Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr apr 19, 2024 4:10 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 100 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2016 6:45 pm 
En toch hebben ze ons bijna 20 jaar lang mooi circus gegeven. Vindt Milko wel een draaikont die met de wind mee waait. Geen karakter. Afgeven op circus zoals circus moet zijn.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di aug 23, 2016 11:10 pm 
Ook vind ik hem niet de bekendste clown van Nederland. Dat is Bassie. Zijn bijdrage aan Herman Renz was altijd een minpuntje. Zijn optredens waren vaak matig. Liever had ik bijvoorbeeld echte clowns als Rossyans of Mitchels gezien.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo aug 24, 2016 5:01 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Op PopUpTV, dat onlangs aandacht besteedde aan de komst van Circus Alberti naar Schiedam, vond ik een studiogesprek van begin augustus met zowel René Duursma als Milko Steyvers. Zij waren te gast in Studio Broersveld en werden ondervraagd door John Weimar. Compleet met voorstellingsbeelden van Circus Herman Renz, hoewel in de aankondiging Renz nog met een s op het eind wordt geschreven....
Halverwege het gesprek ziet u ook mooie versnelde beelden van de circusopbouw van enkele jaren geleden op de Draf- en Renbaan in Groningen.
De twee gasten leggen uit hoe het zo veer heeft kunnen komen, wat hen bindt en hoe ze over de toekomst denken.

https://www.youtube.com/watch?v=DilJCm5CZ-4#t=4.95423


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo sep 11, 2016 7:18 pm 
Offline

Lid geworden op: zo feb 06, 2011 12:08 pm
Berichten: 104
Is de aangekondigde persconferentie van 7 september doorgegaan?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma sep 12, 2016 12:34 am 
Offline

Lid geworden op: za mei 07, 2011 1:21 am
Berichten: 311
Volgens mij is deze verplaatst naar oktober.

op de FB pagina - bericht 5-9 - van regisseur Marc Boon las ik het volgende:

"De spectaculaire kerstshow 'Revival' betekent de terugkeer van het eerder ter ziele gegane Nederlands Nationaal Circus Herman Renz.

Met een programma vol grandeur, een exclusieve belevingssfeer en een indrukwekkende realisatie staat het Circus Herman Renz er opnieuw, levendiger dan ooit tevoren.

Marc tekent voor concept en regie van de 25ste editie van het Haarlems Kerstcircus, het kerstevenement bij uitstek in Nederland. Meer info volgt snel ...

_________________
Het nieuws van vandaag...is morgen weer oud.
Hadeja is Hans (de Jager)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 04, 2016 3:56 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jul 04, 2016 11:54 am
Berichten: 288
Didier schreef:
Citeer:
Milko en Rene Duursma op BNR radio 29-juli 2016



Robert Ronday krijgt deels de schuld van het misgaan. Dat was de man van de cijfers, waar Milko zich nooit mee bemoeide en dus ook geen verstand van had, vertelt hij nu.


ik kan natuurlijk nooit vertellen wat er allemaal zich heeft afgespeelt, maar ik denk dat Robert Ronday wel degelijk wist dat het een aflopende zaak was
en meen ik ergens een keer opgevangen te hebben dat hij wilde stoppen met reizen en alleen het kerstcircus wilde voortzetten, en wel omdat dat
een goudmijn is, maar daar wilde meneer Milko niks van weten, dus heeft Robert gewoon zich uit laten kopen, en moet Milko nu achteraf niet
janken dat het de schuld is van robert Ronday. Een eigenwijs clowntje met totaal geen zakelijk inzicht, en dat is waarom het circus Herman Renz
failliet is gegaan, en dat is enkel en alleen de schuld van Milko zelf.

Verder ben ik wel benieuwd hoe de tent(en) er uit zien die hij voor het kerstcircus gaat gebruiken, en wie heeft eigenlijk die tent en de tribune
gekocht en wat gaat daarmee gebeuren? Ik weet wel dat het een koopje was die 80.000 euro, want voor dat geld koop je amper een 2e hands tribune,
laat staan een zo goed als nieuwe tent EN tribune.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 04, 2016 4:22 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jul 04, 2016 11:54 am
Berichten: 288
bertbosman schreef:
Ook vind ik hem niet de bekendste clown van Nederland. Dat is Bassie. Zijn bijdrage aan Herman Renz was altijd een minpuntje. Zijn optredens waren vaak matig. Liever had ik bijvoorbeeld echte clowns als Rossyans of Mitchels gezien.


Hij is zeker niet bekend, want als je een willekeurig kind vraagt wie milko is, dan halen ze hun schouders op, maar Bassie kennen ze
dan weer wel meteen. En een goede clown is het ook al niet, maar slechts de rode draad door het programma, en kan kon hij zich
veroorloven en wel omdat hij nou eenmaal mede eigenaar en later de eigenaar was van het circus, maar dat is zeker geen garantie
voor talent.
Verder heb ik wel eens geroepen dat ze er maar beter konden stoppen met dat reizen in de zomer, maar toen werd ik hier weggehoond
en bekritiseert, en nu blijk ik wel gelijk te hebben, want dat was schijnbaar ook het idee van Robert Ronday, want die wilde alleen
het kerstcirus en het sinterklaasfeest in belgië en wat uitkopen in het najaar doen, en verder niet meer in de zomer reizen, en dan alleen met
die paar dingen een vette boterham verdienen en dan de rest van het jaar vrij zijn om te doen en laten wat ze willen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 05, 2016 4:30 pm 
Offline

Lid geworden op: zo feb 06, 2011 12:08 pm
Berichten: 104
Jammer dat er nog zo weinig nieuws naar buiten komt over de herstart die toch al over enkele weken begint.
Lijkt of men er nog weinig publiciteit aan geeft.
Is het programma al rond? op de website staan nog geen namen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr dec 09, 2016 9:43 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5418
Locatie: Belgie
In dit topic is al meer info terug te vinden: viewtopic.php?f=85&t=6855


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 11, 2016 3:47 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Neemt niet weg dat Stars verder wel geljik heeft......


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 100 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.