Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 11:28 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: 13 maart 1996....
BerichtGeplaatst: zo mar 13, 2016 7:38 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Vandaag is het 13 maart 2016..... Twintig jaar geleden was het 13 maart 1996.

Vandaag twintig jaar geleden overleden Herman en Diana van der Vegt.

Een dag die dit jaar voor Milko, Sylvia en alle anderen ex-Herman Renz medewerkers ongetwijfelt nog zwaarder dan anders is. Sterkte allemaal!


Laatst gewijzigd door Nik Boris op zo mar 13, 2016 8:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: 20 maart 1996....
BerichtGeplaatst: ma mar 14, 2016 9:05 am 
Offline

Lid geworden op: zo nov 27, 2011 5:47 pm
Berichten: 163
Locatie: Weert
Milko reageert via zijn FB:

'20 jaar 13 maart traditie bloemen leggen en herdenken. Dit jaar extra zwaar met het idee in je hoofd de droom van Herman en Diana is kapot. Het was voor mij de moeilijkste keer met het idee daar te staan dat ik en Sylvia de laatste waren die hun circus runden. Wij waren degenen die hun droom niet af kon maken. Wij waren degenen die het niet waar konden maken. Ik schaam me diep dat het ons niet gelukt is om het circus waar we zoveel van hielden overeind te houden. Een troost we hebben de mooie herinneringen aan Herman en Diana en we hebben de mooie herinneringen aan het mooiste Circus wat Nederland had op dat moment. En wat pijn doet zijn de commentaren van mensen die jaren lang hier een gouden leven hadden. mensen die van achter hun computer je met de grond gelijk maken. Collega's die onder naam van de VNCO uitspraken doen die uit de duim zijn gezogen zijn collega's die nooit in mijn schoenen hebben gestaan die nooit van hun leven 65 man op de loonlijst hadden. De zelfde mensen die verleden jaar samen met partner bij je kwamen om te vertellen milko troost je wij moeten spelen voor 18 mensen. Het doet pijn dat de zelfde mensen jaren lang bij jou in het buro werkten en precies weten hoe moeilijk een circus het heeft meet 65 man op de loonlijst. Het doet pijn als je overal ziet en hoort dat je circus geveild word. Het doet pijn als je weet dat dat materiaal is waar je 25 jaar keihard hebt voor gewerkt. Het doet pijn dat het spulletjes zijn met een heel hoog symboliek waarde. Het doet ook pijn dat je samen met je echtgenoot het tot het laatste hebt volgehouden. En dat er mensen zijn die je naar 22 jaar lieten zitten zonder buro ervaring en met een schuld van hier tot Tokio. Maar daar hoor je niemand over. Het doet pijn mensen waar je je hele leven mee bent dingen doen achter je rug om en dat je dat van andere mensen moet horen..het doet pijn als mensen zeggen had 20 jaar geleden maar nooit aan deze uitdaging begonnen. Nee ik ben trots op het circus wat we hebben neer gezet. ik ben trots dat we de naam Herman en Diana Renz hebben voorgezet. Dat circus groot maken hebben we niet alleen gedaan maar met heel veel mensen. buiten een handje vol rotte appelen zaten er ook heel veel goede mensen vrienden bij en juist die hebben we in de toekomst weer hard nodig. Ik heb nog een droom. En dat is nog een keer de Naam Herman Renz groot Maken in Nederland. En dat lukt alleen met jullie hulp en vertrouwen in ons. Ja natuurlijk schaam ik me hoe het afgelopen jaar gelopen is. Ja natuurlijk heb ik naar de verkeerde mensen geluisterd. Ja natuurlijk heb ik de verkeerde beslissingen genomen. Maar een ding weet ik zeker zal nooit weg lopen voor de fouten die ik gemaakt hebt. Weet zeker dat ik er van geleerd hebt en hier door keihard zal terug komen. En hoop ik dat Herman en Diane weer trots kan zijn op het bedrijf wat de naam Herman Renz krijgt.'

_________________
De mening van Rick Laresteijn is OnbelangRick.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: 13 maart 1996....
BerichtGeplaatst: ma mar 14, 2016 12:27 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5361
Locatie: Belgie
Ik hoop absoluut dat circus Herman Renz mag wederkeren, en dat men opnieuw zal schitteren als voorheen.
Het gebodene was steeds van erg hoog niveau: Acts, licht en geluid, kostumering, de infrastructuur, catering,...
Kortom, het plaatje klopte helemaal!! Erg jammer dat het zo gelopen is, maar achteruit kijken heeft weinig zin.
Het is de toekomst die telt!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: 13 maart 1996....
BerichtGeplaatst: ma mar 14, 2016 4:17 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Circusboy schreef:
Ik hoop absoluut dat circus Herman Renz mag wederkeren, en dat men opnieuw zal schitteren als voorheen.
Het gebodene was steeds van erg hoog niveau: Acts, licht en geluid, kostumering, de infrastructuur, catering,...
Kortom, het plaatje klopte helemaal!! Erg jammer dat het zo gelopen is, maar achteruit kijken heeft weinig zin.
Het is de toekomst die telt!



Ik kan niet anders dan het met je eens zijn!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: 13 maart 1996....
BerichtGeplaatst: ma mar 14, 2016 5:01 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Natuurlijk begrijp ik best dat die 13e maart voor een aantal mensen een zeer beladen dag is.
Maar wat het voortleven van de naam van Herman en Diana betreft denk ik dat je er beter aan doet het verleden inderdaad te laten rusten.
Wat gebeurd is is gebeurd. Vervelend en erg genoeg.
Om koste wat kost nogmaals uit de as te herrijzen om mogelijk opnieuw ten onder te gaan lijkt mij eerder beledigend dan respectvol.
Of moet hun naam voor eeuwig verbonden worden met het fiasco? Dat dacht ik toch niet!
Gewoon laten rusten en doen waar je goed in bent.
Als je daarin slaagt kun je het altijd nog als eerbetoon aan hen opdragen!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: 13 maart 1996....
BerichtGeplaatst: ma mar 14, 2016 5:07 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Didier schreef:
Natuurlijk begrijp ik best dat die 13e maart voor een aantal mensen een zeer beladen dag is.
Maar wat het voortleven van de naam van Herman en Diana betreft denk ik dat je er beter aan doet het verleden inderdaad te laten rusten.
Wat gebeurd is is gebeurd. Vervelend en erg genoeg.
Om koste wat kost nogmaals uit de as te herrijzen om mogelijk opnieuw ten onder te gaan lijkt mij eerder beledigend dan respectvol.
Of moet hun naam voor eeuwig verbonden worden met het fiasco? Dat dacht ik toch niet!
Gewoon laten rusten en doen waar je goed in bent.
Als je daarin slaagt kun je het altijd nog als eerbetoon aan hen opdragen!


Al zou het niet mogelijk zijn, ik denk dat heel veel mensen het wel zouden willen.

Bovendien zegt Milko ook dat hij van z'n fouten geleerd heeft, en jij zei regelmatig dat Milko goed in shows maken is. Misschien bedoelt hij ook ongeveer wat jij bedoelt? Of begrijp ik niet wat jij bedoelt?

Want ook ik snap dat het (heel) moeilijk gaat worden, maar laten we de hoop niet verliezen!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: 13 maart 1996....
BerichtGeplaatst: ma mar 14, 2016 5:34 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
We moeten niet de hoop, maar evenmin de realiteit uit het oog verliezen!

Hoeveel mensen het wel zouden willen bleek vorig jaar wel tijdens de hulpcampagnes!
Zelfs te weinig om hem toen te redden!

Natuurlijk leer je van je fouten. Vooral in het begin zei hij daar zelfs zinvolle dingen over.
Nu is het allemaal al weer wat weggeëbd, al denk ik dat met de veiling de grootste klap nog moet komen.
Dat hij wel degelijk ook iets anders bedoelt is duidelijk:
Citeer:
Ik heb nog een droom. En dat is nog een keer de Naam Herman Renz groot Maken in Nederland.

Daar gaat het volgens mij om: het verschil tussen droom en realiteit.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: 13 maart 1996....
BerichtGeplaatst: ma mar 14, 2016 5:58 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Hoe zit het ook al weer met de eigendomsrechten van de naam Herman Renz?
Is dat niet in vreemde handen?

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: 13 maart 1996....
BerichtGeplaatst: ma mar 14, 2016 6:15 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 06, 2008 10:02 pm
Berichten: 1143
Hoe het ook verder zal gaan veel sterkte voor de betrokkenenop deze moeilijke dag. Weet nog goed waar ik was toen het nieuws bekend werd.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.