Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 10:30 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 151 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 511 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Het doek is gevallen....
BerichtGeplaatst: di okt 06, 2015 7:49 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Meer kan ik er niet van maken, Milko is op zojuist is het personeel geïnformeerd http://www.omroepbrabant.nl/?news/23715 ... er+in.aspx

Echt verschrikkelijk, ik ga Herman Renz echt missen, een tijdperk is voorbij. Milko, Sylvia en het hele team hebben alles gegeven maar het mocht niet baten

Herman Renz bedankt


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Het doek is gevallen....
BerichtGeplaatst: di okt 06, 2015 10:25 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Milko zit vanavond bij Pauw.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Het doek is gevallen....
BerichtGeplaatst: di okt 06, 2015 10:49 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 21, 2014 6:45 pm
Berichten: 164
Hij zat bij RTL late night. Goed optreden wat dat betreft. En zo te horen zitten er wel nog wat ijzers in het vuur. Laten we duimen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Het doek is gevallen....
BerichtGeplaatst: di okt 06, 2015 10:58 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
O nee niet Milko bij Pauw maar PJ Rens...

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Het doek is gevallen....
BerichtGeplaatst: di okt 06, 2015 11:55 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Juist ja, PJ Rens verkoopt gebakken lucht..

http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/arti ... lpen.dhtml
http://www.steuncircusrens.nl/

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Het doek is gevallen....
BerichtGeplaatst: wo okt 07, 2015 1:35 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Het doek is gevallen? Doe maar even rustig aan, het faillissement is nog niet eens uitgesproken!

En dit schrijft onder meer het AD:

,,Als er vandaag 130.000 euro op onze bankrekening wordt bijgeschreven, kunnen de voorstellingen in Noordwijk dit weekeinde gewoon doorgang vinden'', zegt fiscus-woordvoerder Robin Middel. ,,Maar het is de vraag of het Circus Herman Renz lukt om een reddende engel te vinden.''

Circusdirecteur Milko Steyvers kwam gistermorgen niet opdagen bij een afspraak met de Belastingdienst in Eindhoven. Zijn medewerkers verkeren in grote onzekerheid. Zij kunnen tot uiterlijk woensdagavond in Heerde verblijven. Waar de mensen komende nacht moeten doorbrengen, is onbekend.


Ook al erg sterk, niet komen opdagen in deze kritieke tijd.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://www.steuncircusrens.nl/

Allemaal al toegezegd? Je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt.....
En niet geschoten is altijd mis!
De teller staat op dit moment op 16.135 en loopt gestaag op......


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Het doek is gevallen....
BerichtGeplaatst: wo okt 07, 2015 3:15 pm 
Offline

Lid geworden op: za okt 03, 2015 2:05 am
Berichten: 62
Wat moet hij daar doen met lege zakken ?
Zich opnieuw laten vernederen ?
Nee. Milko heeft gelijk dat hij niet met knikkende knietjes gaat zitten tussen stinkende lafaards die ooit het beroep van uitzuiger hebben gekozen omdat zij het nodig achten dat de ene helft van de bevolking moet regeren over de andere helft.
Na de naderende oorlog ten gevolge van dit soort mensen en beleid voorleiden aan een tribunaal.
Aanklacht; het bewust ontwrichten van een goed geoliede maatschappij en het vernielen van zowel materialistische als menselijke doelen.
Democratie ? Niks ervan. Russische taferelen overspoelen Europa.
Geef het volk brood en spelen. Hier wordt het afgenomen. Alleen links georienteerde toneelgroepen met onbegrijpelijke voorstellingen maken een kans.
Pakt allen het heft in handen en ga de straat op en schreeuw.
Of toch maar niet. Stel dat de hypotheek in gevaar komt.
Nou dan maar afwachten op de grote klap. En die komt heuswaar. Het kan in 12 uur tijd een chaos zijn.
Daarom vindt ik overigens circus zo mooi.
Wegdromen van de werkelijkheid en weer even kind zijn. Want in kinderen schuilt geen gevaar. Ik ga morgen weer dan gevoel oproepen bij Krone in Meppen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Het doek is gevallen....
BerichtGeplaatst: wo okt 07, 2015 4:38 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Citeer:
Wegdromen van de werkelijkheid en weer even kind zijn. Want in kinderen schuilt geen gevaar.

Juist ja, en daarom brandde je vorige week de kleinere circussen zo rigoureus af!
Want die mogen de naam Circus niet dragen en zouden Kindershow moeten heten......

En verder ben je het misschien vergeten, maar je woont wel in het land met zo ongeveer de hoogste welvaart van de hele planeet.
Ook al ben je als zakenman, vaak over de ruggen van anderen, persoonlijk veel wijzer geworden van je faillissement.
Omdat je zo goed voor jezelf zorgde....
Ik heb ze helaas ook gekend, de snoevers die in de kroeg lieten weten hoeveel ze nu weer aan een bedrijfsbeëindiging verdiend hadden.
Zakenmensen, noemen ze zich. Voor mij schrijf je dat met twee k's!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Het doek is gevallen....
BerichtGeplaatst: wo okt 07, 2015 4:50 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/enter ... ircus-renz

http://pauw.vara.nl/media/347037

http://www.rtlxl.nl/#!/rtl-late-night-3 ... 47a92b72e5


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Het doek is gevallen....
BerichtGeplaatst: wo okt 07, 2015 5:02 pm 
Offline

Lid geworden op: za okt 03, 2015 2:05 am
Berichten: 62
Hier kan ik geen worst van maken Didier. Je schijnt te weten van mijn werkwijze. Je hebt de klok horen luiden...
Bemoei je niet met zak (k) en waar je geen kaas van hebt gegeten. Het gaat over circus Herman Renz en niet over mijn faillissementen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Het doek is gevallen....
BerichtGeplaatst: wo okt 07, 2015 5:25 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Geen worst van maken? Of ben je echt aan het dementeren? Wat ik schrijf baseer ik volledig op jouw woorden!
Je schreef namelijk te hopen dat Milko net zo goed voor zichzelf heeft gezorgd als jij deed ten tijde van je faillissement.

Nog een stukje droge worst?


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Het doek is gevallen....
BerichtGeplaatst: wo okt 07, 2015 5:42 pm 
Offline

Lid geworden op: za okt 03, 2015 2:05 am
Berichten: 62
Wat ik overigens ook niet zo goed begrijp is dat jij je kritiek mag uiten en ik niet mag vinden dat circus Sijm ide categorie kindershows valt in mijn beleving. Ik heb hen NOOIT afgezeken. Voor de doelgroep een prima voorstelling net als voorheen Bong en, Aladdin en nog eerder Piste, Hoepla en Charivari.
Wel - en nu moet je het eens 1 keer goed begrijpen - heb ik een gefundeerde kritiek op grotere circussen zoals Renz Berlin met een logeprijs van 25 euro met een redelijk onprofessioneel programma. Renz Internationaal daarentegen vindt ik al stukken beter.koploper in de categorie komedianten is Belly Wien welke tegen topcircus aanleunen. Natuurlijk is Sijm circus maar zij weten gelukkig zelf heel goed welk publiek zij dienen. Ik vindt Alex Sijm een handige jongen die zijn zaakjes voor elkaar heeft. En toch...aan olifanten begint hij niet. En ga nu niet roepen dat dat niet eens meer mag. Nog maar eens een mooi tekstje:
Een vlinder kan niet sjouwen en een karrepaard niet zweven.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Het doek is gevallen....
BerichtGeplaatst: wo okt 07, 2015 5:42 pm 
Offline

Lid geworden op: za okt 03, 2015 2:05 am
Berichten: 62
En met als ons geklets - ook dat van mij - is circus Herman Renz niet gered


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Het doek is gevallen....
BerichtGeplaatst: wo okt 07, 2015 5:51 pm 
Offline

Lid geworden op: za okt 03, 2015 2:05 am
Berichten: 62
Didier. Waar staat dat ik goed voor mijzelf heb gezorgd TEN TIJDE van mijn faillissement? Je snapt er niets van en bent in mijn ogen een toekijker die graag wil meespelen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Het doek is gevallen....
BerichtGeplaatst: wo okt 07, 2015 5:56 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Citeer:
Wat ik overigens ook niet zo goed begrijp is dat jij je kritiek mag uiten en ik niet mag vinden dat circus Sijm ide categorie kindershows valt in mijn beleving. Ik heb hen NOOIT afgezeken.


Kennelijk ben je de weg hier een beetje kwijt. Want elders schreef ik:

Elders schrijft Borm nu ineens dat hij (o.a.) Sijm niet afzeek. Ik wil het wel even herhalen: 'Sijm verdient het niet eens 'circus' te heten doordat koning middelmaat de scepter zwaait. Het hoort thuis in de categorie 'kindershow'.'
Gelukkig is hij elders wel begonnen te nuanceren, alleen snap ik er helemaal niets van wat er vorig jaar (toen hij dit CIRCUS bezocht) mankeerde aan het uitstekende internationale programma. Want dat was van grote klasse. Maar misschien was de tent wel te klein of waren er teveel kinderen of waren de (nieuwe) banken wat te hard uitgevallen. Je moet maar last hebben van teveel gevoel!


Nummers van grote klasse, inderdaad. Er gingen er naar CHR, er gingen er de grens over. Sommige nummers waren zelfs beter dan vergelijkbare dit jaar bij CHR!
Hoezo, kindershow?
Het verklaart gewoon dat je er zeker vorig jaar niet geweest bent!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 151 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 511 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.