Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 11:07 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Circus Herman Renz in Helmond
BerichtGeplaatst: wo nov 12, 2014 3:34 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Circus herman renz strijkt weer neer in 'thuishaven' Helmond, Wim van den Broek maakte een fotoreportage van maar liefst 399 foto's! https://picasaweb.google.com/m/viewer#a ... 3609196177


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo nov 12, 2014 3:56 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Maar kennelijk alleen voor zichzelf! Want met jouw link krijg ik ze niet te zien, zelfs niet als ik inlog op google.
Via zoeken wel de diverse albums, hij maakte nog veel meer foto's dan wat jij noemde! Nog 47 van de uitreiking van de erespeld, 163 van de opbouw en 66 van 'ze zijn er klaar voor!'
En als ik het door jou genoemde album al krijg dan zie ik uitsluitend foto's op postzegelformaat.... Nou, laat die maar zitten!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo nov 12, 2014 4:04 pm 
Offline

Lid geworden op: zo nov 27, 2011 5:47 pm
Berichten: 163
Locatie: Weert
Het was me weer een waar genoegen, daar in "Hellemond". Nota bene de premiere op 11-11 in het toch al carnavalleske brabant. De tent zat weer tot de nok gevuld met ja-knikkers. Anneke Olivier ontvangt, wederom, een onderscheiding. Ditmaal een erespeld. Je kunt er niet genoeg van hebben of krijgen, toch? Het zal toch niet om 20.11 uur opgespeld zijn? Oke, dan. Alles voor "free publicity".

Ik heb meer moeite met de woorden die zijn toegekend: "Met haar opgewekte verschijning, kennis en ervaring is zij immers een stevig fundament voor de bekende reizende onderneming." Met name: Stevig fundament. Zo stevig is dat fundament niet meer. Drijfzand, zou ik het eerder noemen. Maar toch, ik heb weer genoten van deze circusschow of moet ik zeggen theatershow.

Met spanning wacht ik op 30 november, al ben ik bang dat ik de uitslag al weet of niet "Nik Boris"?

_________________
De mening van Rick Laresteijn is OnbelangRick.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo nov 12, 2014 7:49 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
ik zie het Didier, maar toen ik het vanmiddag nog probeerde deed die het wel. Als je naar de site van Herman Renz gaat, bij nieuws staat ook een link en die doet het wel hoop ik en Rick, 30 november???


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do nov 13, 2014 3:24 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Nou, wel even mee bezig geweest, want vanaf de facebook-pagina doet de link het ook al niet. En onder nieuws geen link kunnen vinden.....
Deze doet (of deed...) het wel: http://picasaweb.google.com/11439544889 ... d11112014#

En 30 november? Dat gaat over nadere bekendmakingen van de curator inzake een eventueel faillissement.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr nov 14, 2014 3:49 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Er staat ergens: bekijk HIER de foto reportage


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr nov 14, 2014 4:00 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Ja maar nu staat de goede hier in mijn vorige bericht, dat scheelt maar weer een flinke omweg....


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.