Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 8:00 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 83 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo nov 02, 2014 9:57 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Een nieuwe trompetist en een andere drummer, daar is wel over gesproken, dus binnen het orkest vinden wisselingen plaats.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma nov 03, 2014 4:28 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Ik ben benieuwd naar de muziek volgend jaar. In Den Haag hoorde ik dat ze al bezig waren met het schrijven van de muziek


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma nov 03, 2014 5:17 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
En het meest actuele filmpje van die illusionist: http://www.youtube.com/watch?v=OXJ4Qz42WQo
Heerlijk, vooral wanneer ze meisjes in van die hele grote spinnen veranderen! Weer eens een andere dierensoort in het circus!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma nov 03, 2014 5:23 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Hij is echt heel goed, voor al die doorzaagtruc vind ik goed, ik hoop (en denk van wel) dat ze die ook in de piste kunnen uitvoeren. Oh, ja Didier, in 2010 reisden er ook spinnen met Herman Renz mee


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma nov 03, 2014 5:49 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Ja maar toen waren die nog niet verboden!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma nov 03, 2014 5:59 pm 
Offline

Lid geworden op: zo nov 27, 2011 5:47 pm
Berichten: 163
Locatie: Weert
Wow! Niet echt spraakmakend of beter gezegd: niet origineel (Freiwald). Oke, weer een goedkoper programma. Het zal wel aan de belastingdienst liggen. Pascalino weg: ja, heel Nederland wist dit al. Geld speelt hier weer een heel belangrijke rol. Afspraken nakomen is helaas niet het sterkste punt van CHR.

Afgelopen zondag weer een aantal dingen gehoord die als "onzin, dikke duim" verkondigd worden/werden. U gelooft het maar. Het is net een sprookje.

Circus Herman Renz. Alleen de naam is nog echt of toch niet! Toi, Toi, Toi.

Het circus rust nu nog op twee zuilen. Hoofdsponsor voor seizoen 2015: M&M. U begrijpt mij?

_________________
De mening van Rick Laresteijn is OnbelangRick.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma nov 03, 2014 6:20 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Misschien is het goedkoper, dit is misschien nog niet het hele programma en het zijn prachtige acts. (vind ik) En een circus kan niet aan de crisis ontkomen. Dat is misschien wel de belangrijkste reden dat ze wilde dieren weg hebben gedaan, sponsors en bedrijven die voor uitkoop voorstellingen zorgen. bovendien moet je niet vergeten dat Herman Renz het enige Nederlandse reizende circus met orkest en zo'n lichtshow is, die maken er wel weer iets moois van. En een andere clown, een beetje afwisseling is ook niet verkeerd. En hoofdsponsor M&M, je moet toch iets? Als het maar niet zo erg wordt als in 2000, een reis door de tijd met CARAMBAR (hun hoofdsponsor dat seizoen) daar kwam de naam drie keer voor op de voorkant van het programma boekje, bestond de poster grotendeels uit (carambar) snoepjes en waren er meerdere pagina's in het programma boekje gewijd aan het snoepje.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma nov 03, 2014 6:25 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Voor de gene die hem nog niet kennen, clown Joanes https://www.youtube.com/watch?v=eCRiRwT ... h3eAIfma6w


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma nov 03, 2014 6:44 pm 
Offline

Lid geworden op: zo nov 27, 2011 5:47 pm
Berichten: 163
Locatie: Weert
Nik Boris schreef:
En hoofdsponsor M&M, je moet toch iets?


Je begrijpt het niet helemaal. Het is een beetje een cryptische omschrijving. Zoek maar eens uit of vraag aan je grote vriend Milko.

Eerst zat er een mooie verpakking om het koekje en het koekje was ook nog eens een delicatesse. Nu is alleen de verpakking mooi en het koekje heeft zijn uiterste houdbaarheidsdatum overschreden en smaakt al een beetje muf.

_________________
De mening van Rick Laresteijn is OnbelangRick.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma nov 03, 2014 7:14 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Nik Boris schreef:
En hoofdsponsor M&M, je moet toch iets?

:clown was ik vergeten


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma nov 03, 2014 9:19 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Nou Rick, ik snap niet dat je dat niet zegt tijdens de presentatie in Noordwijk als je er was. En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Joanes goedkoper is dan Pascalino. Joannes is ongelofelijk sterk, heeft nu al Milko in de zeik genomen. En de andere toptalenten die worden binnengehaald stonden ook niet in de uitverkoop. Als Herman Renz inderdaad leuke uitkopen voor elkaar heeft weten te krijgen en men weet het te redden kan je alleen maar een petje af nemen. Ondanks het gemis van wilde dieren is het ieder jaar een top programma, dat heb ik twee maanden geleden wel gezien. Ik vind je reactie een beetje aan de zure kant.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di nov 04, 2014 4:17 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Geen idee waarom Pascalino duurder zou moeten zijn dan Joanes. Omdat eerstgenoemde ergens weggekocht moest worden? Dat is natuurlijk mogelijk.
Van de voorstelling die ik zag in mei, toen er van alles (nog) niet klopte, vond ik hem samen met Milko het sterkste van de hele show.
In Den Haag tijdens de open dag was hij al 'gepromoveerd' tot ballonopblazer en -vouwer in de foyer.
In de piste werd hij al niet meer genoemd, Milko vertelde doodleuk dat hij sommige acts samen deed met .... Mathijs te Kiefte!

Met de Franse clown Joanes snijdt het mes vervolgens aan diverse kanten. Want behalve clown is die ook nog niet onverdienstelijk jongleur en brengt hij zijn wederhelft Vanessa Labat mee voor een eigen nummer. Tel uit je winst!

Citeer:
Joannes is ongelofelijk sterk, heeft nu al Milko in de zeik genomen.


Dit moet haast op een vergissing zijnerzijds berusten, normaal is het immers meestal Milko die graag anderen in de zeik neemt! Dus dat wordt in het programma volgend jaar vast wel anders!
Wat mogelijk de kwaliteiten van Joanes niet ten goede komt, want die heeft geen 'aangever' nodig.
Misschien kunnen ze de rollen eens omdraaien?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di nov 04, 2014 6:00 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Wat nou als ze allebei een 'evenrol' krijgen?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di nov 04, 2014 9:44 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 11, 2009 12:07 pm
Berichten: 273
Didier schreef:
......Wat mogelijk de kwaliteiten van Joanes niet ten goede komt, want die heeft geen 'aangever' nodig.....


nötig bestimmt nicht, aber er kann damit sehr gut umgehen :!: konnte man sehr gut beim weihnachtscircus oberhausen letzten winter beobachten :idea:
vanessa labat ist die wahrscheinlich neben romina micheletty die beste hula-hoop artistin die man derzeit erleben kann

georg


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo nov 05, 2014 3:54 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jan 30, 2006 4:57 pm
Berichten: 103
Locatie: amsterdam
OnbelangRick schreef:
Wow! Niet echt spraakmakend of beter gezegd: niet origineel (Freiwald). Oke, weer een goedkoper programma. Het zal wel aan de belastingdienst liggen. Pascalino weg: ja, heel Nederland wist dit al. Geld speelt hier weer een heel belangrijke rol. Afspraken nakomen is helaas niet het sterkste punt van CHR.

Afgelopen zondag weer een aantal dingen gehoord die als "onzin, dikke duim" verkondigd worden/werden. ij?


Met alle respect maar circus Herman Renz vergelijken met Freiwald is hetzelfde als de vergelijking van een gevulde koek en een droge biscuit.
Een goedkoper programma ja? Dus jij kent alle gages uit je hoofd? En dan nog: het zijn allemaal acts die volgens mij technisch goed zijn. Een Arlette Gruss bijvoorbeeld heeft ook niet alleen maar de allergrootste namen in het programma. Maar een groot deel van een act heeft ook te maken met aankleding. En daar is Herman Renz meester in. En dat Pascalino weg gaat: prima! Ik vind het namelijk een erg slechte clown die niet jaren bij Herman Renz kon blijven. Hij heeft veruit niet de kwaliteiten die bijvoorbeeld Frenky wel had. Een nieuwe clown is een goede keuze dus.
En de toon dat Herman Renz afspraken niet nakomt, vind ik een beetje raar. Wat weet jij er nou van?! Net zoveel als de rest hier...

OnbelangRick schreef:
Nik Boris schreef:
En hoofdsponsor M&M, je moet toch iets?


Je begrijpt het niet helemaal. Het is een beetje een cryptische omschrijving. Zoek maar eens uit of vraag aan je grote vriend Milko.

Eerst zat er een mooie verpakking om het koekje en het koekje was ook nog eens een delicatesse. Nu is alleen de verpakking mooi en het koekje heeft zijn uiterste houdbaarheidsdatum overschreden en smaakt al een beetje muf.


Hele stoere praat hoor, maar wees trots op een Nederlandse zaak als Herman Renz. Een zaak die er van buiten keurig uit ziet en ieder jaar wederom iets totaal nieuws presenteert. Kijkende naar dit jaar mogen we wel spreken van een van de beste shows. Van kostumering tot muziek, licht en de acts. Dit zie je nergens in Nederland op dit niveau.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 83 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.