Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel wo mei 15, 2024 9:38 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Herman Renz Utrecht
BerichtGeplaatst: do mei 29, 2014 5:13 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Vandaag heb ik het Miracles bezocht, en ik vond het GEWELDIG!!!. Het grootendeels nieuwe tentencomplex vind ik prachtig en volgensmij is de twee master foyer voor het eerst dit seizoen weer opgebouwd. De nieuwe hoofdtent vind ik sfeervoller dan de vorige, ondermeer door de stijle tribunes, en dat de tent iets kleiner is. De tribunes zijn ook luxer door een beter zicht en meer voetenruimte.

De show vind ik beter dan vorig jaar, en misschien wel van de laatste jaren. Zo vind ik de show iets vlotter dan vorig jaar. De show is mooi vorm gegeven met mooie geochrafiën en veel orginaliteit. Er is een mooie combinatie tussen humor en spectacel met veel mooie kleurige en muzikale aspecten. Mathijs te Kiefte is een geweldige spreekstalmeester en ook het show ballet en het orkest zijn vooruit gegaan. Het hoogtepunt van de show vind ik het sensationele trio Bokafi, en ook hun Almost Brothers act vind ik spectaculair en top. https://m.youtube.com/watch?v=aKnsxCl0IIs
Spectaculair vond ik zeker het sensationele duo Exxtrem met hun spectaculaire lucht acrobatiek. Morgen wordt het waterbassin weer in gebruik genomen. Spanning en sensatie was er ook zeker bij Yuri Caveagna, met zijn rola rola act en zijn spannende messenwerp en kruisboog schiet act. Sue Ellen Sforzi was een geweldig slangenmens en de bruisende antipode van de Lester Sisters was ook geweldig. Ook mooi was zeker de koorddans act van Gabriela. Milko was weer top en zorgde samen met Pascalino voor een paar leuke orginele reprises. Het licht was prachtig en zorgde samen met veel confetti en prachtige kleurrijke kostuums voor een prachtige show. De rest van het publiek vind dat ook want een ovationeel staand applaus was de beloning voor de artiesten. Een peachtig programma boekje trouwens en ik ga de show zeker nog eens bezoeken. Bravo!!!!!!!!!! =o= =o= =o= =o=


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz Utrecht
BerichtGeplaatst: do mei 29, 2014 5:34 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Oh ja ook de Leste Sisters worden (volgens mij) live begeleid door het orkest.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz Utrecht
BerichtGeplaatst: do mei 29, 2014 9:10 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Heb het programmaboekje nu ook. Hij is idd erg mooi. Wat vond je van de dierennummers en dan vooral de papegaaien want daar hoor ik je niet over en dat vond ik echt prachtig!! En de twee mast foyer werd in Nijmegen en Arnhem gebruikt al foyer kijk maar goed.

Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz Utrecht
BerichtGeplaatst: do mei 29, 2014 9:14 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
In Utrecht maakt de partij van de dieren zich zelfs druk over paarden, papagaaien en eenden: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1185491 ... recht.html


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz Utrecht
BerichtGeplaatst: do mei 29, 2014 11:21 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5490
Locatie: Belgie
Ook bij het begin van het seizoen te Overpelt,
Werd de bovenstaande foyertent gebruikt.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz Utrecht
BerichtGeplaatst: vr mei 30, 2014 2:57 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
Circusboy schreef:
Ook bij het begin van het seizoen te Overpelt,
Werd de bovenstaande foyertent gebruikt.


In Overpelt stond de gloednieuwe 3 master voortent.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz Utrecht
BerichtGeplaatst: vr mei 30, 2014 8:25 am 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Yoshi Berends schreef:
In Utrecht maakt de partij van de dieren zich zelfs druk over paarden, papagaaien en eenden: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1185491 ... recht.html

Dit laat weer zien dat de pvdd z'n zaakjes niet op orde heeft. Volgens mij weerde Utrecht alleen circussen met WILDE dieren.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz Utrecht
BerichtGeplaatst: vr mei 30, 2014 8:36 am 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Yoshi Berends schreef:
Heb het programmaboekje nu ook. Hij is idd erg mooi. Wat vond je van de dierennummers en dan vooral de papegaaien want daar hoor ik je niet over en dat vond ik echt prachtig!! En de twee mast foyer werd in Nijmegen en Arnhem gebruikt al foyer kijk maar goed.

Afbeelding


Sorry, niet goed gekeken, in Utrecht werden alle tenten opgebouwd. De papegaaien act vond ik echt geweldig. Voor al het vliegen vond ik prachtig. =o= =o= Alleen bij de repetities ging het niet helemaal perfect. Eén ara bleef nog een uur lang in één van de masten zitten. Vervolgens moest Dan zélf de mast in klimmen om de vogel er uit te halen. De opendag was trouwens heel leuk. De paarden zijn prachtig en wilder dan je zou denken. Iets dat je s'ochtends bij de repetities erg kon merken. Zeker als je on de loge zat..... Volgens mij is één pony wel vaker eigenwijs. En de eenden parade is erg leuk.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz Utrecht
BerichtGeplaatst: vr mei 30, 2014 12:20 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5490
Locatie: Belgie
Guido schreef:
In Overpelt stond de gloednieuwe 3 master voortent.


Ja inderdaad, nu je het zegt:

http://kermisland.be/2014/04/overpelt-c ... rman-renz/

Op de laatste foto van het fotoverslag dat ik maakte is de foyertent duidelijk te zien.

En ook in volgend topic: viewtopic.php?f=44&t=5336

(Foto's kunnen wel even op zich laten wachten... maar ze komen alle 24!)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz Utrecht
BerichtGeplaatst: vr mei 30, 2014 1:03 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5490
Locatie: Belgie
Het tentencomplex in volle glorie opgebouwd:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz Utrecht
BerichtGeplaatst: vr mei 30, 2014 1:22 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Mooi, zeker. Alleen was er in de nieuwe drie master voortent eigenlijk niks behalve de toiletten.
En ik vind het erg mooi staan, die drie gestreepte tenten. Van te voren dacht ik dat het er misschien te druk uit zou zien, maar het is juist leuk en lekker opvallend vind ik.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.