Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr apr 19, 2024 10:30 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma okt 05, 2015 4:50 pm 
Offline

Lid geworden op: zo nov 27, 2011 5:47 pm
Berichten: 163
Locatie: Weert
Gelukkig hebben we de foto's nog.

_________________
De mening van Rick Laresteijn is OnbelangRick.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma okt 05, 2015 5:03 pm 
Offline

Lid geworden op: za okt 03, 2015 2:05 am
Berichten: 62
Ja dat is waar. Maar stilstaand beeld is toch niet hetzelfde. Beter iets dan niets. Maar er bij neerleggen vindt ik toch moeilijk.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma okt 05, 2015 5:06 pm 
Offline

Lid geworden op: za okt 03, 2015 2:05 am
Berichten: 62
Didier ; je bent al heel lang online maar zie nog niets. Volgens mij ben je met een heel venijnige tekst bezig.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma okt 05, 2015 5:14 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Nee hoor, zo zit ik niet in elkaar. Maar ik ben wel vlak vóór nuanceren. Gevonden?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma okt 05, 2015 5:17 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Afbeelding

Maker van de foto Stefan Verkerk meldt wrang:

Aan publiek geen gebrek vanmiddag bij de ontruiming van Circus Renz in Heerde.


en eerder vandaag:

Afbeelding

Zelfs de tentharingen van circus renz worden in beslag genomen

waarop reacties als:

Wel bijzonder: 130K belasting ophalen maar straks wel 2 miljoen aan WW moeten uitkeren. #vreemd

en deze, tevens verzonden aan Mark Rutte, die als altijd benieuwd is naar onze reacties!:

€80.000.000 voor een oud schilderij, €0,0 voor levend nationaal cultureel erfgoed.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma okt 05, 2015 5:31 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Op nu.nl een reactie van Milko:

http://www.nu.nl/binnenland/4139102/fai ... raagd.html

Beelden ook bij RTL:

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... ircus-renz

en de NOS met andere beelden en foto's:

http://nos.nl/artikel/2061381-fiscus-vr ... z-aan.html

alsmede een meer uitgebreid verhaal op de site van het AD:

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... -weg.dhtml


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma okt 05, 2015 6:15 pm 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
de grootste fout die de belastingdienst heeft kunnen maken alles is eigendom van roland de laak de enige kans op een euro was gewoon wachten tot na de kerstperiode de drukke maanden voor CHR komen er juist nu aan met de shows in den haag waar veel publiek op afkomt de shows in belgie en het kerstcircus


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma okt 05, 2015 6:22 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Verschrikkelijk
En niks anders, als ze met niks meer kunnen vechten, is het echt afgelopen. Den Haag, ik ga nog net wat rechter op staan om een buiging te voorkomen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma okt 05, 2015 6:31 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 21, 2014 6:45 pm
Berichten: 164
Hier filmpjes van het terrein, van een verslaggever van RTL: https://www.periscope.tv/PimSedeeRTL

:( :(


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma okt 05, 2015 6:44 pm 
Offline

Lid geworden op: za okt 03, 2015 2:05 am
Berichten: 62
Zal ik alvast een tipje van de sluier oplichten. Binnen een week meld zich een slimme ondernemer die tegen betaling van de belastingen landelijk een held wordt. Optie 2 is een stroman die de boel afkoopt voor 65 duizend euro . Als beide niet van toepassing zijn hoop ik dat Milko na 25 jaar inzet zijn zaakjes voor elkaar heeft. Ook ik ging failliet maar zorgde goed voor mijzelf. Een ieder die dit gaat veroordelen heeft nooit meer dan een tientje in zijn zak gehad. Ik hoop van harte dat het goed komt en dat zit er dik in.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma okt 05, 2015 7:27 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 06, 2008 10:02 pm
Berichten: 1147
Hoop dat je gelijk hebt dat dit toch nog goed komt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma okt 05, 2015 8:14 pm 
Offline

Lid geworden op: vr sep 27, 2013 6:15 pm
Berichten: 34
Dat hoop ik ook! Van alle circussen mag dit circus, het NEDERLANDS NATIONAAL Circus Herman Renz NIET verdwijnen!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma okt 05, 2015 9:06 pm 
Offline

Lid geworden op: za okt 03, 2015 2:05 am
Berichten: 62
Rob Ronday zal vast zeggen dat hij het heel heel erg vind. Maar ook zal hij tegen intimici zeggen dat zijn inbreng een gemis was. Hij verliet immers als kapitein het zinkende schip waar Milko stug doorvocht. De Duitse naamgenoten dansen op het graf en spuwen in de kist. Vele anderen gniffelen bij dit trieste nieuws.

Wie om een grafschrift lacht
Die zal dat ooit berouwen.
Nu lacht men om het zijne
Straks lacht men om het jouwe.

Circus Herman Renz stak met kop en schouders boven het andere uit in Nederland en daar is (voorlopig) een einde aan gekomen.
Ik ben blij dat ik de wervelende show van dit jaar nog drie keer heb gezien en dat zal als een foto in mijn hersens gegrift blijven.

Het is vandaag maandag 5 oktober 2015.
Een dag om de flessen aan te spreken.

Mocht het niet goed komen dank ik Milko maar ook de belangrijke partner van voorheen Rob Ronday en zeker niet te vergeten Anneke en Sylvia voor schitterende circusjaren die pas in de geschiedenisboeken komen als de kisten ooit gesloten zijn.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma okt 05, 2015 11:20 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
borm schreef:
Zal ik alvast een tipje van de sluier oplichten. Binnen een week meld zich een slimme ondernemer die tegen betaling van de belastingen landelijk een held wordt. Optie 2 is een stroman die de boel afkoopt voor 65 duizend euro . Als beide niet van toepassing zijn hoop ik dat Milko na 25 jaar inzet zijn zaakjes voor elkaar heeft. Ook ik ging failliet maar zorgde goed voor mijzelf. Een ieder die dit gaat veroordelen heeft nooit meer dan een tientje in zijn zak gehad. Ik hoop van harte dat het goed komt en dat zit er dik in.


Misschien wordt er wel bewust op een faillissement aangestuurd. Vervolgens koop je het hele circus op tegen een schijntje en maakt een doorstart met een nieuwe BV. Zullen inderdaad wel wat stromannen zijn.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di okt 06, 2015 9:58 am 
Offline

Lid geworden op: zo nov 27, 2011 5:47 pm
Berichten: 163
Locatie: Weert
magnum schreef:
Misschien wordt er wel bewust op een faillissement aangestuurd. Vervolgens koop je het hele circus op tegen een schijntje en maakt een doorstart met een nieuwe BV. Zullen inderdaad wel wat stromannen zijn.


Dat is wat ik ook denk.

Citaat FB:

'Beste vrienden vandaag de zwaarste dag uit mijn leven. Het leek wel als of we de grootste drugs criminelen waren 6 politie agenten 20 man van de belasting. We werden behandeld als de grootste criminelen. We mochten niks meer aanraken mee nemen privé eigendommen werd beslag op gelegd. Voor een bedrag van 100,000 euro werd er beslag gelegd en van het terrein gehaald omdat ik vlucht gevaarlijk ben. Der kwamen meer als 30 man op draven om het materiaal in beslag te nemen. Twee weken geleden goede afspraken gemaakt maar helaas meneer had daar toch geen zin in en stond vanmorgen om half 11 met een dwangbevel om in een uur 100,000 euro te betalen of der zou beslag gelegd worden en het materiaal zou van het terrein gehaald worden in verband met vluchtgevaar. Wij hebben alles geprobeerd en gezegd dat het onmogelijk is om 100,000 euro te kunnen regelen zelfs 3 advocaten konden het niet tegen houden. Maar het mooie aan dit verhaal het materiaal is niet meer van Circus Herman Renz wij huren dit van mijn investeerder. Maar wat ik hier mee wil zeggen grote bedrijven hebben 20.000000 miljoen schuld en mogen gewoon door draaien ik heb 100,000 euro schuld word alles in beslag genomen. En wat denk je wat het vandaag gekost heeft een afsleep bedrijf met 3 transporten een takelwagen 15 man personeel, 6 man politie ,20 man van de belasting ,plus 26 man personeel van Herman renz die 100 euro per persoon kreeg om alles in te pakken. Allemaal belasting geld. En dan nog de schade claims die der gaan komen. Het was echt weer het werk van een gefustreerde belasting ontvanger meneer de Dapperen. Ontvanger van belastingdienst Eindhoven. Al met al een dag om nooit te vergeten. En nu een heel groot dank u wel voor al de berichten mijn inbox mijn Messenger vol. Dit doet ons goed heel goed. En let op Circus Herman Renz komt Terug sterker dan nooit tevoren VRIENDEN BEDANKT EN OOK DE HATERS IK BEN DER NOG HERMAN RENZ KOMT TERUG'.

_________________
De mening van Rick Laresteijn is OnbelangRick.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.