Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 3:13 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 90 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do sep 17, 2015 3:10 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Om met het laatste te beginnen, Apirama, zulke mensen waren er en zijn er in loop van tijd door hem uitgewerkt. Of vertrokken uit zichzelf omdat ze de bui wel zagen hangen.
En Hugo heeft het over 'de juiste besluiten van de verantwoordelijken'. Nou, het spijt me, maar er is hier maar één verantwoordelijke (ondanks dat er op papier zelfs meer directieleden zijn...), dus van binnen uit hoef je geen verbeteringen te verwachten. Het circus, onder zijn leiding, zo door laten modderen is de enige weg naar een ongewenst einde!

Met het noemen van een kandidaat-opvolger was ik inderdaad wat al te definitief en te kort door de bocht. Want ik bedoelde het slechts als voorbeeld. Ik weet dat jij de circuswereld aardig goed kent. Het valt niet mee iemand anders te noemen die fris tegen deze wereld aankijkt en ook al bewezen heeft daar een zinvolle rol in te kunnen spelen. En bovendien op een normale manier kan communiceren, uiterst belangrijk in deze tijd! Oké, ik weet er nog wel, een paar zelfs. Maar die zijn zelf al actief in deze wereld en het opgeven van wat ze zelf hebben opgebouwd leidt dan ook weer tot een verschraling. Die moeten dat dus niet gaan doen....

Respect moet je verdienen. Dat deed Milko in het verleden bij Circus Herman Renz zondermeer.
Dat doet hij de laatste tijd bepaald niet meer, de oorzaken daargelaten.
Het zou mooi zijn wanneer meer mensen hem daarvan konden overtuigen. Want dat zou pas echt een reddingsplan voor dit circus kunnen betekenen!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do sep 17, 2015 3:20 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Argus had de volgende oplossing vorige week in METRO:

Afbeelding

De betreffende tandarts heeft intussen zijn praktijk weer geopend en de helper van hem in Zimbabwe -met een volledig Nederlandse naam- is deze week opnieuw gearresteerd, ditmaal wegens het smokkelen van een groot aantal (29) antilopen.
Ha, hij heet dus Theo Bronkhorst en ziet er zo uit:

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr sep 18, 2015 4:22 pm 
Offline

Lid geworden op: zo nov 27, 2011 5:47 pm
Berichten: 163
Locatie: Weert
Milko wilt een ander kabinet, aldus zijn FB:

'Hoe eerder we van dit kabinet zijn verlost hoe meer de kans terug komt dat we weer van Tom Dieck kunnen genieten en dit geld ook voor de olifanten in het Circus. Wij willen de vrijheid in het circus weer terug daarom Dieren horen bij het cultuur van Nederland Circus is Dieren'.

_________________
De mening van Rick Laresteijn is OnbelangRick.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr sep 18, 2015 5:10 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Jammer dat hij daar nu pas achter komt! Want door steeds maar van alles te roepen, zoals dat zonder wilde dieren een prima voorstelling te maken is en dat hij toch zo goed draaide, heeft hij zijn kansen nu wel aardig verspeeld...
Denk niet dat nog veel mensen hem serieus nemen....
Maar Minister van Cultuur in het nieuwe kabinet, dat zou nog wel iets voor hem zijn.....!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr sep 18, 2015 5:54 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Milko heeft altijd gezegd dat hij graag Tom Dieck jr weer terug zou willen hebben en dat ze zijn dieren vooral achter de tent missen. Roofdieren maken tenslotte meer indruk dan een paar paarden, hondjes of alpacca's. Hij zei een hele tijd geleden ook al dat ze het toch merken, en wat ik al zei. Niet zo zeer in de show maar vooral achter de tent, alhoewel hij de acts zelf volgensmij als liefhebber (maar ook als directeur) graag in de show zou zien


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr sep 18, 2015 6:42 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 21, 2014 6:45 pm
Berichten: 164
Tom Dieck was toch een aantal jaren dé topartiest van CHR, dus kan ik me voorstellen. Maarja zit nu goed bij Charles Knie. Roofdieren achter de tent ziet er inderdaad heel anders uit dan paarden :P die staan al overal; daar ga je niet speciaal voor naar het circusterrein.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr sep 18, 2015 9:02 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Volgend jaar is Tom Dieck bij Probst, Charles Knie stopt met roofdieren en olifanten, wel nog in de kerstcircussen. Ook exoten en zeeleeuwen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr sep 18, 2015 9:14 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 21, 2014 6:45 pm
Berichten: 164
Nik Boris schreef:
Charles Knie stopt met roofdieren en olifanten, wel nog in de kerstcircussen. Ook exoten en zeeleeuwen


Echt?? Nog nergens gehoord, heb ik iets gemist?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr sep 18, 2015 9:33 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Nik Boris schreef:
Volgend jaar is Tom Dieck bij Probst, Charles Knie stopt met roofdieren en olifanten, wel nog in de kerstcircussen. Ook exoten en zeeleeuwen

Bedoel je Franko Knie?
viewtopic.php?f=3&t=6031&hilit=knie

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr sep 18, 2015 9:36 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 21, 2014 6:45 pm
Berichten: 164
Ben toch ff gaan googlen; kwam dit tegen: http://forum.chapiteau.de/viewtopic.php?t=6315


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr sep 18, 2015 11:26 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 06, 2008 10:02 pm
Berichten: 1143
Stond ook in de laatste Piste


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za sep 19, 2015 4:05 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Betrekkelijk maar weer. Want als je goed leest stopt Charles Knie VOOR ÉÉN SEIZOEN met de olifanten van Errani en de roofdieren van Dieck. Omdat ze er respectievelijk zes en twee jaar te zien waren. Ze gaan door met uitsluitend de (wilde!!) dieren die ze in eigen bezit hebben, en dat zijn er nogal wat! Wat er na een jaar gebeurt zal de toekomst leren....

Citeer:
Der Verzicht auf Elefanten und Raubtiere gelte zunächst nur für die Saison 2016 und sei keine grundsätzliche Entscheidung für die Zukunft.


En beste Nik, je moet nu maar eens ophouden te melden dat hij dat ALTIJD heeft gezegd, ik wil graag een lijstje voor je maken van de keren dat hij beweerde dat je zonder wilde dieren een uitstekend programma kunt maken en die dus helemaal niet nodig hebt. En hoe goed hij niet draaide zonder die dieren....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za sep 19, 2015 4:56 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 06, 2008 10:02 pm
Berichten: 1143
Dat is inderdaad de aanvulling die ik vandaag ook in De Piste las.
Vorige maand was het bericht dat men helemaal ging stoppen met wilde dieren.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo sep 20, 2015 3:16 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Maar geloof het of niet: niet iedereen leest De Piste!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo sep 20, 2015 4:34 pm 
Offline

Lid geworden op: zo nov 27, 2011 5:47 pm
Berichten: 163
Locatie: Weert
Mijn kleine en grote vriend Milko S. bezuinigd niet op programma, orkest en personeel. Citaat FB:

'Waarom hebben mensen commentaar op de dingen die op Facebook gezet worden. Het woord vluchteling is heilig Zwarte piet is racistisch als je je bedrijf wil redden van de ondergang ben je een loser. Als je op komt voor de Nederlandse tradities dan deug je niet. Als je eerlijk je mening schrijft dan ben je hypocriet. Iedereen weet het beter laat iedereen in hun waarde en laat iedereen op Facebook zijn hart luchten. En ook de zogenaamde vriend die iedere keer mijn berichtjes kopieert en op een forum zet om iedereen tegen elkaar op te jutten. Grote jongen. En nee ik ben geen Directeur ik ben clown maar met 4 man op het buro proberen wij het zo goed mogelijk te doen. En iedere keer te vergelijken met andere circussen dat slaat nergens op. Der is geen een circus met zoveel lastten als wij. der is geen een circus in nederland met zoveel personeel. Iedereen doet het op zijn manier wij gaan niet bezuinigen op programma en orkest. In verhouding met 2 jaar geleden hebben wij 20 man personeel minder. Minder als dit gaat niet. Wij staan garant voor een top show en daar staan wij met ons complete team achter. Ik heb mijn Facebook privé en maak geen geheimen van mijn uitspraken. ook al zijn ze af en toe keihard. en voor verschillende mensen kwetsend. maar ze komen uit mijn hart en als je de afgelopen 3 jaar door verschillende mensen ontiegelijk bent misbruik en bedrogen dan uit ik dat op Facebook . Misschien niet de juiste plek om dat te doen maar ik heb deze Facebook pagina als uitlaatklep ik kan hier mijn ei kwijt en het lucht op. Mocht u hier moeite mee hebben neem aub de moeite en verwijder u uit mijn vrienden lijst. Maar mocht u toch willen blijven accepteer dan mijn verhalen heel veel groet jullie vriend Milko (ps ja ik maak fouten hele groten en hele kleine maar in mijn achterhoofd hoop ik dat ik het goed maar het valt niet mee ik leer iedere dag van fouten en zal er nog veel maken maar fouten zijn er om op te lossen en niet er van weg te lopen maar zoeken naar een oplossing en dat kan je van een hele boel mensen niet zeggen)'.

_________________
De mening van Rick Laresteijn is OnbelangRick.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 90 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.