Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 6:34 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 100 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 57 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo apr 17, 2016 4:51 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 06, 2008 10:02 pm
Berichten: 1143
Dat vind ik dus jammer dat je daar niet de moeite voorneemt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do apr 21, 2016 7:50 am 
Offline

Lid geworden op: zo nov 27, 2011 5:47 pm
Berichten: 163
Locatie: Weert
Kleine doorstart...

Afbeelding

...met het nietszeggende commentaar van Marc Boon, citaat FB: "Zo blij dat mijn goede vriend Milko Steyvers iedereen die hem de voorbije maanden liet vallen als een baksteen en/of hem verguisden omwille van het faillissement nu al het nakijken geeft. Respect voor zoveel moed en doorzettingsvermogen. En dit eerste bescheiden stapje is nog maar het begin van een veel grotere comeback op korte èn iets langere termijn. Sneller dan je denkt, harder dan verwacht !".

Arnoud Genefaas maakt een nieuw front voor de spiegeltent:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Foto's: The Decaration Factory.

_________________
De mening van Rick Laresteijn is OnbelangRick.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do apr 21, 2016 9:52 am 
Offline

Lid geworden op: di jan 05, 2010 8:47 pm
Berichten: 388
Er is geen doorstart, ook geen 'kleine'. Het onlangs failliet verklaarde Circus Herman Renz is historie, zoals ik hier al eerder meldde.
De Duursma groep maakt handig gebruik van een gedeelte van de merknaam: de volledige is: "Nederlands Nationaal Circus Herman Renz", en die naam is op 14 maart 2011 verpand aan Rabobank Dommelstreek. En die zul je daarom dus niet op de nieuwe affiches aantreffen. Het doet denken aan hoe de naam ooit begon, toen ook al handig gebruik werd gemaakt van de naam Renz, omdat de Duitse circusfamilies met die naam een grote bekendheid hadden.

_________________
Echt circus ruikt naar paarden en houtkrullen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do apr 21, 2016 10:34 am 
Offline

Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:05 pm
Berichten: 58
Hele mooie poster. Milko en Micha: zet em op


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do apr 21, 2016 11:30 am 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5362
Locatie: Belgie
Veel succes!
Toch al meteen aardig wat voorstellingen,
nu maar hopen op aardig wat toeschouwers! :clown


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do apr 21, 2016 4:20 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Het zal aan mij liggen, maar wie is Mischa?
Ha, gevonden, Mischa de Vries, alias Cyberclown, in 2007 onder het toeziend oog van Milko gekozen tot De Nieuwe Bassie.

Afbeelding

Afbeelding

De finale vond indertijd plaats in de tent van Herman Renz in Groningen en Guido maakte onder andere deze foto:

Afbeelding

Is tevens eigenaar van een entertainment-bedrijf in Heerenveen.
Werkte al eerder met Milko samen, onder meer tijdens Valhalla in de Rai in Amsterdam.

Afbeelding

De eerste plannen werden al enige tijd geleden gesmeed. Deze foto verscheen begin februari, met de mededeling dat we van deze twee binnenkort meer zouden gaan horen. En dat gaat dus nu gebeuren.

Afbeelding

En in maart werden ze al samen gespot op Crazyland:

Afbeelding

Dat zijn een soort kerkdiensten voor mooie maar een tikkeltje ondeugende mensen. Ze traden er op als superhelden....

En dan dus nu het nieuwe avontuur op Texel. Onder de naam.......maar daar werd al over gediscussieerd.
Anno 1991, vermeldt de poster. Daar kan je ook weer van mening over verschillen. Niet wat Circus Herman Renz betreft, wel van Circus Herman Renz Presenteert betreft.....
Want dat is toch echt anno 2016.
En 1911, een paar jaar geleden zelfs nog met officiële postzegels herdacht, is nu kennelijk ook 'geslachtofferd'.

Of er ook andere artiesten zullen gaan optreden is op dit moment niet bekend. Ik denk het niet.
Dus een show van twee clowns. Kan best leuk zijn, maar mag je dat circus noemen?

De oorspronkelijke naam is of was dus verpand. Een poosje geleden kwam ik een bericht tegen waarin gemeld werd dat er zich een belangstellende voor had gemeld.
Geen idee wie dat was en of die succes heeft geboekt. Mocht dat niet iemand zijn uit Milko's omgeving dan kunnen we binnenkort nog lachen.
Want die koper kan dan dus een circus starten onder de vroegere naam.
Dan bestaat de mogelijkheid dat er naast Circus Herman Renz Presenteert ook Nationaal Circus Herman Renz (weer) ten tonele verschijnt.
De verwarring voor het grote publiek zal op dat moment pas echt groot worden!
Als dan ook het Duitse Circus Hermann Renz nog naar Nederland zou willen komen wordt het pas echt gezellig!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do apr 21, 2016 4:37 pm 
Offline

Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:05 pm
Berichten: 58
Gaat ie weer. Nergens op de poster staat dat het circus is Didier. Het laatste sluit ik mij bij aan. Ik vraag met af er toestemming voor is.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do apr 21, 2016 4:49 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Nee? Volgens mij staat links van de naam toch duidelijk circus.
Of mag je dat voortaan op alles wat je presenteert zetten zonder dat het ook circus is?
Dan weet ik er nog wel een paar......
Dit lijkt me toch behoorlijk verwachtingen scheppen die vervolgens niet worden ingelost.
Maar ik kan me vergissen natuurlijk. Dat hoop ik dan maar, en velen met mij!

Goed dat we het daarnaast ook ergens eens over zijn. Dat lijkt me een aardig beginnetje....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do apr 21, 2016 5:24 pm 
Offline

Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:05 pm
Berichten: 58
Nog even nagedacht. Het is toch niet zo slim om op deze wijze de naam Herman Renz te gebruiken. Ze hadden beter kunnen zeggen; bekend van circus Herman Renz. Waarschijnlijk gaat het om een soort van kindershow met 2 clowns. Milko is een redelijke repriseclown maar geen clown om een show te dragen. Goed dat Micha er bij is. Hij heeft wel dit talent. Of Milko dit leuk zal vinden is de vraag. Ik weet dat hij niet graag de tweede viool speelt. Ik voorspel een korte samenwerking omdat hij een underdog nodig heeft. Wat niet wil zeggen dat ik het hem gun en hoop op nieuw succes voor hem. Hij zal echter water bij de wijn moeten doen. Het is in elk geval weer een nieuwe start en het geeft weer wat brood op de plank. Ook niet onbelangrijk.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do apr 21, 2016 6:02 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Ook daar kan ik me in vinden. 'Milko presenteert' was ook prima geweest, hij is echt wel landelijke bekend. Wat ik al eerder schreef: hou de eer aan jezelf!
Mischa is trouwens met een s er in. Ik ken hem niet.
Wat je schreef over die underdog klopt helemaal, en dat was naar mijn mening lang niet altijd even leuk om te zien!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do apr 21, 2016 10:55 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 21, 2014 6:45 pm
Berichten: 164
Ziet er niet uit als een grote circusvoorstelling :)
Desalniettemin: Heel veel succes gewenst :!: =o=


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr apr 22, 2016 9:33 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Ik zie dit als een leuke schnabbel. Zo zullen er wel meer volgen. En uiteindelijk vindt Milko ergens zijn draai.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr apr 22, 2016 2:56 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Het nieuwe project moet dus volgende week vrijdag -29 april- beginnen en zal tot en met 2e Pinksterdag duren.
Met, zoals aangekondigd op de poster, niet minder dan 54 voorstellingen!
Maximaal 200 bezoekers per voorstelling betekent bij maximale belangstelling ruim 10.000 bezoekers!
Ik hoop het voor het illustere duo!
Dan mogen ze wel eens beginnen met wat meer aan de weg te timmeren trouwens.
Op de site van het vakantiepark ontbreekt het evenement op dit moment nog volledig.
Ook op de site van alle evenementen die maar ooit op Texel plaatsvinden - de kalender loopt zelfs tot 2026!- is nog niets over de halsbrekende toeren van het clownsduo, al dan niet vergezeld van andere artiesten, te vinden.
Circusweb heeft ze wel ontdekt en meldt: 'Circus Herman Renz is echt bezig aan een revival!' en '......wordt een project neergezet onder de vlag van Circus Herman Renz.'
Niks Herman Renz Presenteert, Circus Herman Renz dus.

Nog wat: op woensdag 4 mei is er vast en zeker geen voorstelling om 20.00 uur.
En misschien kennen ze ook nog wel van tijd tot tijd speelvrije dagen.
Want terugkomen is prachtig, maar overdrijven nu ook weer niet nodig!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo apr 24, 2016 3:13 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Ook over de eigendomsrechten van de naam van het Circus Herman Renz kwam een reactie binnen van iemand die op dit gebied zeer goed is ingevoerd.
Hij schreef:

De naam is beschermd en eigendom van de Beheersmaatschappij Herman Renz B.V..

Naam is nu in bruikleen gegeven aan de Duursma Groep voor Milko’s optreden op Texel.

Iedereen die gebruik wil maken van de naam Circus Herman Renz heeft toestemming nodig van Milko.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2016 7:31 am 
Offline

Lid geworden op: zo nov 27, 2011 5:47 pm
Berichten: 163
Locatie: Weert
Nog even, aldus FB Marc Boon:

'Nu 'de grote clown in de kleine show' op Texel van start gaat, volgt binnenkort breaking news over de 'kleine clown in het grote circus'.

_________________
De mening van Rick Laresteijn is OnbelangRick.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 100 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 57 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.