Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 3:15 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr feb 28, 2014 2:00 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Circus Herman Renz presenteert in 2014: MIRACLES

De nieuwe Herman Renz-productie draagt de naam 'Miracles'. In de circusshow vol wonderen stralen internationale topartiesten in een 2 uur durend spektakel.

Fonkelnieuwe show 'Miracles’ - Circus Herman Renz is één van de weinige circussen, die elk jaar een fonkelnieuwe circusshow presenteert. ‘Miracles’ is de circusshow vol wonderen, waarmee Circus Herman Renz in 2014 door heel Nederland tourt.

In ‘Miracles’ stralen internationale topartiesten met de meest wonderlijke circusacts! Het spektakelstuk wordt begeleid door een live orkest en is aangekleed met kleurrijke kostuums en een betoverende lichtshow.

Wonderlijk circus - Miracles! brengt het beste op circusgebied in een 2 uur durende show. Wat te denken van ‘Trio Bokafi,’ verbluffende acrobaten die met een springplank voor duizelingwekkende stunts zorgen. Of 'Duo Chanty', dat gewapend met kruisboog en werpmessen voor sensatie zorgt. Maar er zijn ook bijzondere paarden gepresenteerd door 'Michel Jarz', koorddanseres 'Gabriela' zorgt voor een passionele dans op hoogte, 'Yuri Caveagna' toont zijn balancekunsten op de Rola-Rola, de doldwaze clowns 'Milko & Pascalino' zorgen voor de gulle lach, de papegaaien van 'Dan Laurentiu' vliegen rakelings boven het publiek, de luchtacrobaten van 'Duo Exxtrem' duiken in een groot waterbassin en 'Suellen Sforzi', een elastisch slangenmens zorgt voor betovering; Als ware kunstenaars stralen internationale artiesten in de nieuwste Herman Renz-productie!

Kom ook... en ervaar dat betoverend circus bestaat! Circus Herman Renz is het ultieme uitje voor het hele gezin.

Bron http://www.hermanrenz.nl


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr feb 28, 2014 3:06 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Ho, ho, niet alle primeurs zijn voor Yoshi!
De poster is bekend:

Afbeelding


en:


Citeer:
DE CIRCUSSHOW VOL WONDEREN - Ervaar dat betoverend circus bestaat!

Afbeelding

Verrassend, afwisselend, spectaculair en bovenal betoverend. Met ‘Miracles’ zorgt Nederlands Nationaal Circus Herman Renz voor een onvergetelijke circusbelevenis, geschikt voor de hele familie! Kom ook en geniet van de circusshow vol wonderen!

Warm ontvangst - Bij binnenkomst in de grote theatertent van Circus Herman Renz wordt het publiek ondergedompeld in een klassieke circussfeer met kroonluchters, rood fluweel en de geur van zand en zaagsel. De kenmerkende sfeer die de charme van het circus weerspiegelt. Maar wanneer de piste zich vult met het licht van de spotlights, ontvouwt zich een verrassend eigentijdse show.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr feb 28, 2014 3:18 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Ik had de poster ook gezien. Ziet er echt prachtig uit en ook het programma ziet er goed uit. De paarden die Michel Jarz zal presenteren zijn prachtige Tinkers van een Zweeds circus. en Dan Laurentiu werkt met de act van Alessio, wens Milko een top seizoen en ga de voorstelling zeker bezoeken!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr feb 28, 2014 3:31 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Vroeg me inderdaad al af wat die Tinker in Milko's hand te zoeken had....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr feb 28, 2014 4:39 pm 
Offline

Lid geworden op: di feb 05, 2013 8:20 pm
Berichten: 169
Locatie: Noordwijk aan zee. Nederland
Laten we wel wezen dat ik met 2 primeurs ben gekomen
En wel de naam van het programma en de foto van de nieuwe tent!
Verder een hele mooie poster en een goed programma complimenten aan milko!

_________________
The Show Must Go On! :clown


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr feb 28, 2014 4:59 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Oké, maar dan klopt mijn tekst nog steeds: niet alle primeurs zijn voor Yoshi! :lol:

(Krijg nou wat: het is me voor het eerst gelukt hier een smiley bij te zetten! Alweer een primeur!)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr mar 07, 2014 11:58 pm 
Offline

Lid geworden op: vr sep 27, 2013 6:15 pm
Berichten: 34
De site is inmiddels aangepast. Nog geen tourschema of een nieuwe plattegrond van de zitplaatsen. Jammer nog even geduld.
:D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za mar 08, 2014 2:32 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Ja, leuk ge-update, die site!
Nieuwe teksten, veel kleur, andere foto's.
Kijken of het lukt:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ja dus! En dit zijn de nieuwe banners.
De rest moet je zelf maar bekijken: www.renz.nl


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di apr 15, 2014 6:45 pm 
Offline

Lid geworden op: zo mar 09, 2008 7:30 pm
Berichten: 131
Locatie: Gouda
Weet iemand of er dit jaar ook weer een jaarkaart komt?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma apr 21, 2014 11:10 am 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Prachtige foto's van Miracels op hun website: http://www.hermanrenz.nl/nl-nl/show.aspx
Een ook op hun Facebook: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 585&type=1


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di apr 22, 2014 4:56 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Elders lazen we het al: de supermarktactie in Nijmegen en Arnhem is tot dusverre niet al te succesvol verlopen.
Reden dat VOOR ALLE VOORSTELLINGEN in BEIDE PLAATSEN via de site de kaarten nu in de voorverkoop zijn gegaan.
Door op de site op het aanvangstijdstip van de gewenste voorstelling te klikken kom je verder.
Wat op zich al een verrassing is is de prijs: € 14,95!! Daar komen in geval van internetboeking € 1,25 kosten bij en wanneer je (bijvoorbeeld) met iDEAL betaalt nog eens € 0,62. Maar dan weet je ook alles!

Het enige vreemde: je krijgt geen rang(en) te zien en daar kun je dus ook niet voor kiezen!
Zelfs wanneer je je ticket koopt en uitprint staat daar nog altijd GEEN rang op.
Waarschijnlijk wordt het dan ook opvullen waar nog plaats is, dus dan is het erg zinvol tijdig aanwezig te zijn!

Wat Arnhem betreft nog even voor alle duidelijkheid: het circus staat dit keer NIET bij de GelreDome maar bij de Rijnhal!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di apr 22, 2014 5:12 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Citeer:
Het enige vreemde: je krijgt geen rang(en) te zien en daar kun je dus ook niet voor kiezen!
Zelfs wanneer je je ticket koopt en uitprint staat daar nog altijd GEEN rang op.
Waarschijnlijk wordt het dan ook opvullen waar nog plaats is, dus dan is het erg zinvol tijdig aanwezig te zijn!


De plaatsen gaan op volgorde van binnenkomst dus als je goed wil zitten moet je gewoon op tijd zijn :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di apr 22, 2014 5:26 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Ja hoor, lachebekje, dat schreef ik ook al (zo ongeveer)!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo apr 23, 2014 4:41 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Beste mensen van dit circus. De kans is niet geheel uitgesloten dat jullie hier meelezen. Dus herhaal ik nog maar even wat ik al eerder schreef: de uitleg op de pagina Tour & Tickets is verre van duidelijk en op punten ook niet correct!!
Zoals bijvoorbeeld de uitleg bij * (een sterretje) - Talent in de Piste. De laatste regel luidt:
Citeer:
Klik hier voor de actuele verkoopinformatie.

Wanneer je dat doet krijg je alles te zien over die talentenjacht, maar NERGENS op die site ook maar de minste of geringste verwijzing hoe je aan kaarten kunt komen!
Dus weinig actuele verkoopinformatie!
Het is al nauwelijks anders dan in voorgaande jaren: erg ingewikkeld allemaal!
Dat gaf niet zoveel, wanneer de tent alle voorstellingen tot de laatste plaats bezet was. Maar ik heb begrepen dat dat lang niet altijd het geval is.
Dat de kaarten voor Nijmegen en Arnhem nu ook op een andere wijze te koop zijn is prachtig, maar je moet wel heel goed de weg op jullie site weten om dat te ontdekken.
Het doorsnee publiek dat daar niet dagelijks komt vindt dat niet zondermeer.
Enige andere vorm van publiciteit hieromtrent ben ik nog niet tegen gekomen!
Volgens mij scoor je beter door het allemaal wat eenvoudiger te maken en te houden.
En in voorkomende gevallen wat meer en duidelijker te communiceren.
Hier bijvoorbeeld.......
Want wij vertellen het graag verder!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di apr 29, 2014 12:08 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mei 07, 2010 5:52 pm
Berichten: 329
Locatie: Doetinchem
:D Zaterdag jl in Nijmegen "MIRACLES" bezocht. Een werkelijk schitterende circusshow zag ik, die in een hoog tempo yerliep. Tot mijn verbazing was er het gehele programma een spreekstalmeester, Mathijs te Kiefte, aanwezig. Hij deed het voortreffelijk.
De papegaaienshow vond ik zeer bijzonder!!! Het orkest speelde als vanouds en mooie balletdames.
De show is heel goed geregiseerd!!!
Milko en Pascal waren al goed op elkaar ingespeeld en brachten een paar prachtige humorvolle nummers.
"MIRACELS". is echt een aanrader, die je moet zien. De rest van het publiek vond dat ook, want na de finale volgde een lange staande ovatie met veel positief gejoel en de roep 'more..more......."!!!
De nieuwe tent vind ik erg sfeervol en gezellig!!!
Heb erg genoten!!! :D

8)

_________________
Henk Onstenk
(circusliefhebber)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.