Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel di apr 16, 2024 7:39 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 100 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 57 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr apr 01, 2016 5:30 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
http://www.omroepbrabant.nl/?news/24684 ... maken.aspx

Milko filosofeert bij Omroep Brabant over een doorstart.
De beoogde geldschieter weet desgevraagd van niets..

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do apr 14, 2016 5:18 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 06, 2008 10:02 pm
Berichten: 1147
Las deze week op circusonline.de het bericht over een show met Milko als middelpunt eind april op Texel. Georganiseerd door de Duursma Groep. Weet iemand hier iets van?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do apr 14, 2016 5:53 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Stel je in verbinding met de directeur, en misschien kom je dan meer te weten.....

Afbeelding

Wel opvallend dat die al eerder op hetzelfde eiland werd gespot samen met o.a. Milko en een van zijn medewerkers Adri Lammers, kort voor de veiling van de tent.

En nu ik er toch ben.......
Heb lang geaarzeld om op het eerste bericht te reageren. Zo zie je maar, ik doe niet alles altijd even spontaan en ondoordacht.....
Dat dit nieuws op 1 april bekend werd gemaakt kan uiteraard toeval zijn, maar ook een slimme zet.
Dan kun je later namelijk altijd zeggen dat het een 1-aprilgrap was!

Te beginnen met een kerstcircus in Haarlem.
Eerder viel hier al te lezen dat juist een dergelijk circus 'klauwen met geld' kost mede doordat het aggregaat en de verwarming niet 'op pis' draaien.
Veel verbeelding hoef je niet te hebben om uit te rekenen wat iets dergelijks gaat kosten wanneer je alles, en dan ook echt alles, moet gaan huren.
Omdat je zelf niets (meer) hebt.
Hetzelfde geldt voor alle manschappen.
Ook de artiesten zijn in deze periode met volop concurrerende kerst-, winter of Weihnachtscircussen niet voor een prikkie te contracteren.
Uitgaande van een gedegen en goed programma, uiteraard.
Daarnaast heb ik al geruchten gehoord dat een ander circus maar wat graag de verloren gegane plaats in Haarlem zou willen gaan invullen.
Want de relatie tussen die gemeente en Herman Renz kan in het verleden nog zo uitstekend geweest zijn, voor de eeuwigheid is niets vastgelegd.

Maar goed. De Duursma Groep ziet er dus wellicht brood in.
De eveneens genoemde voormalige sponsor kennelijk niet, of op dit moment nog niet.
Ja, en wat is dan het vreemde. Een of twee gedegen ondernemer(s) zouden de sprong in het duister willen gaan begeleiden, terwijl ze nog maar kort geleden met het voorschieten van een ton het hele circus draaiende hadden kunnen houden!
Voor allebei niet meer dan een peulenschil.
Dat het bij die ton niet zou blijven wisten ze echter mogelijk ook al.

Een ander verhaal is (opnieuw!) die naam.
Kennelijk heeft Milko nog steeds niet voldoende geleerd en beseft hij nog steeds niet wat hij heeft aangericht.
Onder die ooit geleende en nooit teruggegeven naam heeft hij het mooiste en grootste circus dat wij hier hadden naar de knoppen geholpen.
De waarheid is hard, maar dat is de realiteit.
Om vervolgens opnieuw die naam uit de kast te gaan halen, zogenaamd als hommage, is ronduit stuitend.
Het verleden laten rusten zou veel beter zijn.
Herman Renz presenteert? Herman Renz presenteert helemaal niks meer. En zal dat ook nooit meer doen.
Tenzij hij er in slaagt een grote show op te zetten met alle belangrijks circusartiesten die inmiddels niet meer in leven zijn. Wat zangers erbij, zou ook goed scoren.
Herman Renz presenteert: Elvis. Of Bowie, van recentere datum. Publiekstrekkers eerste klas.

Waar Milko zich op verkijkt is de werkelijke waarde en uitstraling van die naam.
Goed, bij de echte circuskenners. Maar bij het grote publiek? Dat liet het immers al afweten toen er nog wel een uitstekend circusprogramma te zien was?
Nee, hij moet gewoon de eer aan zichzelf houden: Milko presenteert!
Doe maar eens een onderzoekje onder het gemiddelde publiek. Niemand kan je vertellen wie Herman Renz was. Pas wanneer je begint over dat stel dat omkwam door koolmonoxide gaat er een belletje rinkelen.
Maar Milko, die kennen, niet in de laatste plaats door de publiciteit van vorig jaar, wel heel veel mensen!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do apr 14, 2016 6:54 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
Ik meen me te herinneren dat de naam Herman Renz ooit in onderpand is gegeven...
Dan zou er geld over de brug moeten komen om die naam weer te gebruiken.
Maar wellicht heb ik het mis... :?:

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do apr 14, 2016 7:36 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Misschien heeft Didier wel gelijk, het zal ongetwijfelt één van de redenen zijn dat CHR zich niet meer goed wist te onderscheiden, al hadden ze zo'n ongelofelijk mooie show.
Maar er is wel één belangrijk verschil; ze presenteren zich niet meer als een circus, hoe jammer veel liefhebbers dat ook vinden. Want ik denk dat Milko heel graag mooie shows wil maken, maar ik denk dat de belangrijkste reden voor de naam Herman Renz toch Herman en Diana blijven. Want je kan het zwak noemen, maar het is voor Milko en velen anderen nog steeds, en nu misschien wel extra, zwaar. Ik denk dat Milko zich verplicht voelt om te zorgen dat de naam Herman Renz niet verloren gaat.

Hoe hij Haarlem voor elkaar gaat krijgen? Ik heb ook geen idee. Maar MISSCHIEN is hij niet de enige producent? Huurt hij niet alles maar is het gewoon een samenwerking tussen Milko en anderen. En het zal vast dat er meer mensen in de rij staan, maar ik denk dat die jarenlange samenwerking toch wel iets betekend, ook voor het publiek.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do apr 14, 2016 8:24 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Didier schreef:
Stel je in verbinding met de directeur, en misschien kom je dan meer te weten.....

Afbeelding

Wel opvallend dat die al eerder op hetzelfde eiland werd gespot samen met o.a. Milko en een van zijn medewerkers Adri Lammers, kort voor de veiling van de tent.

En nu ik er toch ben.......
Heb lang geaarzeld om op het eerste bericht te reageren. Zo zie je maar, ik doe niet alles altijd even spontaan en ondoordacht.....
Dat dit nieuws op 1 april bekend werd gemaakt kan uiteraard toeval zijn, maar ook een slimme zet.
Dan kun je later namelijk altijd zeggen dat het een 1-aprilgrap was!

Te beginnen met een kerstcircus in Haarlem.
Eerder viel hier al te lezen dat juist een dergelijk circus 'klauwen met geld' kost mede doordat het aggregaat en de verwarming niet 'op pis' draaien.
Veel verbeelding hoef je niet te hebben om uit te rekenen wat iets dergelijks gaat kosten wanneer je alles, en dan ook echt alles, moet gaan huren.
Omdat je zelf niets (meer) hebt.
Hetzelfde geldt voor alle manschappen.
Ook de artiesten zijn in deze periode met volop concurrerende kerst-, winter of Weihnachtscircussen niet voor een prikkie te contracteren.
Uitgaande van een gedegen en goed programma, uiteraard.
Daarnaast heb ik al geruchten gehoord dat een ander circus maar wat graag de verloren gegane plaats in Haarlem zou willen gaan invullen.
Want de relatie tussen die gemeente en Herman Renz kan in het verleden nog zo uitstekend geweest zijn, voor de eeuwigheid is niets vastgelegd.

Maar goed. De Duursma Groep ziet er dus wellicht brood in.
De eveneens genoemde voormalige sponsor kennelijk niet, of op dit moment nog niet.
Ja, en wat is dan het vreemde. Een of twee gedegen ondernemer(s) zouden de sprong in het duister willen gaan begeleiden, terwijl ze nog maar kort geleden met het voorschieten van een ton het hele circus draaiende hadden kunnen houden!
Voor allebei niet meer dan een peulenschil.
Dat het bij die ton niet zou blijven wisten ze echter mogelijk ook al.

Een ander verhaal is (opnieuw!) die naam.
WKennelijk heeft Milko nog steeds niet voldoende geleerd en beseft hij nog steeds niet wat hij heeft aangericht.
Onder die ooit geleende en nooit teruggegeven naam heeft hij het mooiste en grootste circus dat wij hier hadden naar de knoppen geholpen.
De waarheid is hard, maar dat is de realiteit.
Om vervolgens opnieuw die naam uit de kast te gaan halen, zogenaamd als hommage, is ronduit stuitend.
Het verleden laten rusten zou veel beter zijn.
Herman Renz presenteert? Herman Renz presenteert helemaal niks meer. En zal dat ook nooit meer doen.
Tenzij hij er in slaagt een grote show op te zetten met alle belangrijks circusartiesten die inmiddels niet meer in leven zijn. Wat zangers erbij, zou ook goed scoren.
Herman Renz presenteert: Elvis. Of Bowie, van recentere datum. Publiekstrekkers eerste klas.

Waar Milko zich op verkijkt is de werkelijke waarde en uitstraling van die naam.
Goed, bij de echte circuskenners. Maar bij het grote publiek? Dat liet het immers al afweten toen er nog wel een uitstekend circusprogramma te zien was?
Nee, hij moet gewoon de eer aan zichzelf houden: Milko presenteert!
Doe maar eens een onderzoekje onder het gemiddelde publiek. Niemand kan je vertellen wie Herman Renz was. Pas wanneer je begint over dat stel dat omkwam door koolmonoxide gaat er een belletje rinkelen.
Maar Milko, die kennen, niet in de laatste plaats door de publiciteit van vorig jaar, wel heel veel mensen!


We zullen zien of het waar is wat jij zegt Didier...... maar goed een gepensioneerde journalist houd van verzinnen :D Ik denk dat er wel iets staat te gebeuren maar ieder zen mening!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do apr 14, 2016 9:16 pm 
Offline

Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:05 pm
Berichten: 58
Lang volg ik dit circus forum. Voornamelijk voor tour info. Niet voor de waardeloze praatjes van Didier. Dit forum is alleen van hem lijkt wel en kan alles zeggen. Ik hoop van harte dat hij Milko vroeg of laat tegen komt en tegen hen in zijn gezicht durft te zeggen ; Ik schreef dat jij circus Herman Renz naar de ondergang hebt gebracht. Is dat wat hij na 20 jaar inzet verdient ?
Een waardeloze man deze Didier en niet op de hoogte met de huidige situatie in Nederland.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do apr 14, 2016 9:28 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
tobi schreef:
Lang volg ik dit circus forum. Voornamelijk voor tour info. Niet voor de waardeloze praatjes van Didier. Dit forum is alleen van hem lijkt wel en kan alles zeggen. Ik hoop van harte dat hij Milko vroeg of laat tegen komt en tegen hen in zijn gezicht durft te zeggen ; Ik schreef dat jij circus Herman Renz naar de ondergang hebt gebracht. Is dat wat hij na 20 jaar inzet verdient ?
Een waardeloze man deze Didier en niet op de hoogte met de huidige situatie in Nederland.

Niemand beweert dat Milko niet z'n stinkende best heeft gedaan. Maar achteraf zijn er verkeerde beslissingen genomen. Het is niet anders.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do apr 14, 2016 9:35 pm 
Offline

Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:05 pm
Berichten: 58
Dat is in ieder geval beschaafder uitgedrukt.
het verschil tussen een mening en iets onbehouwen onderuit halen is hier duidelijk.
Maar mijn mening is dat Milko Hoe hij ook te werk had gegaan de boel niet kon redden. Beter deze ondergang met goede show dan er 5 jaar over doen en steefs verder afzakken tot zeer laag niveau


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do apr 14, 2016 11:29 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 21, 2014 6:45 pm
Berichten: 164
tobi schreef:
Maar mijn mening is dat Milko Hoe hij ook te werk had gegaan de boel niet kon redden. Beter deze ondergang met goede show dan er 5 jaar over doen en steefs verder afzakken tot zeer laag niveau


Dat is heel moeilijk in te schatten, maar als je het vergelijkt met andere grote producties en grote circussen net over de grens moet het toch mogelijk geweest zijn. Veel last gehad van de naam denk ik.... met die andere 2 circussen RENZ, die toch een veel lager kwaliteitsniveau hadden.... Bezoekers die dachten; ik ga niet meer naar circus RENZ, niet wetende dat het een andere RENZ was. Blijft een risico als je de naam opnieuw gaat gebruiken. Al snap ik het vanuit een soort eerbetoon, marketingtechnisch is het wellicht niet zo slim.

Ik vond CHR wel al wat afgezakt de laatste jaren als ik heel eerlijk ben, sinds de producties Jungle Fantasy en Celebration. Dat waren nog eens programma's... daarna ging het programma inhoudelijk bergafwaarts.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr apr 15, 2016 9:36 am 
Offline

Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:05 pm
Berichten: 58
Ook in Duitsland zijn de kwaliteitscircussen zo goed als verdwenen. Barum. Busch Roland. Fliegenpilz. Etc.
Een enkeling red het daar nog. Maar Duitsland is circusminnend publiek en Nederland duidelijk niet. Alleen als ze hier gratis naar binnen mogen staan ze in de rij. De tijd dat een eerlijke prijs betaald wordt voor een eerlijke show is voorbij. Ook het verbod op wilde dieren speelt een rol. En dan de hoge belastingdruk nog. Bovendien is op fatsoenlijke wijze reclame maken er ook niet meer bij. Ga er maar aan staan. Er is in Nederland thans alleen nog ruimte voor kleine circusjes als magic en sijm die met dagelijkse kosten van misschien 1000 euro toch 1500 in de kas weten te krijgen. Maar grote circusshows zijn voorbij. Alleen tijdens de Kerst wil de ollander een joetje uittrekken voor het circus . Uiteraard via ticketveiling.. Vooral niet te veel betalen. Alleen Carre en Ahoy zijn nog Kerstcircussen van alure en door de jaren heen gewaardeerd door een redelijk vast publiek.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr apr 15, 2016 3:22 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Beste Tobi (en anderen),

Goed dat je speciaal lid van het forum bent geworden om te kunnen reageren op wat ik schreef! Ook al was je een aandachtig volger, het is nog altijd beter wanneer iemand zijn mening op schrift stelt!
Even voor de goede orde wat Milko betreft. Wat ik schreef was mijn visie op wat er is gebeurd en wat ons nog te wachten staat.
Dat is mijn goed recht, want daar is een forum voor.
Met wat ik schrijf kun je het eens zijn of niet. Dat is eveneens ieders goed recht.
Nergens ben ik persoonlijk beledigend geweest, want dat hoort niet op een forum. Jij ziet dat kennelijk anders en doet dat wel.
Natuurlijk ben ik niet op de hoogte van de huidige situatie in Nederland. Jij wel soms? Kom dan maar op met je wijze raadgevingen!
Want waar waren al die enorme bewonderaars vorig jaar zomer toen Milko een ton nodig had om door te kunnen draaien?
Tientjes kwamen er binnen en kinderen leverden lege flessen in voor het statiegeld. Een leuk initiatief, maar uiteraard een onzichtbaar druppeltje op de gloeiende plaat!
Een ton, dat is 100 fans die € 1.000,- beschikbaar stellen, of 1000 maal € 100,-. Als voorbeeld....
Ze bleken er niet te zijn......

Over de gang van zaken rond de inbeslagname schreef ik indertijd ook dat de wijze waarop dat gebeurde schandalig was. Maar ook dat mag een waardeloze kerel kennelijk niet schrijven.
Nee hoor, Milko is mijn vriend niet en zal dat ook niet snel worden. De belangrijkste oorzaak is zijn wijze van handelen. Om dat uitvoerig en dus in detail toe te lichten heb ik geen enkele behoefte.
Milko weet in grote lijnen echt wel hoe ik over hem en de hele situatie denk.
We ontmoetten elkaar vorig jaar in Zwolle, een week voor het onverwachte einde.

Paul ziet het denk ik goed. Laten rusten die naam is waarschijnlijk het slimste. En meest respectvolle. Want stel dat het na verloop van tijd opnieuw mis gaat....
Dan is drie keer scheepsrecht, en allesbehalve een eerbetoon aan Herman van der Vegt en Diana.
Hoe hard ze ook werkten en hoe ze ook hun best deden, goden waren het niet.
In en in triest hoe ze aan hun eind kwamen. Maar dat geldt voor meer mensen, denk maar aan verkeersongevallen.
Los kunnen laten, dat is vaak het allermoeilijkste wat er bestaat.
Vaak is dat wel het beste....

En Yoshi: doe jij nu maar waar je goed in bent, dan probeer ik dat ook!
Daarnaast staat het uiteraard iedereen vrij een eigen forum te beginnen over dit onderwerp, waar hij of zij dan zelf de regels van mag bepalen.
Wanneer de fatsoensnorm niet in acht wordt genomen zal de vreugde echter van korte duur zijn, dat heeft het verleden wel uitgewezen.
Op het gebied van het circus onder meer in dat circuslievende Duitsland.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr apr 15, 2016 4:58 pm 
Offline

Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:05 pm
Berichten: 58
Didier.
Bedankt voor je eerlijke reactie waarin je op meerdere punten gelijk hebt. Ikzelf hou er niet van om iemand die zich heel erg heeft ingezet voor het Nederlandse circus een trap na te geven. Dat ligt niet in mijn lijn. Mijn mening is dat dit onfatsoenlijk is. Ik heb vele berichten van u gelezen en als u nu eens iets kritischer zou zijn in uw uitspraken en vaak ongefundeerde mening die u als feiten neerzet zou u best een goed journalist kunnen worden. Zolang u uitsluitend lovend schrijft over vriend en neerziet op vijand bent u wat mij betreft niet objectief. U zou ook eens iets beter tegen kritiek moeten kunnen zodat uw schrijverstalent misschien ooit iets kan worden. Voorts wil ik u complimenteren met soms best goed gevonden informatie.
Weet ik ben maar een simpele liefhebber van mooi en echt circus en vindt het gewoon jammer dat Herman Renz het niet heeft gered is deze tijden van crisis. Milko Steyvers heeft hier geen schuld aan. De schuld ligt bij het publiek dat het de laatste jaren liet afweten. Rob Ronday verliet op tijd het zinkende schip. Iets waar een italiaanse kapitein laatst 18 jaar gevangenisstraf voor kreeg. Gekheid natuurlijk. Maar Milko bleef er in geloven en stak zijn nek uit. Wie bent u om deze er met een zwaard af te slaan. Uw ongezouten reactie zie ik graag tegemoet. Het zal ongetwijfeld weer vol venijn zitten en dat is dan ook de reden dat veel lezers van dit forum qua berichten schrijven zijn afgehaakt. In uw optiek heeft Milko de naam Herman Renz bezoedeld. In mijn optiek bezoedeld Didier dit forum. Als epiloog wil ik graag melden dat het mij GEWOON gaat om mooi circus en om mooie circusverhalen en weetjes. Niet om uw steeds terugkerende zwerende en schurende kritiek die meer dan vaak niets maar dan ook niets met circus te maken heeft. Ik heb begrepen dat u professioneel journalist bent geweest en diverse keren bent gedegradeerd bij uitgevers maar u moet uw wrok niet botvieren op anderen. Hou het nu gewoon eens op opjectieve berichten waarbij een beetje zout best mag masr niet met emmers tegelijk. Overdaad schaad.


Laatst gewijzigd door tobi op vr apr 15, 2016 5:03 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr apr 15, 2016 4:59 pm 
Offline

Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:05 pm
Berichten: 58
Didier.
Bedankt voor je eerlijke reactie waarin je op meerdere punten gelijk hebt. Ikzelf hou er niet van om iemand die zich heel erg heeft ingezet voor het Nederlandse circus een trap na te geven. Dat ligt niet in mijn lijn. Mijn mening is dat dit onfatsoenlijk is. Ik heb vele berichten van u gelezen en als u nu eens iets kritischer zou zijn in uw uitspraken en vaak ongefundeerde mening die u als feiten neerzet zou u best een goed journalist kunnen worden. Zolang u uitsluitend lovend schrijft over vriend en neerziet op vijand bent u wat mij betreft niet objectief. U zou ook eens iets beter tegen kritiek moeten kunnen zodat uw schrijverstalent misschien ooit iets kan worden. Voorts wil ik u complimenteren met soms best goed gevonden informatie.
Weet ik ben maar een simpele liefhebber van mooi en echt circus en vindt het gewoon jammer dat Herman Renz het niet heeft gered is deze tijden van crisis. Milko Steyvers heeft hier geen schuld aan. De schuld ligt bij het publiek dat het de laatste jaren liet afweten. Rob Ronday verliet op tijd het zinkende schip. Iets waar een italiaanse kapitein laatst 18 jaar gevangenisstraf voor kreeg. Gekheid natuurlijk. Maar Milko bleef er in geloven en stak zijn nek uit. Wie bent u om drze er met een zwaard af te slaan. Uw ongezouten reactie zie ik graag tegemoet. Het zal ongetwijfeld weer vol venijn zitten en dat is dan ook de reden dat veel lezers van dit forum qua berichten schrijven zijn afgehaakt. In uw optiek heeft Milko de naam Herman Renz bezoedeld. In mijn optiek bezoedeld Didier dit forum. Als epiloog wil ik graag melden dat het mij GEWOON gaat om mooi circus en om mooie circusverhalen en weetjes. Niet om uw steeds terugkerende zwerende en schurende kritiek die meer dan vaak niets maar dan ook niets met circus te maken heeft. Ik heb begrepen dat u professioneel journalist bent geweest en diverse keren bent gedegradeerd bij uitgevers maar u moet uw wrok niet botvieren op anderen. Hou het nu gewoon eens op opjectieve berichten waarbij een beetje zout best mag masr niet met emmers tegelijk. Overdaad schaad.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr apr 15, 2016 5:15 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
U begint zo positief, maar dat duurt niet al te lang.
Tegenstrijdig bent u met eerst te stellen dat wanneer ik mijn best zou doen ik nog wel een goed journalist zou kunnen worden.
Op het eind van uw wat zwalkende betoog ben ik dat echter al geweest en zelfs diverse keren gedegradeerd.
Geen idee wie u dat laatste heeft ingefluisterd, maar waar is het zeker niet!
Ik heb grotendeels zelfstandig gewerkt en had over opdrachten nooit te klagen. Nergens ben ik ooit ontslagen of aan de kant gezet.
Heb dan ook geen idee waarom wat ik hier schrijf uit wrok zou voortkomen.

Wat ik schrijf is, buiten algemene informatie uiteraard, hoe ik tegen dit wereldje aankijk en volledig gebaseerd op ware feiten en gebeurtenissen. Voor zover mij bekend uiteraard.
Datzelfde kan ik over uw informatie in het vorige bericht niet zegen. Dat is uitsluitend of voor het grootste deel gebaseerd op gevoelens.
Dat mag, maar is, net als bijvoorbeeld bij dierenactivisten, nooit objectief.
Wanneer u meer wilt weten over mijn achtergrond of hoe ik tot bepaalde conclusies ben gekomen mag u mij gerust een pb sturen en daarnaar vragen.
Ik zal u dan naar eer en geweten antwoorden.
Daarbij geldt wel de stelregel dat mededelingen gedaan in zo'n pb ook persoonlijk dienen te blijven.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 100 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 57 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.