantal bn-ers zagen samen met een grote groep pers de show en borrelde nog door tot in de late uurtjes. In diverse media zijn al lovende woorden geschrevean Circus n over het top programma van dit seizoen en dik verdiend natuurlijk!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er komt meer.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr aug 17, 2012 11:23 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tot zover voor nu.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.