Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel di apr 23, 2024 9:52 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Herman Renz uit de VNCO
BerichtGeplaatst: vr mar 20, 2015 6:49 pm 
Offline

Lid geworden op: di feb 05, 2013 8:20 pm
Berichten: 169
Locatie: Noordwijk aan zee. Nederland
circus herman renz is na 20 jaar uit de VNCO gestapt!
De reden waarom is nog niet duidelijk en er is nog geen verklaring afgelegd door het circus.
Verder zal jaar mijn mening dit niet veel
Invloed hebben op het aantal plaatsen waar het circus welkom zal zijn zoals circusweb suggereerde want ze staan over het algemeen bekend als een goed circus!
Jullie horen het als ik meer weet! :clown

_________________
The Show Must Go On! :clown


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz uit de VNCO
BerichtGeplaatst: vr mar 20, 2015 6:56 pm 
Offline

Lid geworden op: di feb 05, 2013 8:20 pm
Berichten: 169
Locatie: Noordwijk aan zee. Nederland
Vergeet mijn vorige bericht!!!!!!!
Ik heb het nagevraagd en herman renz is HELEMAAL NIET uit de VNCO gestapt ze zitten er gewoon nog in dus waar het hele bericht op circusweb vandaan komt geen idee?!

_________________
The Show Must Go On! :clown


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz uit de VNCO
BerichtGeplaatst: vr mar 20, 2015 7:44 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Zoals Circusfreak als zij Herman Renz zit nog gewoon in de VNCO en staat ook in de ledenlijst: http://www.vnco.info/leden


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz uit de VNCO
BerichtGeplaatst: vr mar 20, 2015 8:21 pm 
Offline

Lid geworden op: zo nov 27, 2011 5:47 pm
Berichten: 163
Locatie: Weert
circusfreak schreef:
Vergeet mijn vorige bericht!!!!!!!
Ik heb het nagevraagd en herman renz is HELEMAAL NIET uit de VNCO gestapt ze zitten er gewoon nog in dus waar het hele bericht op circusweb vandaan komt geen idee?!


Toch niet nagevraagd bij Dhr. Steyvers toevallig?

Jeroen Hillenaar = Renz. Oh ja, wordt natuurlijk ook weer ontkrachtigd. Rook en vuur en u weet genoeg.

_________________
De mening van Rick Laresteijn is OnbelangRick.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz uit de VNCO
BerichtGeplaatst: vr mar 20, 2015 8:30 pm 
Offline

Lid geworden op: di feb 05, 2013 8:20 pm
Berichten: 169
Locatie: Noordwijk aan zee. Nederland
Nee ik heb het niet nagevraagd bij Dhr. Steyvers!
En al was dat wel
Zo, wat dan nog dat renz nou een samerwerking heeft
Met hillenaar boeit dat heel veel?

_________________
The Show Must Go On! :clown


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz uit de VNCO
BerichtGeplaatst: vr mar 20, 2015 8:42 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Yoshi Berends schreef:
Zoals Circusfreak als zij Herman Renz zit nog gewoon in de VNCO en staat ook in de ledenlijst: http://www.vnco.info/leden


Rick misschien met jij je duikbril afzetten kijk maar naar de link in mijn bericht.......


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz uit de VNCO
BerichtGeplaatst: za mar 21, 2015 10:56 am 
Offline

Lid geworden op: zo nov 27, 2011 5:47 pm
Berichten: 163
Locatie: Weert
Yoshi Berends schreef:
Yoshi Berends schreef:
Zoals Circusfreak als zij Herman Renz zit nog gewoon in de VNCO en staat ook in de ledenlijst: http://www.vnco.info/leden


Rick misschien met jij je duikbril afzetten kijk maar naar de link in mijn bericht.......


Hier wordt (bijna) alles bedekt met de mantel der liefde of

Afbeelding

_________________
De mening van Rick Laresteijn is OnbelangRick.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz uit de VNCO
BerichtGeplaatst: za mar 21, 2015 11:22 am 
Offline

Lid geworden op: do sep 06, 2012 12:54 pm
Berichten: 183
Geruchten, meningen, wensen van wijsneuzen en mensen die zich Circusvriend of circusliefhebber noemen doen vaak meer kwaad dan goed voor de circussen. Maar goed wat maakt het uit zolang het hier op dit forum gebeurd. Welke " normale" circusbezoeker komt hier al deze berichtjes lezen.
Nee als circus hoef je je niet druk te maken over de soms lasterlijke berichten van sommige vaste schrijvers hier. Nee echt niet. Het is onbelangrijk om het zo maar te zeggen.
Zo ik heb weer even mijn mening gegeven en ik ga weer snel genieten van het prachtige en veelbelovende circus seizoen. Ik wens jullie net zo veel plezier toe als ik zelf ook altijd heb. Sommigen van jullie zal ik dit seizoen vast weer ontmoeten en de hand schudden. De leuke dan natuurlijk want dat vind ik belangrijk.

_________________
Wat maakt het uit wat je naam is of wie je bent.
Het gaat erom wat je weet en wie je kent.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz uit de VNCO
BerichtGeplaatst: za mar 21, 2015 5:08 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
Ik heb gelezen dat Milko uit het bestuur is terug getreden, en dat kan allerlei oorzaken hebben. Maar dat Herman Renz de VNCO heeft verlaten kan ik nergens uit opmaken. Kwestie van kritisch lezen lijkt mij...

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz uit de VNCO
BerichtGeplaatst: za mar 21, 2015 5:28 pm 
Offline

Lid geworden op: zo nov 27, 2011 5:47 pm
Berichten: 163
Locatie: Weert
Rectificatie Circusweb:

'Wereld van wonderen world of wonders

Meldde Circusweb afgelopen week dat Circus Herman Renz niet meer te vinden was op de ledenpagina van de VNCO, inmiddels staat Herman Renz weer keurig vermeld bij de leden. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, oftewel, World of Wonders. Welcome back.
De circuswereld is er op het moment sterk bij gebaat een mooie eenheid te vormen, en kleine geschillen te vergeten. Zeker in het Nationale Circusjaar 2015 is het nodig alles op alles te zetten om het fenomeen circus in een positief daglicht te krijgen. Een positieve start van het nieuwe circusseizoen.'

_________________
De mening van Rick Laresteijn is OnbelangRick.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz uit de VNCO
BerichtGeplaatst: zo mar 22, 2015 3:02 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Om enige duidelijkheid te scheppen in dit welles nietes verhaal herhaal ik voor een deel wat ik elders al schreef bij verandering binnen de VNCO:

Citeer:
Het ligt dan toch een tikje anders: ze hebben zich kennelijk bedacht en zijn weer lid geworden (of toch gebleven).
Op het moment dat ik mijn stukje schreef stonden ze absoluut NIET op de ledenlijst, die heb ik gekopieerd!
Dus zijn ze er nadien weer op (terug)gezet!
Beter, dat wel, nu de rest nog......!

Maar er is dus wel degelijk iets aan de hand geweest!


Dat de heer Steyvers niet meer in het bestuur zit is (op dit moment) nog wel te lezen op de site.
Daar zal ongetwijfeld een reden voor zijn. Heel erg druk met andere dingen, bijvoorbeeld.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz uit de VNCO
BerichtGeplaatst: ma mei 18, 2015 2:44 pm 
Offline

Lid geworden op: zo nov 27, 2011 5:47 pm
Berichten: 163
Locatie: Weert
Didier schreef:

Dat de heer Steyvers niet meer in het bestuur zit is (op dit moment) nog wel te lezen op de site.
Daar zal ongetwijfeld een reden voor zijn. Heel erg druk met andere dingen, bijvoorbeeld.


Geen samenwerking meer voor Circus Herman Renz!

Gisteren stuurde de heer Steyvers het volgende 'persbericht' de wereld in:

'Zo vaak teleurgesteld door verschillende mensen .dat we gewoon alleen gaan vechten de hulp die aangeboden wordt is alleen maar dat de mensen er zelf beter van worden en afspraken maken lukt ook niet want als puntje bij paaltje ben je een leugenaar. en daar hebben wij geen zin meer in ik ga nu knokken voor mijn eigen bedrijf want dan heb ik ook geen last van jaloerse mensen die meer met hun eigen bezig zijn dan dat ze goed voor jou doen .ik heb de laatste 5 jaar gezien iedereen bemoeid maar niemand doet iets tenzij het voor hun eigen straatje .is een voor allen allen voor mij alleen'.

_________________
De mening van Rick Laresteijn is OnbelangRick.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz uit de VNCO
BerichtGeplaatst: di mei 19, 2015 4:58 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Nou ja, persbericht.....
Daar hebben ze immers een perschef voor!
Dit, en ook zijn vorige facebookbericht, begint zo langzamerhand wel steeds meer te lijken op de laatste stuiptrekkingen van een wel heel erg verongelijkte Milko......
Geen idee wat hij op deze manier denkt of hoopt te bereiken, maar dat het nergens toe leidt of aan bijdraagt lijkt me duidelijk.
Misschien dat iemand in zijn omgeving die hij nog wel vertrouwd hem dat eens voorzichtig zou kunnen vertellen.....

Ja, ik schreef het al eens eerder: de zegeningen van facebook zijn talrijk!
Maar dan wel uitsluitend voor wie er mee om weet te gaan....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz uit de VNCO
BerichtGeplaatst: wo mei 20, 2015 4:57 pm 
Offline

Lid geworden op: zo nov 27, 2011 5:47 pm
Berichten: 163
Locatie: Weert
Didier schreef:
Misschien dat iemand in zijn omgeving die hij nog wel vertrouwd hem dat eens voorzichtig zou kunnen vertellen.....


Iemand die verstandig is:

'Samen met mijn hoog gewaardeerde collega's Alex en Jasper op visite even samen bij gekletst en het advies van Alex ten harte genomen om geen ellende meer op facebook te zetten dus bij deze ps leuk dat jullie even de tijd nemen voor dat jullie op vakantie gaan groet Milko'.

Maar ja, voor kort dan...

'Hij is nog steeds te koop de Herman Renz jaarkaart. special voor al de beterweters op het forum circus wereld. dan kan Rickonbelangrick en De nog beter weter Didier voor 75 euro met gratis programmaboekje een jaar lang de hele dag bij ons op het terrein rond lopen. dan hoeven jullie tenminste geen nattevingerwerk meer doen maar gelijk op de man af vragen wat er aan de hand is. En natuurlijk voor de rest van alle circusvrienden hij is ook te koop voor jullie twee vliegen in een klap je steunt het circus en je kan de beste en de mooiste show die der in Nederland reist iedere dag komen bewonderen zegt het voort zegt het voort'.

Ende.

_________________
De mening van Rick Laresteijn is OnbelangRick.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Herman Renz uit de VNCO
BerichtGeplaatst: ma mei 25, 2015 12:27 am 
Offline

Lid geworden op: do sep 06, 2012 12:54 pm
Berichten: 183
Twee personen op dit forum, nee ik noem hun namen niet zou te veel eer zijn, scheppen er kennelijk zeer veel genoegen in negatief over circus en circusmensen te schrijven. Je zou toch denken dat op deze site, dit forum liefhebbers met elkaar van gedachten wisselen over hun gezamenlijke hobby of liefde, hoe je het ook wil noemen. Echter niet deze twee " azijnzeikers" jammer maar ach zij pakken het podium waar zij graag willen staan en doen waarvan zij menen dat zij er goed in zijn. Of waarbij zij zich goed voelen. Echter blijft het jammer dat zij dit doen en daarmee het plezier van velen vertroebelen met hun vaak lasterlijke berichten. Deze twee personen hebben het idee dat zij altijd juist geïnformeerd zijn. Niets is minder waar dan dat. Denk daar aan wanneer weer een van deze personen zijn negatieve berichten geplaatst heeft. Hoor en wederhoor van betrouwbare bronnen dat is belangrijk.
Mensen geniet van al de mooie, kleine en grotere circussen in ons land. Geef de artiesten en alle hardwerkende circusmensen uw applaus. Laat zien en horen dat u blij bent dat zij ervoor zorgen dat u nog steeds circus kunt zien in Nederland. Zij werken verschrikkelijk hard en hebben het allen bijzonder zwaar. Denk daar eens aan wanneer u beiden, onafhankelijk van elkaar uw berichtjes online plaatst.
Respect en waardering is hetgeen u zou kunnen geven. Het is gratis en kost u niets.

_________________
Wat maakt het uit wat je naam is of wie je bent.
Het gaat erom wat je weet en wie je kent.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.