Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 27, 2024 4:18 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 83 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo nov 05, 2014 4:22 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Helemaal mee eens, en ook de artiesten zijn, vind ik, beter dan in elk ander in Nederland reizend circus. En Krone bijvoorbeeld, heeft top artiesten, maar kwa aankleding is het (voor zo'n groot circus) niet goed. Terwijl dat juist zo belangrijk is voor een (top) show.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do nov 06, 2014 12:28 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mei 07, 2010 5:52 pm
Berichten: 329
Locatie: Doetinchem
:D Respect voor Milko en Sylvia en hun team, dat ze door gaan, ondanks alles. De shows heel mooi aankleden qua belichting en kostuums! De voorstellingen vallen bij 98% van de bezoekers in de smaak. Je kan wel hele dure artiesten inhuren, maar het moet betaalbaar blijven CHR heel veel succes :D

8)

_________________
Henk Onstenk
(circusliefhebber)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do nov 06, 2014 2:56 pm 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
Nik Boris schreef:
Helemaal mee eens, en ook de artiesten zijn, vind ik, beter dan in elk ander in Nederland reizend circus. En Krone bijvoorbeeld, heeft top artiesten, maar kwa aankleding is het (voor zo'n groot circus) niet goed. Terwijl dat juist zo belangrijk is voor een (top) show.
hermen renz een betere uitstraling dan krone dat ben ik totaal niet met je eens het enige min punt van krone is dat ze geen live orkest hebben maar de circus uitstraling heeft krone


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do nov 06, 2014 3:04 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
sorry, ik bedoel de show, de foyer enz. is inderdaad erg mooi


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do nov 06, 2014 7:09 pm 
Offline

Lid geworden op: zo mar 09, 2008 7:30 pm
Berichten: 131
Locatie: Gouda
Nik Boris schreef:
In Den Haag zei Milko mij dat het orkest verstrekt gaat worden met een violist.

Dus het worden weer 8 muzikanten! Mooi man!

Is er iemand opgevallen dat er dit seizoen een poosje een inval-toetsenist is geweest? in Gouda zat die inval-toetsenist achter de toetsen.
Nu is de gewone toetsenist(die in 2013 de vorige toetsenist(die van 1998 tot 2012 bij CHR werkte) verving) weer terug.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za nov 08, 2014 2:15 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Yoshi schreef:
Citeer:
Jaja makkelijk al je vlakbij Noordwijk woont maar vanuit Apeldoorn met de trein was gewoon onmogelijk anders was ik er zeker geweest. Dan moest ik voor 8 uur vertekken en was ik er om half 12!


Dan moet je toch wat beter leren zoeken naar reistijden, zie http://www.9292.nl
Want wanneer je op zondag om 7.43 uur de trein neemt in Apeldoorn ben je precies om 10.01 uur bij de genoemde bushalte in Rijnsburg. Vandaar is het nog drie minuten lopen, nou dat moet zelfs voor jou te doen zijn!
Terug ook geen probleem, verlaat je het pand om 14.58 uur dan ben je om 17.17 uur weer in Apeldoorn.
Maar zoiets loopt altijd uit, vooral als het gezellig is! Dus maar een uurtje later, met nog een mogelijkheid tussendoor, om 15.58 uur weg, om 18.01 op het station van je woonplaats! Sorry, van één van je woonplaatsen....
Ha, en in de oproep was zelfs sprake van overnachtingsmogelijkheden.... Voor verre vreemdelingen....

Bovendien heb je van tevoren geschreven dat je er waarschijnlijk ook zou zijn!
Maakt niet uit, iedereen moet tenslotte zelf weten wat hij doet. En je kunt je tijd maar één keer opmaken!
Maar dan niet het OV de schuld geven en wel de primeur brengen!

Overigens ben ik wel behoorlijk verbaasd dat hier nog in het geheel niets te lezen was over het nieuwe boek over Toni Boltini, dat daar gepresenteerd werd.
En waarover de samenstellers/schrijvers geïnterviewd werden.
Zag al wel verschillende lovende recensies in diverse dagbladen!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za nov 08, 2014 6:09 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Uh.... Didier ik was dat weekend in Vierakker (Station Vorden) en nu jij weer :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma nov 10, 2014 3:36 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Uiteraard ga ik die uitdaging graag aan!
Om te beginnen schreef je zelf:
Citeer:
maar vanuit Apeldoorn met de trein was gewoon onmogelijk anders was ik er zeker geweest
, en dat klinkt toch heel anders dan Vierakker! Bovendien dan een kwestie van planning: gewoon de avond tevoren naar je andere woonplaats gaan!
Vorden was inderdaad in combinatie met op tijd arriveren niet te doen geweest.
Maar voor de volgende keer een alternatief: vanaf station Zutphen was het wel gelukt!
Wanneer je de trein van 7.58 uur had gehaald (flink uithijgend van een half uurtje fietsen, maar daar draait een beetje circusafbouwer zijn hand niet voor om... en het was ook dat weekend mooi weer) dan was je om 10.33 uur ter plekke geweest. Oja, dan nog die drie minuten lopen, bijna vergeten! Maar het begon immers pas om 11.00 uur! Dus tijd zat!
Want waar een wil is is Yoshi!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma nov 10, 2014 4:26 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Waar een Wil is is een weg idd Didier dat is zo. Maar goed ik kom er dus niet bij zijn. En ik had ook al veel circusvrienden in de Bus naar Lille gezien dus ik had mijn portie circus vrienden wel gehad :D

Oja en het programma 2015 van Herman Renz presenteerde Milko die zelfde middag nog op zijn eigen Facebook! Hahaha


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma nov 10, 2014 4:44 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Niet geheel onlogisch als je wilt voorkomen dat iemand anders dat doet!
Maar, naar ik mag aannemen, deed hij dat wel ná de presentatie in Noordwijk!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jan 17, 2015 3:32 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Circus Herman Renz laat zich niet verleiden tot een vervroegde seizoenstart, de site meldt een winterstop t/m eind maart.
Ondertussen wordt uiteraard druk gewerkt aan het nieuwe programma:

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma feb 09, 2015 1:56 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
De Tent van Circus Herman Renz is aankomend weekend het decor van de Carnavalsactiviteiten in Uden.
De Grote tent zal op de Markt in Uden opgebouwd worden, vanmiddag wordt gestart met de opbouw.
De eerste wagens zijn zojuist opgereden.

B


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di feb 17, 2015 4:14 pm 
Offline

Lid geworden op: di feb 05, 2013 8:20 pm
Berichten: 169
Locatie: Noordwijk aan zee. Nederland
Ik kan jullie melden dat er dit seizoen naast paarden ook 4 alpaca's meekomen vanuit circus olympia
Deze worden ook in een vrijheidsdressuur gepresenteerd door Michel Jarz.
Verder komt er in tegenstelling van wat circus-online.de wist te melden GEEN Rad Des Doods!!
Zodra ik meer weet breng ik
Jullie weer op de hoogte!
Met vriendelijke groet,
Circusfreak

_________________
The Show Must Go On! :clown


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di feb 17, 2015 5:07 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Leuk, goed nieuws. Deze dieren werden vorig jaar in Circus Olympia gepreseteerd door Natascha Jarz. Ik las dat het parchtige dieren waren


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di feb 17, 2015 5:13 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Weet je misschien of de kamelen ook meekomen?
In Utrecht werd afgelopen jaar gezegd dat er misschien in 2015 lama's en kamelen zouden komen.
Nou is een alpaca toch wat anders dan een lama maar toch...


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 83 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.