Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel wo mei 01, 2024 3:01 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Herman Renz in Tilburg
BerichtGeplaatst: do mei 30, 2013 11:01 pm 
Offline

Lid geworden op: vr dec 09, 2011 5:00 pm
Berichten: 179
Met veel plezier Viva Niño gezien in Tilburg. Ik was zeer onder de indruk van jongleur François Borie. Hij is niet alleen technisch heel goed, maar zijn act heeft ook een heel mooi tempo en mooie melodie. Hij weet echt een band met het publiek op te bouwen. Hier ziet u hem in actie bij Bouglione:

http://www.youtube.com/watch?v=Wdlqf0wL ... detailpage


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz in Tilburg
BerichtGeplaatst: za jun 01, 2013 1:24 pm 
Offline

Lid geworden op: vr dec 09, 2011 5:00 pm
Berichten: 179
Over een klein feit was ik verbaasd bij mijn bezoek. Ik ging op donderdagmiddag naar het circus om mijn vaste aanstelling te vieren, en betaalde met twintig euro voor een kaartje. Vervolgens kreeg ik tien euro terug; men hier die middag een kortingsactie. Nu ben ik groot voorstander van 'alle waar naar zijn geld', dus ik verwacht dat ik voor een goed circus zoals Herman Renz ook een corresponderende prijs betaal. Nu echter had een A-merk als Renz een lagere toegangsprijs dan een niet-A-merk als Barones, dat 17 euro vroeg.

Is de lage prijs terug te voeren op de dag (donderdag), net zoals filmhuizen op maandag korting geven omdat het anders erg leeg is in de zaal? Of had Renz hier beter niet met de prijs kunnen stunten omdat men een A-merk is? De kortingsactie stond niet met enorme letters op posters en standees e.d. Uit diverse studies (o.a. conjunctmeten) komt weinig bewijs voor het effect voor kortingsacties, maar dit soort onderzoek naar consumentenvoorkeuren in hypothetische situaties (waarbij ze alleen een vragenlijst invullen, maar nog niet daadwerkelijk hun portemonnee hoeven te openen) kan andere uitkomsten opleveren dan kortingen in werkelijkheid doen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz in Tilburg
BerichtGeplaatst: za jun 01, 2013 2:24 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
cedric schreef:
Is de lage prijs terug te voeren op de dag (donderdag)
ik zou zeggen: vraag niet hoe het kan maar profiteer er van :clown
maar als je bij de tourinfo kijkt op hun website dan zie je dat donderdagen inderdaad kortingsdagen zijn. meer circussen experimenteren met zo'n soort actie in de vorm van familiedagen etc.
Als je met een flink gezin komt dan kan het best wel profijtelijk zijn te letten op kortingsacties.

overigens proficiat met je vaste aanstelling =o=

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz in Tilburg
BerichtGeplaatst: za jun 01, 2013 3:00 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Hierbij een korte repotage uit Tilburg: http://www.youtube.com/watch?v=nhJhg5Cr8Tc


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.